![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
W króćcu jest taki "zaczep" o który łapie się termostat,zazwyczaj termostat zapiecze się w bloku,dlatego nie ciągnij za króciec,tylko obróć najpierw o 90* króciec (jak mnie pamięć nie myli to w kierunku przeciwnym do wskazówek zegara,ale nie jestem pewien na 100% - jak nie pójdzie w jedną to w drugąKamilP pisze:Dobra a weźcie mi wytłumaczcie o co chodzi z tym obróceniem, po co to, i jak w którą stronę itp bo pewnie niedługo czeka mnie pomoc przy wymianie termo u brata w ASV
Najpierw ok 5 l ,oczywiście z "duszeniem " węży,aby choć trochę powietrza wycisnąć z układu,pochodził na b. jałowym do ok 80 *C,otworzył się duży obieg jak przejechałem ok 700 m,układ się odpowietrzył,że zapaliła się nawet kontrolka poziomu płynu,dolałem do maxa i było git.Sphinksus pisze:Ten płyn to tak wsio weszło Ci od razu?
Pod filtrem oleju masz dwa węże dochodzące do chłodnicy oleju - od góry ładny dostęp jestSphinksus pisze:Nie mam kanału a od spodu miałem kiepski dostęp i nie wiedziałem za bardzo gdzie ten wąż od chłodnicy oleju jest
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości