Tylne drzwi mk4
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
Tylne drzwi mk4
Witam wszystkich
Pojawił się ostatnio w moim mk4 problem: nie otworzyły się tylne lewe drzwi. Do tej pory tylko co jakiś czas pojawiał się w VAGu błąd, teraz nie mogę ich otworzyć. Ciągnąc za klamkę w środku podnosi się rygiel i wraz z puszczaniem opada... Od czego zacząć? Przewody dochodzące do drzwi przeglądałem - nie widać pęknięć ani niczego takiego, dioda w drzwiach kierowcy miga po zamknięciu auta. VAG widzi poniższe błędy:
Control Module Part Number: 1C0 962 258 D
Component and/or Version: 01 Zentr.Verriegel.0001
Software Coding: 04097
Work Shop Code: WSC 00028
2 Faults Found:
00929 - Locking Module for Central Locking: Front Passenger Side (F221)
27-00 - Implausible Signal
00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222)
27-00 - Implausible Signal
---------------------------------------------------------------------------
Od czego zacząć? Czytałem wiele postów dotyczących zimnych lutów - podejrzewam, że właśnie tutaj może kryć się problem, tylko pytanie jak się dostać do zamka? Jak otworzyć drzwi?
Pojawił się ostatnio w moim mk4 problem: nie otworzyły się tylne lewe drzwi. Do tej pory tylko co jakiś czas pojawiał się w VAGu błąd, teraz nie mogę ich otworzyć. Ciągnąc za klamkę w środku podnosi się rygiel i wraz z puszczaniem opada... Od czego zacząć? Przewody dochodzące do drzwi przeglądałem - nie widać pęknięć ani niczego takiego, dioda w drzwiach kierowcy miga po zamknięciu auta. VAG widzi poniższe błędy:
Control Module Part Number: 1C0 962 258 D
Component and/or Version: 01 Zentr.Verriegel.0001
Software Coding: 04097
Work Shop Code: WSC 00028
2 Faults Found:
00929 - Locking Module for Central Locking: Front Passenger Side (F221)
27-00 - Implausible Signal
00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222)
27-00 - Implausible Signal
---------------------------------------------------------------------------
Od czego zacząć? Czytałem wiele postów dotyczących zimnych lutów - podejrzewam, że właśnie tutaj może kryć się problem, tylko pytanie jak się dostać do zamka? Jak otworzyć drzwi?
Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)
- Szymon Jarosz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 804
- Rejestracja: wt mar 30, 2010 19:59
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Tylne drzwi mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=2&t=189877" onclick="window.open(this.href);return false;
Kolego ,tu cos bylo podobnego, moze pomoze na poczatek
Kolego ,tu cos bylo podobnego, moze pomoze na poczatek
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
Tylne drzwi mk4
A jest jakiś inny awaryjny sposób na otwarcie drzwi? Może podanie jakiegoś napięcia na konkretne przewody spowoduje odryglowanie zamka?
Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Tylne drzwi mk4
Próbować otwierać/zamykać pilotem (czy kluczykiem)...jest szansa że za którymś razem się otworzą, ostatnio ktoś pisał że ponad 100x próbował i udało się. Jak uda się otworzyć to naprawa zamków http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=255090" onclick="window.open(this.href);return false; Jak błędy pojawiały się na VAGu wcześniej, to cza było się zainteresować
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
Re: Tylne drzwi mk4
Oj tam oj tam Wiadomo jak to jest - mądry Polak po szkodzie... Dzięki za rady - szykuje się zamkowy weekendQto pisze:Jak błędy pojawiały się na VAGu wcześniej, to cza było się zainteresować
Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
Tylne drzwi mk4
Ok rozebrałem drzwi, zdjąłem blachę - pytanie jak otworzyć drzwi, tzn jak odryglować zamek?
Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
Tylne drzwi mk4
Jakimś cudem po xxxxxx naciśnięciu guzika w pilocie zamek ustąpił W celu wyjęcia zamka konieczne jest wyjęcie szyby oraz jak w przypadku przednich drzwi poluzowanie klamki.
Przyczyną zablokowania się zamka był silniczek centralnego... Najwyraźniej zawiesiły się w nim szczotki Trochę WD40 oraz kinkunastokrotne uruchomienie silniczka i śmiga Dodatkowo poprawiłem luty przy krańcówce odpowiedzialnej za sygnał po zamknięciu drzwi - mogły czasem szwankować... Drzwi złożone - zamek śmiaga
Składanie w odwrotnej kolejności: montaż zamka i ustawienie napięcia linki od zewnętrznej klamki, szyba, mały metalowy trójkąt wraz z uszczelką, wewnętrzna blacha, boczkek... Może powyższe informacje przydadzą się potomnym....
Przyczyną zablokowania się zamka był silniczek centralnego... Najwyraźniej zawiesiły się w nim szczotki Trochę WD40 oraz kinkunastokrotne uruchomienie silniczka i śmiga Dodatkowo poprawiłem luty przy krańcówce odpowiedzialnej za sygnał po zamknięciu drzwi - mogły czasem szwankować... Drzwi złożone - zamek śmiaga
Składanie w odwrotnej kolejności: montaż zamka i ustawienie napięcia linki od zewnętrznej klamki, szyba, mały metalowy trójkąt wraz z uszczelką, wewnętrzna blacha, boczkek... Może powyższe informacje przydadzą się potomnym....
Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości