Nierówna praca silnika 2.0 FSI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: śr lis 02, 2011 08:24
Nierówna praca silnika 2.0 FSI
Witam mój problem polega na tym że rano jak zapale auto to silnik nierówno pracuje po wyłączeniu ssania trochę mniej ale dalej są wyczuwalne,dodam że mój silnik to 2.0 FSI.
Może ktoś wie o co chodzi byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam.
Może ktoś wie o co chodzi byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam.
Nierówna praca silnika 2.0 FSI
Wygląda to na problem zasyfionych gniazd zaworowych co jest wadą konstrukcyjną systemu FSI lub początku niedomagań związanych z automatyczną skrzynią biegów jeżeli masz DSG. Uzupełnij profil o dokładne info tego co masz pod maską.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: śr lis 02, 2011 08:24
Nierówna praca silnika 2.0 FSI
Witam skrzynia manualna ktoś mi powiedział że przyczyną może być zasyfiona przepustnica,obroty silnika stoją cały czas w miejscu drgania te przenoszą sie na karoserie z zewnątrz ich nie słychać.
Nierówna praca silnika 2.0 FSI
Siadające przepustnice powietrza to wada Volvianek z siln 2.4 D5 ale o FSI nic mi nie wiadomo. Moim zdaniem gdyby było coś z nią nie teges - zaraz byś o tym wiedział w postaci odpowiedniej kontrolki na desce. To równie dobrze może być dwumas bo te silniki/skrzynie miały to ustrojstwo na wyposażeniu a tego ci żadna kontrolka nie pokaże.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: śr lis 02, 2011 08:24
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Nierówna praca silnika 2.0 FSI
telepanie to typowe niedomaganie 2.0 FSI, nagar gniazd zaworowych, najpewniej czeka cię demontaż głowicy
jeśli nie ma wypadania zapłonów to po co zmieniaćPiasek a co sądzisz o świecach i cewkach zapłonowych?
Nierówna praca silnika 2.0 FSI
pogodziontko pisze:Piasek a co sądzisz o świecach i cewkach zapłonowych?
też tak sądzę. Zawsze możesz sprawdzić to gdzieś pod kompem ale nie sądzę aby to było przyczyną.doggie pisze:jeśli nie ma wypadania zapłonów to po co zmieniać
A kwestia tych zaworów wygląda tak:
http://pobocze.net/vw/silniki-fsi-czy-a ... -dobre.php" onclick="window.open(this.href);return false;
jak się to naprawia ?
Okazuje się ze są magicy co przy ogromnej cierpliwości potrafią zrobić to bez demontażu głowicy ale w czy Twoim się da ??
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... =0&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
A panaceum na bolączki częściowy tylko ale zawsze choć trochę likwidującym wspomniane zjawisko jest klasyczny oil-catch
http://www.clubtt.pl/testy-i-poralwnani ... lia-o.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak go wykonać ?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... C3%B3j+oil" onclick="window.open(this.href);return false;
i do dzieła
Reasumując: FSI to kupa.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: śr lis 02, 2011 08:24
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Nierówna praca silnika 2.0 FSI
Przeczytaj tematy pod powyższymi linkami.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości