Montaż tempomatu w Mk5
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Montaż tempomatu w Mk5
Mam pytanie do kolegów a mianowicie mam Golfa V bez tempomatu chciałbym zakupić mantekę z tempomatem czy wystarczy ją wymienić i zaprogramować czy trzeba zmienić okablowanie proszę o porady na ten temat co trzeba zrobić.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10594
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Manetka z tempomatem.
musisz mieć moduł obudowy kierownicy obsługujący GRA czyli układ utrzymywania prędkości, jeśli twoje auto to golas bez tempomatu i komputera pokładowego śmiem twierdzić że masz moduł podstawowy nic nie obsługujący o nr 1K0953549, żeby tempomat działał musisz mieć co najmniej z końcówką A czyli 1K0953549A który dodatkowo obsługuje komputer pokładowy MFA, manetki się nie koduje koduje się właśnie ten moduł pod tempomat, dodatkowo najprawdopodobniej trzeba będzie dołożyć dodatkowy kabel łączący ów moduł ze sterownikiem silnika
sumując potrzebujesz:
1 - nowej manetki
2 - nowego modułu obudowy kierownicy
3 - kabelka łączącego ECU z modułem kierownicy
4 - zmiana kodowań nowego modułu i zakodowanie sterownika silnika pod obsługę tempomatu
sumując potrzebujesz:
1 - nowej manetki
2 - nowego modułu obudowy kierownicy
3 - kabelka łączącego ECU z modułem kierownicy
4 - zmiana kodowań nowego modułu i zakodowanie sterownika silnika pod obsługę tempomatu
Montaż tempomatu w Mk5
No dla Ciebie to proste ja nawet nie mam programu do diagnostyki ani kabelka. A propo mam komputer pokładowy 1/2 FIS.
Jaki program diagnostyczny i kabel byś mi polecił oczywiscie po polsku.
I czy da się coś jeszcze z tego autka zrobić jakieś ciekawe ustawiena?
Jaki program diagnostyczny i kabel byś mi polecił oczywiscie po polsku.
I czy da się coś jeszcze z tego autka zrobić jakieś ciekawe ustawiena?
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10594
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Montaż tempomatu w Mk5
jak masz komp. pokładowy 1/2 FIS to odpada problem z modułem kierownicy bo twój obsłuży tempomat, wówczas również fabrycznie może być wyposażony w ów kabelek do ECU, więc kup i zamontuj manetkę, zmień kodowania - może będzie działał
ps. co do kableków to jedynie VCDS-a polecam ale to nie temat o kabelkach, temat taki jest w dziale diagnostyka
http://www.auto-conrad.pl/Forum/phpBB-3 ... 89&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
ps. co do kableków to jedynie VCDS-a polecam ale to nie temat o kabelkach, temat taki jest w dziale diagnostyka
dużo ciekawych ustawień, tu masz temat z forum piątkiI czy da się coś jeszcze z tego autka zrobić jakieś ciekawe ustawiena?
http://www.auto-conrad.pl/Forum/phpBB-3 ... 89&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Montaż tempomatu w Mk5
Witam
Się podepne jesli mozna. Każdy ma inny zestaw w aucie (zegary, moduł kiery itd) dlatego wole zapytać
Mam MK5 TDI BKD z 2004. Miałem wcześniej 1/2 fisa a teraz mam pełen fis od GTI 1K6 920 972, moduł kierownicy to 1K0 953 549 A. Nie mam multifunkcji.
Teraz pytanka:
1. Czy jesli kupię ten zestaw: 1K0 054 690A to czy to zagra razem? Podobno są dwa różne zestawy ale nie wiem czym sie różnią.
2. Jeśli inny to jaki?
3. Czy potrzebna bedzie wymiana modułu kierownicy czy obecny to obsłuży?
4. Po co w zasadzie wymienia sieten moduł kiery? Do tempomatu czy do multifunkcji?
Na razie nie planuje zakładać multifunkcji bo ta co ja chce to koszta na razie nie te ale nie wiem czy w przyszłości tego nie zrobie.
Dzieki z info
Się podepne jesli mozna. Każdy ma inny zestaw w aucie (zegary, moduł kiery itd) dlatego wole zapytać
Mam MK5 TDI BKD z 2004. Miałem wcześniej 1/2 fisa a teraz mam pełen fis od GTI 1K6 920 972, moduł kierownicy to 1K0 953 549 A. Nie mam multifunkcji.
Teraz pytanka:
1. Czy jesli kupię ten zestaw: 1K0 054 690A to czy to zagra razem? Podobno są dwa różne zestawy ale nie wiem czym sie różnią.
2. Jeśli inny to jaki?
3. Czy potrzebna bedzie wymiana modułu kierownicy czy obecny to obsłuży?
4. Po co w zasadzie wymienia sieten moduł kiery? Do tempomatu czy do multifunkcji?
Na razie nie planuje zakładać multifunkcji bo ta co ja chce to koszta na razie nie te ale nie wiem czy w przyszłości tego nie zrobie.
Dzieki z info
"Twoj samochód jest wystarczająco szybki wtedy, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć" - Walter Röhl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości