AFN nagle traci moc...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

sonlar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw cze 09, 2005 12:00

AFN nagle traci moc...

Post autor: sonlar » pn cze 26, 2006 23:17

Witam.
Posiadam silnik AFN 110KM.
Objaw działania jest taki, iż podczas jazdy silnik nagle traci moc... mogę obrotami dojechać do 4-5 tys.. a nie ma to praktycznie przełozenia na prędkość.. tak na piątym biegu dochodzi do góra 100km/h.
Problem pierwszy raz pojawił się w ubiegłym roku, występował sporadycznie i zawsze pomagało wyłączenie silnika i ponowny rozruch ze stacyjki....
Od niedawna problem ten występuje niemal codziennie... i wyłączenie/włączenie nie zawsze pomaga...
Nie ma żadnej powtarzalności występowania... jedynie jak widać problem ewidentnie się uaktuwania w lato.
Zapewne coś poważniejszego...
Czy ktoś może mi polecić sprawdzony i niedrogi warsztat VW (Warszawa i okolice) coby się dobrze znał na TDI i elektronice....
Plizzz.



zenonpl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 22:49
Lokalizacja: Łódź

Jak okolice warszawy to masz fart

Post autor: zenonpl » wt cze 27, 2006 00:09

Bogumił autobodex, Diagtronik diagnostyka i Master`s też diagnostyka.

[ Dodano: 27 Cze 2006 00:11 ]
http://www.autobodex.waw.pl/

pewnie kierownice albo N75



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Re: AFN nagle traci moc...

Post autor: mirass » wt cze 27, 2006 00:37

sonlar pisze:Witam.
Posiadam silnik AFN 110KM.
Objaw działania jest taki, iż podczas jazdy silnik nagle traci moc... mogę obrotami dojechać do 4-5 tys.. a nie ma to praktycznie przełozenia na prędkość.. tak na piątym biegu dochodzi do góra 100km/h.
Problem pierwszy raz pojawił się w ubiegłym roku, występował sporadycznie i zawsze pomagało wyłączenie silnika i ponowny rozruch ze stacyjki....
Od niedawna problem ten występuje niemal codziennie... i wyłączenie/włączenie nie zawsze pomaga...
Nie ma żadnej powtarzalności występowania... jedynie jak widać problem ewidentnie się uaktuwania w lato.
Zapewne coś poważniejszego...
Czy ktoś może mi polecić sprawdzony i niedrogi warsztat VW (Warszawa i okolice) coby się dobrze znał na TDI i elektronice....
Plizzz.
a w jakich sytuacjach nagle traci moc? czy przy mocnym dociśnięciu pedału gazu moze?
jeśli tak to turbo przeładowywuje

drugie podejrzenie zę przepływka podziekowała za współpracę

na start posprawdzaj przewody podciśnieniowe czy nie są uszkodzene...dalej czeka ciebie diagnoztyka VAGiem


www.vagtune.pl tel. 502730289

sonlar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw cze 09, 2005 12:00

Post autor: sonlar » wt cze 27, 2006 13:16

Objaw się pojawia nagle... na prostej drodze.. bez dociskania gazu...

>a w jakich sytuacjach nagle traci moc? czy przy mocnym dociśnięciu pedału gazu moze?
>jeśli tak to turbo przeładowywuje
>drugie podejrzenie zę przepływka podziekowała za współpracę
>na start posprawdzaj przewody podciśnieniowe czy nie są uszkodzene...dalej czeka ciebie >diagnoztyka VAGiem



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 27, 2006 13:24

sonlar pisze:Objaw się pojawia nagle... na prostej drodze.. bez dociskania gazu...
przy jakich obrotach?
sonlar pisze:mogę obrotami dojechać do 4-5 tys.. a nie ma to praktycznie przełozenia na prędkość.. tak na piątym biegu dochodzi do góra 100km/h.
co to znaczy nie ma przełożenia? nie może więcej wyciągnąć?

a jest Batory wtedy, czy kopci Ci ?

sprawdź przepływkę - czujnik przy filtrze powietrza który podaje do kompa info o ilości powietrza - jeżeli poda info że mało powitrza komp nie poda paliwa i mocy niet :(



sonlar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw cze 09, 2005 12:00

Post autor: sonlar » wt cze 27, 2006 14:14

Przy obrotach 2-3 tys.
Tak.. nie mozna więcej wyciągnąć.. stoi w miejscu :).. a pod górę zwalnia...



Sagan_RS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt cze 06, 2006 10:01
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Sagan_RS » wt cze 27, 2006 15:16

Witaj
Posiadam tez 110-ke i podobne objawy
fachmeni z wrocławia radzili cos nad jakims zaworem recyrkulacji spalin? cos sie zawiesz itp
niestety wiecej nic Ci nie pomoge bo u mnie to jak na razie pojawia sie sporadycznie...:) (oby jak najdluzej...:)))
pozdr



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » wt cze 27, 2006 23:35

sonlar pisze:Przy obrotach 2-3 tys.
Tak.. nie mozna więcej wyciągnąć.. stoi w miejscu :).. a pod górę zwalnia...
na te objawy to moze pyć przepływka...ja tak miałem do 2700 ciagnął dalej stał jak zaklęty a maks to było 150km/h...no i za radą kolegi cowboy'a proponuje posprawdzać wężyki


www.vagtune.pl tel. 502730289

sonlar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw cze 09, 2005 12:00

Post autor: sonlar » śr cze 28, 2006 11:56

Tylko, ze ja mogę obrotami jechać i do 5 tysięcy.. ale on po prostu traci moc.. i przy piątce więcej niz 100 nie pojedzie... ewidentnie coś jest z dopływem paliwa lub powietrza.
Dzisiaj np. od razu przy pierwszym zapaleniu tak miałem.. w trasie resecik komputerka i jest dobrze... ale na chwile... drugi resecik i już dojechałem do pracy normalnie.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr cze 28, 2006 12:04

typowy notlauf - zapieczone kierownice lub problem z dolotem/podcisnieniem - zamiast gdybac auto zdiagnozowac


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 105 gości