Digifant II - stara instalacja - problem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Digifant II - stara instalacja - problem
Witam. Dzisiaj zabrałem się za wsadzenie instalacji Digifant do mojego nowego MK2. Silnik PB. Problem polega na tym że ktos przede mna juz nie mógł sobie poradzić i pozbawił auto całej instalki. Żeby było prościej nie zależny mi na MFA itp. Podłączyłem wycieraczki i chodzą ok. Teraz pora na instalacje silnika.
Problem polega na tym że nie wiem gdzie idzie ten kabel (oznaczony czerwoną strzałką) ?
po zapłonie idzie na 86 przekaźnika, z 85 na 3 pin ECU. Teraz wtryskiwacze i pompa paliwa (a) wchodza na 87 a 30 ???
czy mógłby ktoś sprawdzić czy dobrze jest podłączone wg tego schematu, z góry bardzo dziękuje
Problem polega na tym że nie wiem gdzie idzie ten kabel (oznaczony czerwoną strzałką) ?
po zapłonie idzie na 86 przekaźnika, z 85 na 3 pin ECU. Teraz wtryskiwacze i pompa paliwa (a) wchodza na 87 a 30 ???
czy mógłby ktoś sprawdzić czy dobrze jest podłączone wg tego schematu, z góry bardzo dziękuje
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Digifant II - stara instalacja - problem
yogi_dw, próbowałem ale chciałbym żebyś dał lepszy opis co chcesz zrobić, kabel na pierwszym rysunku to jakaś zwyczajna zworka z tyłu skrzynki numerki masz przecież podane a taki opis skrzynki z numerkami znajdziesz na forum
A te schemaciki z przekaźnikami - nie wiem o co biega, chodzi ci o potwierdzenia czy dobrze roszyfrowałeś styki przekaźnika? Raczej dobrze, a w skrócie kable do styków 85 i 86 (cewka przekaźnika) jak i do 30 i 87 - styki robocze - właściwie można zamieniać
A te schemaciki z przekaźnikami - nie wiem o co biega, chodzi ci o potwierdzenia czy dobrze roszyfrowałeś styki przekaźnika? Raczej dobrze, a w skrócie kable do styków 85 i 86 (cewka przekaźnika) jak i do 30 i 87 - styki robocze - właściwie można zamieniać
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Digifant II - stara instalacja - problem
Podany rysunek wyżej to jest zwora czerwonego kabla który jest przy czerwonym kablu który zasila cala skrzynkę bezpiecznikowa co do skrzynki bezpiecznikowej to masz schemat na nowa skrzynkę po roku 89 a ty potrzebujesz na stary typ tak Co do przekaźników to Paweł Marek Ci już wytłumaczył
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Digifant II - stara instalacja - problem
Koledzy podłączyłem tak jak rozrysowałem wyzej i jest ok. Problem jest z pompa paliwa. Tam wcześniej był silnik 1.3 na gaźniku i nie ma pompy. Dołożyłem sprawna pompę z RP ale nie chce pracować.
A podłączyłem to tak:
85- zasilanie po stacyjce
86- do 3 pina ecu
87-+12 stałe
30-pompa paliwa i wtryski
Przełączam stacyjkę a przekaźnik zaczyna brzęczeć bardzo. Nie uruchamia pompy paliwa. Jeśli chodzi o ecu to jest sprawne bo u kolegi auto odpala. Iskra u mnie jest (przy kręceniu aparatem powinna pompa zacząć pracować a tego nie ma )
A przekaźnik ok bo u kolegi także śmiga aż miło
Może koledzy wiecie gdzie problem może tkwić ?
A podłączyłem to tak:
85- zasilanie po stacyjce
86- do 3 pina ecu
87-+12 stałe
30-pompa paliwa i wtryski
Przełączam stacyjkę a przekaźnik zaczyna brzęczeć bardzo. Nie uruchamia pompy paliwa. Jeśli chodzi o ecu to jest sprawne bo u kolegi auto odpala. Iskra u mnie jest (przy kręceniu aparatem powinna pompa zacząć pracować a tego nie ma )
A przekaźnik ok bo u kolegi także śmiga aż miło
Może koledzy wiecie gdzie problem może tkwić ?
Digifant II - stara instalacja - problem
Zachwouje sie to tak jak by ecu nie sterował z 3 pinu masa przekaźnika
Digifant II - stara instalacja - problem
Masz wszystkie masy sterownika podłączone sprawdź dokładnie pompa od RP jest za słaba pompuje 1,2 Bar a Ty potrzebujesz 3 barowa
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Digifant II - stara instalacja - problem
Kolego pompa od RP idzie w zbiornik a za nią podłącze z mercedesa 3 barową.
mam podłączone 2 masy które idą z pinu 13 i 19. Do tego moduł zmasowany i odbudowa ECU. Cos jeszcze ?
mam podłączone 2 masy które idą z pinu 13 i 19. Do tego moduł zmasowany i odbudowa ECU. Cos jeszcze ?
Digifant II - stara instalacja - problem
jeżeli masz masy ok to sprawdź zasilania czy są dobre
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Digifant II - stara instalacja - problem
Podaj na przekaźnik pompy wlana masę z akumulatora i zobacz czy będzie tez buczeć ogólnie ten przekaźnik masz w skrzynce bezpiecznikowej czy luzem iskrę masz
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Digifant II - stara instalacja - problem
Nie mam go w skrzynce tylko luzem podłączałem. Jak dam masę z aku to jest ok - nic nie brzęczy ale paliwo leje się "drzwiami i oknami" . Iskra jest
Digifant II - stara instalacja - problem
to jest diagnoza wystawiona masz coś źle podłączone ze sterownik podaje słabą masę Wstaw od kolegi sterownik i zobacz jak będzie
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości