Jaka felga na tor
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
Jaka felga na tor
Zgodzę się z JJackiem w kwestiach:
- wydatków na modyfikacje kontra kasy na naukę i z mojego doświadczenia pozwolę sobie uzupełnić: w pewnym momencie 1000 zł na naukę jazdy sportowej jest jak 10.000 zł na modyfikacje; oczywiście nie dotyczy to kolegów jeżdżących na dzidę, czyli 1/4 mili Czasem jak widzę takie auta, to mam wrażenie, że bezpieczniej zawracałyby za pomocą paleciaka Nacisk na słowo czasem pozwoli być może uniknąć oburzenia niektórych osób, o których nie myślałem, ale poczuły się tym dotknięte
- Nurbring jest bardzo szybką trasą, chłodzenie silnika tam wygląda nieco inaczej, podobnie jak "zapalenie" hamulców. Hamulce łatwo spalić można na rozecie. Bardzo trudno w takim Ułężu i wątpię, czy na Nurbringu (ilość energii hamowania vs. chłodzenie).
- modyfikacje tj. upgrade hamulców
Nie zgodzę się jeśli chodzi o dodatkową chłodnicę oleju, ponieważ nie spotkałem na chwilę obecną tunera, który daje w silnikach 2.0 tsi GWARANCJĘ, że olej nie wyleci na ulicę; taka utrata oleju w 90% kończy się zatarciem silnika i koniec zabawy
Od siebie dodam, że konieczne jest zaizolowanie termiczne down pipe'a (wjeżdża we wtorek do mnie) oraz pokrywy silnika. Można również przewietrzyć hamulce, dodać wloty powietrza w masce, zaizolować termicznie dolot, pozbyć się pokrywy silnika i zbudować dolot samodzielnie na bazie gotowych kitów (brak pokrywy nie gotuje tak cewek).
Takie mody polegające na izolacji i dodatkowym wietrzeniu należą do najtańszych, a biorąc pod uwagę to, że 2.0 tsi mocno się grzeje i ta temperatura w negatywny sposób wpływa na moc silnika może się okazać, że auto dostanie "drugi oddech" tam, gdzie seria mówi Auf Wiedersehen
- wydatków na modyfikacje kontra kasy na naukę i z mojego doświadczenia pozwolę sobie uzupełnić: w pewnym momencie 1000 zł na naukę jazdy sportowej jest jak 10.000 zł na modyfikacje; oczywiście nie dotyczy to kolegów jeżdżących na dzidę, czyli 1/4 mili Czasem jak widzę takie auta, to mam wrażenie, że bezpieczniej zawracałyby za pomocą paleciaka Nacisk na słowo czasem pozwoli być może uniknąć oburzenia niektórych osób, o których nie myślałem, ale poczuły się tym dotknięte
- Nurbring jest bardzo szybką trasą, chłodzenie silnika tam wygląda nieco inaczej, podobnie jak "zapalenie" hamulców. Hamulce łatwo spalić można na rozecie. Bardzo trudno w takim Ułężu i wątpię, czy na Nurbringu (ilość energii hamowania vs. chłodzenie).
- modyfikacje tj. upgrade hamulców
Nie zgodzę się jeśli chodzi o dodatkową chłodnicę oleju, ponieważ nie spotkałem na chwilę obecną tunera, który daje w silnikach 2.0 tsi GWARANCJĘ, że olej nie wyleci na ulicę; taka utrata oleju w 90% kończy się zatarciem silnika i koniec zabawy
Od siebie dodam, że konieczne jest zaizolowanie termiczne down pipe'a (wjeżdża we wtorek do mnie) oraz pokrywy silnika. Można również przewietrzyć hamulce, dodać wloty powietrza w masce, zaizolować termicznie dolot, pozbyć się pokrywy silnika i zbudować dolot samodzielnie na bazie gotowych kitów (brak pokrywy nie gotuje tak cewek).
Takie mody polegające na izolacji i dodatkowym wietrzeniu należą do najtańszych, a biorąc pod uwagę to, że 2.0 tsi mocno się grzeje i ta temperatura w negatywny sposób wpływa na moc silnika może się okazać, że auto dostanie "drugi oddech" tam, gdzie seria mówi Auf Wiedersehen
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Jaka felga na tor
Dzięki za głoś poparcia
Jeśli chodzi o chłodnicę i dodatkową przekładkę z termostatem to mówiłem ogólnie, jest to taka typowa modyfikacja w autach wyścigowo/track day'owych (w przypadku wyścigowych zależy to też od homologacji)
Co jest takiego problematycznego z chłodnicą oleju w 2.0 TSI? Produkty MOCALa nie dadzą rady czy chodzi o to, że nie ma na miejsca na chłodnicę oleju tak, żeby zagwarantować jej jakiś rozsądny nawiew?
Co do grzania to mój 22 letni KR (wolnossące 1.8 16V 139 KM, czujnik temperatury oleju w głowicy) ma 100C podczas zwykłej jazdy do 110C w korku. Czasami nawet czujnik temperatury na zewnątrz podaje zawyżone wyniki od tego całego ciepła. Więc są silniki, które mogą grzać się jeszcze bardziej
Jeśli chodzi o chłodnicę i dodatkową przekładkę z termostatem to mówiłem ogólnie, jest to taka typowa modyfikacja w autach wyścigowo/track day'owych (w przypadku wyścigowych zależy to też od homologacji)
Co jest takiego problematycznego z chłodnicą oleju w 2.0 TSI? Produkty MOCALa nie dadzą rady czy chodzi o to, że nie ma na miejsca na chłodnicę oleju tak, żeby zagwarantować jej jakiś rozsądny nawiew?
Co do grzania to mój 22 letni KR (wolnossące 1.8 16V 139 KM, czujnik temperatury oleju w głowicy) ma 100C podczas zwykłej jazdy do 110C w korku. Czasami nawet czujnik temperatury na zewnątrz podaje zawyżone wyniki od tego całego ciepła. Więc są silniki, które mogą grzać się jeszcze bardziej
Re: Jaka felga na tor
nie da się jej w prosty sposób podłączyćJJacek pisze:Dzięki za głoś poparcia
Jeśli chodzi o chłodnicę i dodatkową przekładkę z termostatem to mówiłem ogólnie, jest to taka typowa modyfikacja w autach wyścigowo/track day'owych (w przypadku wyścigowych zależy to też od homologacji)
Co jest takiego problematycznego z chłodnicą oleju w 2.0 TSI? Produkty MOCALa nie dadzą rady czy chodzi o to, że nie ma na miejsca na chłodnicę oleju tak, żeby zagwarantować jej jakiś rozsądny nawiew?
Jaka felga na tor
JJacek pisze:Co jest takiego problematycznego z chłodnicą oleju w 2.0 TSI?
Dokładnie, nie ma miejsca/sposobu na dobre podejście i solidne połączenie.krz_p pisze:nie da się jej w prosty sposób podłączyć
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Jaka felga na tor
Mam do sprzedania Felgi na ktorych obecnie jezdzi moja "R-ka"
OZ ultraleggera rozmiar 18" ET:35"
Dla zainteresowanych podeślę fotki na meila.
Cena 2500zl
Kolor Grafitowy
OZ ultraleggera rozmiar 18" ET:35"
Dla zainteresowanych podeślę fotki na meila.
Cena 2500zl
Kolor Grafitowy
Jaka felga na tor
Wrzuć zdjęcia z tym ET, a nie miało być 45?
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Jaka felga na tor
nie marudź ,koło pójdzie Ci 10 mm więcej na zewn. auta ...MatthewG pisze:Wrzuć zdjęcia z tym ET, a nie miało być 45?
na tor jak znalazł - szerzej ,jeszcze dasz niżej,utwardzisz zaw. ,pospinasz budę i dasz negatyw na przodzie i będzie -lepiej na pojeżdżawkach- gorzej na polskich drogach
zyskasz na wyglądzie R
Jaka felga na tor
Chodzi o to, że takie ET to więcej niż maks przynajmniej w kwestii przodu i dlatego pytam Wydaje mi się, że przez pomyłkę napisał 35, a miało być 45. Nie jestem marudą
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Jaka felga na tor
MatthewG pisze:Chodzi o to, że takie ET to więcej niż maks przynajmniej w kwestii przodu i dlatego pytam Wydaje mi się, że przez pomyłkę napisał 35, a miało być 45.
Wszyscy tu marudzicie o tym ETMatthewG pisze: Nie jestem marudą
Jaka felga na tor
ET 35 przy 8" szerokości to tyle samo to ET45 przy 9" szerokości. Mam dokładnie tyle i nie narzekam, więc coś z tymi maksami musiałeś przekombinowaćMatthewG pisze:Chodzi o to, że takie ET to więcej niż maks przynajmniej w kwestii przodu i dlatego pytam
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Jaka felga na tor
Bzdura. 9 calowa felga z tym ET wyjdzie na zewnątrz o 3mm więcej a do wewnątrz o aż 23mm więcej niż 8J ET35.zlos pisze:ET 35 przy 8" szerokości to tyle samo to ET45 przy 9" szerokości
Jaka felga na tor
Masz rację, zwracam honor Nie policzyłem i walnąłem z główki. O parapetPassat944 pisze:a do wewnątrz o aż 23mm więcej niż 8J ET35.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości