Trzyma za wysokie obroty.

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Damian92
NEB-raska...
NEB-raska...
Posty: 1837
Rejestracja: pn gru 28, 2009 23:55
Lokalizacja: Elbląg

Trzyma za wysokie obroty.

Post autor: Damian92 » wt lis 01, 2011 18:37

Silnik 2.0 115km oznaczenie AGG
Witajcie, mam ostatnio problem ze swoim silnikiem i nie wiem jak go rozwiązać.
Chodzi o to, że gdy rano odpalam silnik to trzyma ponad 1000 obrotów, ale to normalne bo chodzi ssanie. Chwilę tak pochodzi i spada na 900 obrotów/min.
A ostatnio często zdarza się tak, że jak już jadę i niezależnie od tego czy silnik nagrzany czy zimny to trzyma obroty sporo ponad 1tys, czego to może być wina ?
Dodam, że na starym silniku tak nie było (też AGG) po zmianie też nie, ale ostatnio zaczęło się tak robić i to coraz częściej.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Trzyma za wysokie obroty.

Post autor: Paweł Marek » wt lis 01, 2011 21:08

Może być usterka czujnika temperatury albo zespołu przepustnicy. Czujnik sprawdź omomierzem wg norm z forum, nie pomoże to diagnoza VAG ma szanse coś wyjasnić.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Damian92
NEB-raska...
NEB-raska...
Posty: 1837
Rejestracja: pn gru 28, 2009 23:55
Lokalizacja: Elbląg

Trzyma za wysokie obroty.

Post autor: Damian92 » wt lis 01, 2011 21:19

A i zapomniałem dodać, nie mam czujnika temp. zasysanego powietrza. Nie było go od początku, kostki też nie ma. Stożek założony od kupna.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Trzyma za wysokie obroty.

Post autor: Paweł Marek » wt lis 01, 2011 21:28

zastąp go oporniczkiem około 0.5 koma może akurat...


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Damian92
NEB-raska...
NEB-raska...
Posty: 1837
Rejestracja: pn gru 28, 2009 23:55
Lokalizacja: Elbląg

Trzyma za wysokie obroty.

Post autor: Damian92 » wt lis 01, 2011 21:43

Paweł Marek, Ale tam nawet nie ma kabli ani kostki, więc gdzie szukać kabli od tego ?
Widocznie poprzedni właściciel wyciął albo uj wie co z tym zrobił :grrr:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Trzyma za wysokie obroty.

Post autor: Paweł Marek » wt lis 01, 2011 21:50

kolego ja już za Ciebie tego nie znajdę, sądzę że gdzieś schował ta wtyczkę może na podszybiu nie mam pojecia


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Damian92
NEB-raska...
NEB-raska...
Posty: 1837
Rejestracja: pn gru 28, 2009 23:55
Lokalizacja: Elbląg

Trzyma za wysokie obroty.

Post autor: Damian92 » wt lis 01, 2011 21:53

Ale chodzi mi o to gdzie te kable mogą być, że nawet jak uciął to gdzie mogę szukać tych kabli, skąd one wychodzą ?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Trzyma za wysokie obroty.

Post autor: Paweł Marek » wt lis 01, 2011 21:57

nie jestem dokładnie pewien u mnie w 2e to jest w głównej wiązce idącej od ECU na podszybiu


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości