Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
wszystko o wtryskach/pompowtryskach
pierwsze nizsze a drugie wyższe.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
wszystko o wtryskach/pompowtryskach
Wracajac do tematu wczesniej zmienionego, jedno cisnienie ma byc mniejsze a drugie wyzsze, mniejsze ma byc to ktore nie wplywa na moc.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
wszystko o wtryskach/pompowtryskach
pany pytanko czy wtryskiwacze od silnika 2,5tdi podejdą do 1,9 na zasadzie dokręcasz wysładzasz zakręcasz jeździsz czy nie podejdą
były http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;
wszystko o wtryskach/pompowtryskach
Chlopie skad sie urwales ze nie wiesz a poza tym to opcja szukaj i juz wszytsko wiesz. Zalezy od ktorego 2.5 tdi beda wtryski to moc moze przyrosnac a moze zmaleć po takiej zamianie do 1.9
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
wszystko o wtryskach/pompowtryskach
Raczej ogranicznik,który i tak za wiele przy większych wtryskach nie daje.evolution pisze:tu sie troszke mylisz bo w starych afn jest mapa korygujaca kat wtrysku od temperatury silnika/ paliwa
Nie ma to jak rozwiązanie z nowszych sterowników.
Fucker, huknij jak w renault dti 190-205/385 i będzie git.
Silnik się wyciszy,bo różnice pomiędzy ciśnieniami są ogromne,a drugie,wyższe ciśnienie wtrysku spowoduje lepszego powera i mniejszego dymka.
Do tego jeszcze zwiększyć ciśnienie w pompie i na nowszym sterowniku masz prawie jak w pd.
Wystarczy kupić komplecik wtryskiwaczy z dti,przełożyć środki i testować.
Przysłuchaj się pracy silnika dti na ciśnieniach 190/385,bądź 205/385,to sam zaskoczysz.
Najgenialniejsze są najprostsze rozwiązania.Fucker pisze: Albo tajemnica zawodowa?
Tylko nikt Ci się do takich nie przyzna,bo rzekomo okupione to jest latami ciężkiej pracy .
A Ty wiesz,do jakiego maksymalnego poziomu można zwiększyć ciśnienie paliwa w pompie wtryskowej?wesol pisze:Chlopie skad sie urwales ze nie wiesz
Albo czym różni się timing z pompy wtryskowej o nr 0 460 404 977 od timingu z pompy 0 460 404 986?
Bądź też,z czego wynika mniejsza wydajność pompy wtryskowej 0 460 404 985 od takiej 0 460 404 969?
Pomijam falę,bo to zapewne wie nawet kolega rolmik.
Z jakiej pompy 11'tki do przeróbki 10'tki najlepiej użyć sekcji?
Powiem Ci tylko,że 11'tka 11'tce wydajnością nie równa,tak samo jak 10'tki.
A o tym było pisane,więc użyj opcji szukaj .
rolmik, odpowiadając na Twoje pytanie,to wtryskiwacze te są zamienne,pod warunkiem,że wtyczki sterującego będą identyczne.
wszystko o wtryskach/pompowtryskach
ksenon, za odp właśnie o to chodziło mi bo zauważyłem w temacie cowboyaze AHY ma wtryski 216 a ASV ma 205 bo chciałem dodać parę habet ale po rozmowie zEVO to troszke pomyślałem poszperałem w necie i doszedłem do wniosku ze miał racje lepiej raz walnąć większe niż potem jeździć na strojenie dlatego się zapytałem nikt nie jeszt wszystko wiedzący a po 2 ja tylko umiem pryskać i wkurzać ludzi
były http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;
wszystko o wtryskach/pompowtryskach
ale wszystko jest na form. jest opisane ze ALH jest zdlawiony wlasnie wtryskami a stosunku do ASV. Najbardziej ptymalne jest wstawienie 216 z racji iz nie bedzi ejeszcze dymic niemilosiernie i nawet be zkorekty softu moza smigac zwlaszcza jak ktos sie juz pozbyl dwumasy. 216 sa dobre do aut gdzie jeszcze nie planujemy wielkiego modzenia i inwestowania sporej kasy a przyrost mocy bedzie wiecej jak zadowalający.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
wszystko o wtryskach/pompowtryskach
i o to mi chodzi bo chce uzyskać ok 140KM wkładając wtryski i robiąc program czyli mało kasy a dużo mocywesol pisze:216 sa dobre do aut gdzie jeszcze nie planujemy wielkiego modzenia i inwestowania sporej kasy a przyrost mocy bedzie wiecej jak zadowalający.
były http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;
- czarodziej6969
- Gadatliwa bestia
- Posty: 691
- Rejestracja: czw lis 06, 2008 17:22
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
wszystko o wtryskach/pompowtryskach
na to Ci wystarcza wtryski AHF/ASV i programrolmik pisze:i o to mi chodzi bo chce uzyskać ok 140KM wkładając wtryski i robiąc program czyli mało kasy a dużo mocy
wszystko o wtryskach/pompowtryskach
czarodziej6969, ale na 216'tkach zrobi to przy mniejszych dawkach,więc i pompa będzie mniej zmęczona.
A to nie jest już bez znaczenia,biorąc pod uwagę ich przeloty.
A to nie jest już bez znaczenia,biorąc pod uwagę ich przeloty.
wszystko o wtryskach/pompowtryskach
ksenon, dokładnie jeśli wierząc licznikowi ( szczerze w to wątpię) to mam minimum 280kkm więc im wieksze wtryski tym lepiej
były http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;
- czarodziej6969
- Gadatliwa bestia
- Posty: 691
- Rejestracja: czw lis 06, 2008 17:22
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
wszystko o wtryskach/pompowtryskach
czarodziej6969, 205 trzeba dać z 500zł a 216 ok 650 więc 150 to nie wielka różnica a jeszcez się zobaczy jakie wsadze bo w okresie 27,12-2,01 chce to zrobic program ale wtryski założę tak gdzieś ok 10,12 żeby się wgrały i troche w aucie pochodziły
były http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
wszystko o wtryskach/pompowtryskach
ksenon pisze: huknij jak w renault dti 190-205/385 i będzie git.
Znasz kogoś co ustawił takie ciśnienia i był zadowalający efekt ?
Już się przyglądałem również wtryskom z 2.5 tdi v6 i tam pierwsze ciśnienie to minimum 230bar, a drugie już dokładnie nie pamiętam, ale coś ponad 350bar.
Nikogo nie umiem znaleźć co zrobił taki manewr i pochwalił się wynikami.
Chodzi ci o wewnętrzne ciśnienie ? Czy masz to samo na myśli co ja... Nie chodzi mi o zewnętrzną pompę.ksenon pisze:Do tego jeszcze zwiększyć ciśnienie w pompie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości