moj mk3 szarpie i przerywa przy wysokich obrotach pomocy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 99
- Rejestracja: czw maja 04, 2006 21:55
- Lokalizacja: Ozorków <OzW>
- Kontakt:
moj mk3 szarpie i przerywa przy wysokich obrotach pomocy
Siemka pisalem juz conieco o tym wczesniej ale nie uzyskalem zadnej pomocy wiec chcialbym ponowic swoja prosbe o pomoc i porady.
Przedstawia sie to tak : kupilem auteczko jezdzilem wszytsko bylo jak najbardziej ok nic sie z nim nie dzialo do mometu kiedy to wyjezdzilem praliwo prawie do konca auto zaczelo wariowac przerywac i szarpac od okolo 2,5 tys obrotow w zwyz i bardzo slabo rozpedzac sie pojechalem na stacje zalalem ale probolem byl nadal aktywny wymienilem filtr paliwa swiece przewodu wyjalem i wyczyscilem pompe ktora jest sprawna jak najbardziej kupilem plyn ktory dolewa sie do paliwa do czysczenia wtruyskow i ukladu paliwowego zaaplikowalem go do pelnego baku paliwa ale auto nadal zachowuje sie tak samo czyli szarpie i przerywa dziwi mnie tylko to ze raz szarpie i przerywa a raz przez jakies kilka chwil jest dobrze daje gazu opor auuto idzie jak burza a za chwile przy 2,5 tys obrotow ponownie szarpie i przerywa mowimy teraz o mk3 2,0 gti pomocy prosze
Przedstawia sie to tak : kupilem auteczko jezdzilem wszytsko bylo jak najbardziej ok nic sie z nim nie dzialo do mometu kiedy to wyjezdzilem praliwo prawie do konca auto zaczelo wariowac przerywac i szarpac od okolo 2,5 tys obrotow w zwyz i bardzo slabo rozpedzac sie pojechalem na stacje zalalem ale probolem byl nadal aktywny wymienilem filtr paliwa swiece przewodu wyjalem i wyczyscilem pompe ktora jest sprawna jak najbardziej kupilem plyn ktory dolewa sie do paliwa do czysczenia wtruyskow i ukladu paliwowego zaaplikowalem go do pelnego baku paliwa ale auto nadal zachowuje sie tak samo czyli szarpie i przerywa dziwi mnie tylko to ze raz szarpie i przerywa a raz przez jakies kilka chwil jest dobrze daje gazu opor auuto idzie jak burza a za chwile przy 2,5 tys obrotow ponownie szarpie i przerywa mowimy teraz o mk3 2,0 gti pomocy prosze
gorylek
-
- Mały gagatek
- Posty: 99
- Rejestracja: czw maja 04, 2006 21:55
- Lokalizacja: Ozorków <OzW>
- Kontakt:
nie to nie pompa
nie nie panowie to nie pompa z niskim stanem paliwa bylo jezdzone tylko raz i wtedy sie to zaczelo robic ale od kolegi od takiego samego mk3 przekladalismy pompe i dzialo sie to samo
gorylek
ODP.
Moze czujnik Halla ci zaczyna nawalac ?-- ja mialem podobny przypadek zaczeło sie tak jak opisujesz -- pozniej zaczoł sam gasnac obojetnie czy byłl zimny silnik czy cieply.
auto mam dopiero rok nieznam sie z abardzo -- wiec tylko spekuluje
auto mam dopiero rok nieznam sie z abardzo -- wiec tylko spekuluje
-
- Mały gagatek
- Posty: 99
- Rejestracja: czw maja 04, 2006 21:55
- Lokalizacja: Ozorków <OzW>
- Kontakt:
:(
niewiem doradzcie gdzie jeszcze szukac przyczyny i co wymienic nie chce by moj mk3 swierzo kupiony byl chory i nie jezdzil
Ad: Wara nie nie wstydze sie tak napisalem ale juz poprawka wniesiona i jest ok pozdrawiam
[ Dodano: 23 Cze 2006 22:57 ]
nie mowcie ze skonczony jest ten temat bo sie z lekka podlamuje poradzcie cos nikt z was nie spotkal sie z takim czym lub tez nie slyszal nigdy o takim ewenemencie jak moj
Ad: Wara nie nie wstydze sie tak napisalem ale juz poprawka wniesiona i jest ok pozdrawiam
[ Dodano: 23 Cze 2006 22:57 ]
nie mowcie ze skonczony jest ten temat bo sie z lekka podlamuje poradzcie cos nikt z was nie spotkal sie z takim czym lub tez nie slyszal nigdy o takim ewenemencie jak moj
gorylek
-
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: ndz sie 28, 2005 21:55
- Lokalizacja: Katowice
- Auto: Golf 7
- Silnik: Czca
Witam.
Panowie przecież nigdzie nie jest zabronione jeżdżenie z niskim poziomem paliwa. To że pompa czasami zaciągnie trochę powietrza to nic się jej nie stanie, a syfy w baku osadzają się na dnie zbiornika i czy jest dużo paliwka czy mało to nie ma znaczenia bo pompa zawsze zaciąga paliwo z najniższego punktu w zbiorniku. Rezerwa to jest tylko informacja dla kierowcy, że kończy się fuel.
Mój szwagier tankuje auto do pełna tylko raz w roku jak jedzie na wczasy, tak to przez cały rok jeździ na rezerwie albo tuż przed rezerwą. I tak sobie już śmiga osiem lat, przebieg ma około 100tyś km i z pompą nie miał żadnych kłopotów.
Myślę, że był to zbieg okoliczności z tym brakiem paliwa, a problem może być gdzie indziej np z ukł zapłonowym(kopułka ,palec,cewka, czujnik Halla).
Pozdrawiam.
Panowie przecież nigdzie nie jest zabronione jeżdżenie z niskim poziomem paliwa. To że pompa czasami zaciągnie trochę powietrza to nic się jej nie stanie, a syfy w baku osadzają się na dnie zbiornika i czy jest dużo paliwka czy mało to nie ma znaczenia bo pompa zawsze zaciąga paliwo z najniższego punktu w zbiorniku. Rezerwa to jest tylko informacja dla kierowcy, że kończy się fuel.
Mój szwagier tankuje auto do pełna tylko raz w roku jak jedzie na wczasy, tak to przez cały rok jeździ na rezerwie albo tuż przed rezerwą. I tak sobie już śmiga osiem lat, przebieg ma około 100tyś km i z pompą nie miał żadnych kłopotów.
Myślę, że był to zbieg okoliczności z tym brakiem paliwa, a problem może być gdzie indziej np z ukł zapłonowym(kopułka ,palec,cewka, czujnik Halla).
Pozdrawiam.
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
A może masz coś z zapłonem a raczej z aparatem:)Może to nie ma wspólnego z pompką - moze taki dziwny przypadek. Musiałbyś jechać na Vaga albo innego kompa. Może to TPS. A może kat. ci umarł - chociaż watpie bo on muli przy wysokich obrotach ale bardziej "płynnie". A filtr paliwa sprawdzałeś????może gdzieś ciągnie lewe powietrze????:)OJ TRZEBA SIĘ NASZUKAĆ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 586 gości