wolne obroty + pytanie o lpg
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
wolne obroty + pytanie o lpg
W ramach wprowadzenia, mowa jest o Mk2 '86, silnik to 1.6 o oznaczeniu RF (72km) na gaźniku Pierburg 2E
A mianowicie, golf był jeżdżony na gazie przez poprzedniego właciciela, teraz ja musze sie użerać z następstwami jego błędow ;P jeździl, odpalał i jeździł na podtlenku LPG. Teraz na benzynie golf nie trzyma wolnych obrotów. Jak puszcze gaz to po prostu silnik pryknie i zdechnie. Jak dodam troszke gazu to chodzi, ale przerywa i pracuje nierówno, a jak dodam duużo gazu to nagle jak by wszystko ustaje i silnik rwie aż miło. Dziś zatankowałem sobie benzyny i powiedzmy że od 2.5tysiecy rpm samochód idzie jak na 1.6 przystalo, ale jak tyle spróbuje się zatrzymać albo wybić do luzu to juz moge tylko sie zatrzymać Dodam też że uszczelka pomiedzy gaznikiem a kolektorem jest nowa.
I pytanie za 100pkt... on jest zasilany mechanincza pompką, na gazie ciągle pompuje mi paliwo... paliwo idzie to gaźnika czy jest jakiś system powstrzymujący ten proceder i paliwo sobie tylko krąży przez filtry i od razu idzie przez przelew do baku??
Jeśli sa jakies niejasności w tym co napisałem to proszę o określenie co dodać lub którą mysl rozwinąć.
Pozdrawiam i licze na pomoc aVWe
A mianowicie, golf był jeżdżony na gazie przez poprzedniego właciciela, teraz ja musze sie użerać z następstwami jego błędow ;P jeździl, odpalał i jeździł na podtlenku LPG. Teraz na benzynie golf nie trzyma wolnych obrotów. Jak puszcze gaz to po prostu silnik pryknie i zdechnie. Jak dodam troszke gazu to chodzi, ale przerywa i pracuje nierówno, a jak dodam duużo gazu to nagle jak by wszystko ustaje i silnik rwie aż miło. Dziś zatankowałem sobie benzyny i powiedzmy że od 2.5tysiecy rpm samochód idzie jak na 1.6 przystalo, ale jak tyle spróbuje się zatrzymać albo wybić do luzu to juz moge tylko sie zatrzymać Dodam też że uszczelka pomiedzy gaznikiem a kolektorem jest nowa.
I pytanie za 100pkt... on jest zasilany mechanincza pompką, na gazie ciągle pompuje mi paliwo... paliwo idzie to gaźnika czy jest jakiś system powstrzymujący ten proceder i paliwo sobie tylko krąży przez filtry i od razu idzie przez przelew do baku??
Jeśli sa jakies niejasności w tym co napisałem to proszę o określenie co dodać lub którą mysl rozwinąć.
Pozdrawiam i licze na pomoc aVWe
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
- Lokalizacja: Lubartów
wolne obroty + pytanie o lpg
zobacz może po lewej stronie gaźnika, od strony pasażera jest taka kopułka na dwie śrubki, w środku jest taka membrana, może ona od gazu już popękała
a to za 100pkt, to pewnie masz przed gaźnikiem elektrozawór który odcina paliwo, a jescze tam zaraz za pompką masz pewnie taki powrót pb
a to za 100pkt, to pewnie masz przed gaźnikiem elektrozawór który odcina paliwo, a jescze tam zaraz za pompką masz pewnie taki powrót pb
wolne obroty + pytanie o lpg
Ok, na pytanie za 100pkt już sobie sam odpowiedziałem Tzn kolega mi podpowiedział i faktycznie sprawdziłem to, fakt Jest elektrozawór i on odcina... Tak czy siak dziękuje za odpowiedz... Membranka powiadasz... pewnie coś z podciśnienia to jest? Idę, poszukam, zobaczę
Jeśli ktoś jeszcze ma jakieś złote myśli, to zapraszam do pisania
Jeśli ktoś jeszcze ma jakieś złote myśli, to zapraszam do pisania
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
wolne obroty + pytanie o lpg
Czekam z zamykaniem żebyś podał rozwiązanie problemu nie trzymaj tej informacji dla siebie.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
- Lokalizacja: Lubartów
wolne obroty + pytanie o lpg
Napisał mi na pw i to była ta membranka wzbogacania mieszanki, znajdująca się na gaźniku po stronie pasażera, pod tą kopułką na 2 śrubki, więc można zamknąć
wolne obroty + pytanie o lpg
Przepraszam, nie pomyślałem o tym. Tak jak mówi kolega jarek43_16, stara membrana była już jakaś taka brzydka, twarda, sparciała, nie pracowała tak jak powinna. Wziąłem drugi gaźnik przeznaczony na części, wytargałem to z niego, był w widocznie lepszym stanie, poskręcałem do kupy, przekręciłem stacyjkę i wruuuuuum... pym pym pymrym pym pym! całe lato męczyłem tylko gaz, a to taka pierdoła, która ciągle była pod ręką się okazało... A ja już szukałem na allegro nowego gaźnika -.-''
Skoro już odpowiadam, to dla pewności dodam zdjęcie części o którą chodzi:
http://www.gaznik.pl/membrana_ukl.wzb.m ... ladowe.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam!
Skoro już odpowiadam, to dla pewności dodam zdjęcie części o którą chodzi:
http://www.gaznik.pl/membrana_ukl.wzb.m ... ladowe.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam!
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
wolne obroty + pytanie o lpg
Ok. Dzięki teraz to posłuży innym. Zamykam
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości