Wąż wodny (1J0121049F) - GOLFIV 1.9
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wąż wodny (1J0121049F) - GOLFIV 1.9
Witam.
Mam nadzieje, ze nie powtarzam tematu.
2 dni wstecz zapalila mi sie kontrolka plynu chlodniczego + wielki napis STOP. Stwierdzilem, ze plyn chlodniczy wyciekl > wlalem nowy i po zrobieniu dwoch kolek na stacji benzynowej otworzylem szybko maske a tam po prawej stronie silnika mialem smingus dyngus z pewnej rurki.
Czy ktos moze mi potwierdzic czy czesc 1J0121049F to jest wlasnie czego szukam ? czy nazywa to sie waz wodny ?
Rurka jest przetarta - w wyzszej jej czesci jest jakby oslonka z materialu - w sumie tylko na niej wsrod gaszcza roznych innych rurek.
Dodalem zalaczniki - mam nadzieje, ze to widac na zdjeciu ktora rurka - teraz jest na koncu ucieta poniewaz i tak byla przerwana.
http://gallery.me.com/kelmex#100042" onclick="window.open(this.href);return false;
Z gory dziekuje wszystkim za podpowiedzi.
Mam nadzieje, ze nie powtarzam tematu.
2 dni wstecz zapalila mi sie kontrolka plynu chlodniczego + wielki napis STOP. Stwierdzilem, ze plyn chlodniczy wyciekl > wlalem nowy i po zrobieniu dwoch kolek na stacji benzynowej otworzylem szybko maske a tam po prawej stronie silnika mialem smingus dyngus z pewnej rurki.
Czy ktos moze mi potwierdzic czy czesc 1J0121049F to jest wlasnie czego szukam ? czy nazywa to sie waz wodny ?
Rurka jest przetarta - w wyzszej jej czesci jest jakby oslonka z materialu - w sumie tylko na niej wsrod gaszcza roznych innych rurek.
Dodalem zalaczniki - mam nadzieje, ze to widac na zdjeciu ktora rurka - teraz jest na koncu ucieta poniewaz i tak byla przerwana.
http://gallery.me.com/kelmex#100042" onclick="window.open(this.href);return false;
Z gory dziekuje wszystkim za podpowiedzi.
Re: Wąż wodny (1J0121049F) - GOLFIV 1.9
Hej. Niestety nie mam nr silnika, a model rocznikowy to 2003 - wersja 1.9TDISztomel pisze:Podaj rocznik modelowy auta i kod silnika.
Wąż wodny (1J0121049F) - GOLFIV 1.9
To może wiesz przynajmniej ile Twój silnik ma koni bo 1.9 TDI to sporo różnych silników. Podaję zatem oznaczenia kompletu 3 węży wraz z tym plastikowym trójnikiem (bo pojedynczo w serwisie nie kupisz) :
dla silnika ASZ (130 KM) i ATD (101 KM) - 1J0 122 447 DS (skrzynia manualna + podgrzewacz wody - widoczne na Twoich fotkach 3 świece podgrzewające płyn w głównym króćcu głowicy),
dla silnika AXR (101 KM) - 1J0 122 447 ER (opis jak wyżej),
dla silnika ARL (150 KM) - 1J0 122 447 DE.
W tym linku masz przykład o które węże chodzi na przykładzie silnika ARL (element nr 41) : http://autodeal.spb.ru/vw.php?element=42062&year=2003" onclick="window.open(this.href);return false;
w tym dla silnika AXR (element nr 34) : http://avtochast.ru/SKODA?type=11&gr=1& ... J0122447ER" onclick="window.open(this.href);return false;
a tu dla ASZ i ATD (element nr 19) : http://autopartmaster.com/en/?action=ca ... 5%ED%E8%E5" onclick="window.open(this.href);return false;
Proponowałbym jednak najpierw sprawdzić sobie jaki masz symbol silnika (jest w kilku miejscach opisanych na forum).
dla silnika ASZ (130 KM) i ATD (101 KM) - 1J0 122 447 DS (skrzynia manualna + podgrzewacz wody - widoczne na Twoich fotkach 3 świece podgrzewające płyn w głównym króćcu głowicy),
dla silnika AXR (101 KM) - 1J0 122 447 ER (opis jak wyżej),
dla silnika ARL (150 KM) - 1J0 122 447 DE.
W tym linku masz przykład o które węże chodzi na przykładzie silnika ARL (element nr 41) : http://autodeal.spb.ru/vw.php?element=42062&year=2003" onclick="window.open(this.href);return false;
w tym dla silnika AXR (element nr 34) : http://avtochast.ru/SKODA?type=11&gr=1& ... J0122447ER" onclick="window.open(this.href);return false;
a tu dla ASZ i ATD (element nr 19) : http://autopartmaster.com/en/?action=ca ... 5%ED%E8%E5" onclick="window.open(this.href);return false;
Proponowałbym jednak najpierw sprawdzić sobie jaki masz symbol silnika (jest w kilku miejscach opisanych na forum).
Re: Wąż wodny (1J0121049F) - GOLFIV 1.9
Hey,Sztomel pisze:To może wiesz przynajmniej ile Twój silnik ma koni bo 1.9 TDI to sporo różnych silników. Podaję zatem oznaczenia kompletu 3 węży wraz z tym plastikowym trójnikiem (bo pojedynczo w serwisie nie kupisz) :
dla silnika ASZ (130 KM) i ATD (101 KM) - 1J0 122 447 DS (skrzynia manualna + podgrzewacz wody - widoczne na Twoich fotkach 3 świece podgrzewające płyn w głównym króćcu głowicy),
dla silnika AXR (101 KM) - 1J0 122 447 ER (opis jak wyżej),
dla silnika ARL (150 KM) - 1J0 122 447 DE.
W tym linku masz przykład o które węże chodzi na przykładzie silnika ARL (element nr 41) : http://autodeal.spb.ru/vw.php?element=42062&year=2003" onclick="window.open(this.href);return false;
w tym dla silnika AXR (element nr 34) : http://avtochast.ru/SKODA?type=11&gr=1& ... J0122447ER" onclick="window.open(this.href);return false;
a tu dla ASZ i ATD (element nr 19) : http://autopartmaster.com/en/?action=ca ... 5%ED%E8%E5" onclick="window.open(this.href);return false;
Proponowałbym jednak najpierw sprawdzić sobie jaki masz symbol silnika (jest w kilku miejscach opisanych na forum).
Widze ze trafilem na profesjonaliste doszukalem sie ksiazki serwisowej i informacje mam tam jak ponizej:
GOLF TDI BASIS - 74kW
AXR EUH
LA7W
To chyba bedzie AXR ?
-
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: ndz sie 28, 2005 21:55
- Lokalizacja: Katowice
- Auto: Golf 7
- Silnik: Czca
Wąż wodny (1J0121049F) - GOLFIV 1.9
Wydaje mi się, że chodzi Ci o ten wąż który przebiega pod vacum pompą jest on w takim oplocie.
Jak podaje serwis VW najczęstrzą przyczyną pęknięcia tego węża jest wyciek ON z vacum pompy, niszczy gumę i w końcu doprowadza do jej pęknięcia.
Zawsze możesz założyć zwykły wąż ciśnieniowy o odpowiedniej średnicy i też będzie OK.
Jak uruchomię etkę to Ci sprawdzę numer tego węża.
Jak podaje serwis VW najczęstrzą przyczyną pęknięcia tego węża jest wyciek ON z vacum pompy, niszczy gumę i w końcu doprowadza do jej pęknięcia.
Zawsze możesz założyć zwykły wąż ciśnieniowy o odpowiedniej średnicy i też będzie OK.
Jak uruchomię etkę to Ci sprawdzę numer tego węża.
Re: Wąż wodny (1J0121049F) - GOLFIV 1.9
Nie znam sie kompletnie na tym, ale moge tylko potwierdzic Twoje spostrzezenia. Jezeli dalbys rade odpalic ETKE jeszcze dzis to bylbym wdzieczny - autko stoi "zamrozone" a jutro chcialbym po to podskoczyc lub ewentualnie zamowic.vpil pisze:Wydaje mi się, że chodzi Ci o ten wąż który przebiega pod vacum pompą jest on w takim oplocie.
Jak podaje serwis VW najczęstrzą przyczyną pęknięcia tego węża jest wyciek ON z vacum pompy, niszczy gumę i w końcu doprowadza do jej pęknięcia.
Zawsze możesz założyć zwykły wąż ciśnieniowy o odpowiedniej średnicy i też będzie OK.
Jak uruchomię etkę to Ci sprawdzę numer tego węża.
Masz racje - jest w takim oplocie / materiale - wyglada troszke inaczej niz sasiednie rurki.
Wąż wodny (1J0121049F) - GOLFIV 1.9
Nie czekaj aż vpil odpali ETKĘ bo nic więcej poza tym co Ci podałem w niej nie ustali. Oczywiście masz silnik AXR a EUH to kod skrzyni biegów, dolne oznaczenie to kod lakieru na samochodzie.
Re: Wąż wodny (1J0121049F) - GOLFIV 1.9
Jasna sprawa - ok zatem dziekuje wszystkim za pomoc i szybka reakcje.Sztomel pisze:Nie czekaj aż vpil odpali ETKĘ bo nic więcej poza tym co Ci podałem w niej nie ustali. Oczywiście masz silnik AXR a EUH to kod skrzyni biegów, dolne oznaczenie to kod lakieru na samochodzie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 167 gości