Popękana głowica i uszczelka pod głowica
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 449
- Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:08
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Popękana głowica i uszczelka pod głowica
Wg mnie lekkie pęknięcia miedzy zaworami to norma w tych silnikach i nie ma się co tym stresować.
Najlepszy układ to...Żona w domu, a kochanka w garażu..
(tylko dlaczego obie są tak drogie w utrzymaniu?)
(tylko dlaczego obie są tak drogie w utrzymaniu?)
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
- Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
- Kontakt:
Popękana głowica i uszczelka pod głowica
pęknięcia to norma w tych silnikach w zasadzie nie do trafienia jest głowica bez takich pęknięć
Pytanie czy ma to związek z uszczelka i puszczaniem kompresji czy tak może zostać?? sprzedający zapewniał ze jeździł do końca, tylko uszczelkę wywiało i sprzedaje.
Bo słyszałem ze nieraz to nic nie przeszkadzają takie pęknięcia, inni mówią ze zostaje spawanie.
ma tak zostać nic z tym nie robić ewentualnie głowice splanować jak ma rysy
jeździć to będzie napewno tylko że w TD masz dysze które natryskują na denka tłoków a w D tego nie ma
jak będziesz jeździł z głową i bez większych modów to będzie chodzić
a dlaczego nie możesz przełożyć całego silnika TD?
Pytanie czy ma to związek z uszczelka i puszczaniem kompresji czy tak może zostać?? sprzedający zapewniał ze jeździł do końca, tylko uszczelkę wywiało i sprzedaje.
Bo słyszałem ze nieraz to nic nie przeszkadzają takie pęknięcia, inni mówią ze zostaje spawanie.
ma tak zostać nic z tym nie robić ewentualnie głowice splanować jak ma rysy
jeździć to będzie napewno tylko że w TD masz dysze które natryskują na denka tłoków a w D tego nie ma
jak będziesz jeździł z głową i bez większych modów to będzie chodzić
a dlaczego nie możesz przełożyć całego silnika TD?
Popękana głowica i uszczelka pod głowica
Każda głowica będzie spękana pomiędzy zaworami i z tym się jeździ.
Silnik wolnossący różni się od uturbionego brakiem natrysku oleju na denko tłoka, co nie przeszkadza w niczym, jeśli nie przesadzisz z paliwem. Inaczej istnieje ryzyko uszkodzenia tłoków.
Głowica jest ta sama, podobno td ma mocniejsze zawory wydechowe, ale to nie potwierdzona informacja.
Do przeróbki będziesz potrzebował chłodnicy, podstawy filtra oleju, miski olejowej, turbo z przewodami olejowymi, obudowy filtra powietrza z rurą, pierwszej rury wydechowej za turbem (tej pipy), kolektorów, wtryskiwaczt od td, pompy wtryskowej od td, wymiennika ciepła na filtr oleju (jeśli nie masz).
Jak zwalasz głowicę do koniecznie daj nowe śruby i metalową uszczelkę od 1.9. Pamiętaj, żeby dokładnie oczyścić blok. Pipę kup od 1.9 td - ta z 1.6 to straszny szajs, zamula silnik i powoduje większe zadymienie spalin, co jest jednoznaczne z większą temperaturą w komorach spalania.
A no i wydech w TD ma większą średnicę.
Silnik wolnossący różni się od uturbionego brakiem natrysku oleju na denko tłoka, co nie przeszkadza w niczym, jeśli nie przesadzisz z paliwem. Inaczej istnieje ryzyko uszkodzenia tłoków.
Głowica jest ta sama, podobno td ma mocniejsze zawory wydechowe, ale to nie potwierdzona informacja.
Do przeróbki będziesz potrzebował chłodnicy, podstawy filtra oleju, miski olejowej, turbo z przewodami olejowymi, obudowy filtra powietrza z rurą, pierwszej rury wydechowej za turbem (tej pipy), kolektorów, wtryskiwaczt od td, pompy wtryskowej od td, wymiennika ciepła na filtr oleju (jeśli nie masz).
Jak zwalasz głowicę do koniecznie daj nowe śruby i metalową uszczelkę od 1.9. Pamiętaj, żeby dokładnie oczyścić blok. Pipę kup od 1.9 td - ta z 1.6 to straszny szajs, zamula silnik i powoduje większe zadymienie spalin, co jest jednoznaczne z większą temperaturą w komorach spalania.
A no i wydech w TD ma większą średnicę.
-
- Użytkownik
- Posty: 449
- Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:08
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Popękana głowica i uszczelka pod głowica
Kolego a mógł byś podrzucić info z jakiego silnika 1.9 TD pasuje pipa do 1.6 TD? Od AAZ?t0mal pisze:Pipę kup od 1.9 td - ta z 1.6 to straszny szajs, zamula silnik i powoduje większe zadymienie spalin, co jest jednoznaczne z większą temperaturą w komorach spalania.
Najlepszy układ to...Żona w domu, a kochanka w garażu..
(tylko dlaczego obie są tak drogie w utrzymaniu?)
(tylko dlaczego obie są tak drogie w utrzymaniu?)
Popękana głowica i uszczelka pod głowica
Intercooler ważna sprawa, niemniej jednak jak tłok spuchnie to korba przez blok wyskoczy.
To załóż same natryski oleju - pomierz, nawierć otwory i po prostu przykręć, tłoki masz to też możesz przełożyć, bo te twoje to pewnie nie mają wycięć na dysze olejowe.
To załóż same natryski oleju - pomierz, nawierć otwory i po prostu przykręć, tłoki masz to też możesz przełożyć, bo te twoje to pewnie nie mają wycięć na dysze olejowe.
Popękana głowica i uszczelka pod głowica
Tak jak pisali przedmówcy - nie ma się czym martwić. Jeśli pęknięcia między gniazdami nie rozłażą się, tylko wyglądają jak ryski, to niema się czym martwić, bo to normalka w tych głowicach. Jak byś to pospawał, to po przejechaniu paru tysięcy km. znów popęka.sawmen pisze:najbardziej mnie martwiły te spękania miedzy zaworami, pierwszy raz ściągałem głowice i dlatego sie przestraszyłem troszkę
Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Popękana głowica i uszczelka pod głowica
Ja się tylko zastanawiam ile razy będziemy jeszcze pisać o jednym i tym samym? Przecież było o tym już setki razy
Kolego sawmen,na wszystkie Twoje pytania,odpowiedzi są w szukajce.Wystarczy napisać i kliknąć,a wyskoczy sterta tematów o tym.
Kolego sawmen,na wszystkie Twoje pytania,odpowiedzi są w szukajce.Wystarczy napisać i kliknąć,a wyskoczy sterta tematów o tym.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 100 gości