intercoolera W MK4 130Km Problem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dzidzia2011
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: ndz wrz 04, 2011 22:30
Lokalizacja: Sochaczew

intercoolera W MK4 130Km Problem

Post autor: dzidzia2011 » ndz paź 30, 2011 13:13

Witam sądze ze od strony pasażera na dole przy lampie jest zamontowany intercoolera i nie wiem czy to standard czy nie bo nieraz widze przecieki na łączeniu prawdopodobnie dolotu . Pomoże mi ktoś i coś więcej powie czy też ma od czasu do czasu takie wycieki czy to standard ??



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

intercoolera W MK4 130Km Problem

Post autor: italiano_83 » ndz paź 30, 2011 14:00

Jeśli cieknie olej z układu doładowania, to jest nieszczelność w 130KM połączenia są na szybkozłączki zdaje się więc tam szukaj przyczyny.
Jeśli chodzi o olej w dolocie to zawsze jest go trochę.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

vpil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: ndz sie 28, 2005 21:55
Lokalizacja: Katowice
Auto: Golf 7
Silnik: Czca

intercoolera W MK4 130Km Problem

Post autor: vpil » ndz paź 30, 2011 22:00

Jeśli masz w rejonie intercolera olej tzn. że jest nieszczelność i albo jak kolega italiano_83 wyżej pisze może być problem z nieszczelnością na szybkozłączkach, lub możesz mieć dziurawy intercooler. Czasami kierownica która kieruje pęd powietrza na intercooler, dotyka go lekko i z biegiem lat pod wpływem drgań, wibracji itp. przetrze go i mamy nieszczelnośc gotową. (miałem tak u siebie). Pozostaje tylko wymiana intercoolera na nowy lub sprawną używkę - nie polecam klejenia, lutowania itp. są to zabiegi mało skuteczne.
Tak więc nie pozostaje Ci nic innego jak tylko autko do góry, demontaż koła, plastikowego nadkola i będziesz widział gdzie z kąd wycika olej.
Powodzenia. :-)



Awatar użytkownika
dzidzia2011
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: ndz wrz 04, 2011 22:30
Lokalizacja: Sochaczew

intercoolera W MK4 130Km Problem

Post autor: dzidzia2011 » ndz paź 30, 2011 22:29

Leci na dolocie bo wyżej nie ma oleju i teraz co dolot sam zmienić ??



vpil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: ndz sie 28, 2005 21:55
Lokalizacja: Katowice
Auto: Golf 7
Silnik: Czca

intercoolera W MK4 130Km Problem

Post autor: vpil » wt lis 01, 2011 23:07

Nie wiem, czy dobrze Cię rozumię, masz przedmuchy między turbo a intercoolerem ?
Tam gdzie są opaski samozaciskowe, czyli na rurach gumowych to możesz założyć zwykły cybant, natomiast na połączeniach tych plastikowych rur to chyba nic nie wymyślisz bo tam są takie gumowe uszczelniacze i tego osobno chyba nie da się dokupić. Niech ktoś mnie poprawi jeśli jest inaczej.



Awatar użytkownika
dzidzia2011
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: ndz wrz 04, 2011 22:30
Lokalizacja: Sochaczew

intercoolera W MK4 130Km Problem

Post autor: dzidzia2011 » pt lis 04, 2011 20:55

zgadza sie na tym łączeniu ale te oringi załatwiłem sobie zmienię sobie w środę to zobaczę może będzie lepiej bo już wczoraj miałem sytuacje ze jechałem nad ranem do pracy rozgrzałem go do 90stopni i chciałem go przycisnąć a on nic :(( jak by turbina ustała pare razy do końca noga w pedał i puściła czyli muszę zobaczyć turbinę



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości