problem z kompresorem
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
problem z kompresorem
Witam
mam problem mianowicie z kompresorem dmucha olej z powietrzem i ubywa mi tego oleju ...
wymienilem simeringi i nawet nie przejechalem 50 km a on dalej zaczal dmuchac olej;/
jak by ktos wiedzial prosze o pomoc
mam problem mianowicie z kompresorem dmucha olej z powietrzem i ubywa mi tego oleju ...
wymienilem simeringi i nawet nie przejechalem 50 km a on dalej zaczal dmuchac olej;/
jak by ktos wiedzial prosze o pomoc
jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!
viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!
viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
problem z kompresorem
tzn juz rozebralem ...
i simering sie wysunol;p
i simering sie wysunol;p
jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!
viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!
viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
problem z kompresorem
a mam pytanie jakich simeringow uzyles {od kogo}? bo jesli od dara .mr henia czy ladro to bardzo dziwna sprawa mi kiedys sie wysunal jak uzylem zwyklych {jak cos to odradzam tego taniego badziewia bo w nieskonczonosc bedziesz go reanimowal}
GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
problem z kompresorem
na allegro wzielem
jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!
viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!
viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
problem z kompresorem
sprawdzilem od ladra wziete ale moze to byla wina zle wsadzonego wsadzilem go jutro zaloze i pojezdze :):):) zobaczymy:):):)
jak dla mnie simeringi byly ok i sa ok
takze wina sprzedajacego zadna jezeli juz to osoby regenerujacej
pozdro 600:)
i dzieki
jak dla mnie simeringi byly ok i sa ok
takze wina sprzedajacego zadna jezeli juz to osoby regenerujacej
pozdro 600:)
i dzieki
jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!
viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!
viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
problem z kompresorem
Crashmax napisz mi czy obróciłeś zeger co jest pod największym simmeringiem tak aby nie zakrywał dziurki olejowej.Ja zawsze obracam pierścień zegera tak aby między poczatkiem a końcem pierścienia była dziurka olejowa.Wtedy jak dobijesz simmer w gniezdzie do końca to nie blokuje się przepływ oleju i nie wypycha któregoś simera po drodze.Cześto zeger zakrywa otworek i jak dobijasz simer to on również otworek zakrywa od góry i może to trochę ograniczać przepływ oleju.
Kolejna sprawa,kiedyś znajomy zle wsadził ta tulejkę co jest zaraz za małym kołem od paska 120xl.Tymi wypustkami do koła a gładką stroną do łożyska.Efrekt był taki ,że wypychało tego najmniejszego simera jak wylot z G.
Kolejna sprawa,kiedyś znajomy zle wsadził ta tulejkę co jest zaraz za małym kołem od paska 120xl.Tymi wypustkami do koła a gładką stroną do łożyska.Efrekt był taki ,że wypychało tego najmniejszego simera jak wylot z G.
3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.
problem z kompresorem
Crashmax napisz mi czy obróciłeś zeger co jest pod największym simmeringiem tak aby nie zakrywał dziurki olejowej.Ja zawsze obracam pierścień zegera tak aby między poczatkiem a końcem pierścienia była dziurka olejowa.Wtedy jak dobijesz simmer w gniezdzie do końca to nie blokuje się przepływ oleju i nie wypycha któregoś simera po drodze.Cześto zeger zakrywa otworek i jak dobijasz simer to on również otworek zakrywa od góry i może to trochę ograniczać przepływ oleju.
Kolejna sprawa,kiedyś znajomy zle wsadził ta tulejkę co jest zaraz za małym kołem od paska 120xl.Tymi wypustkami do koła a gładką stroną do łożyska.Efrekt był taki ,że wypychało tego najmniejszego simera jak wylot z G.
Kolejna sprawa,kiedyś znajomy zle wsadził ta tulejkę co jest zaraz za małym kołem od paska 120xl.Tymi wypustkami do koła a gładką stroną do łożyska.Efrekt był taki ,że wypychało tego najmniejszego simera jak wylot z G.
3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.
problem z kompresorem
narazie jezdze i jest ok
poprostu najprowdopodbniej nie byl dobity ten simer i go wypchalo :):)
nic strasznego się nie stalo tylko litr oleju poszedl gdzieś w glebe
dzięki Ladro za zainteresowanie
pozdrawiam
poprostu najprowdopodbniej nie byl dobity ten simer i go wypchalo :):)
nic strasznego się nie stalo tylko litr oleju poszedl gdzieś w glebe
dzięki Ladro za zainteresowanie
pozdrawiam
jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!
viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!
viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: problem z kompresorem
Lepiej doradzić i poprawić niż 10 razy G wyjmować.Gdzieś tu na forum ogladałm kogoś projekt g60 i tak samo zauważyłem ,że z małego koła zsówa się pasek 120xl.A wynika to z tego że ktoś załozył odwrotnie koło które znajduje się zaraz za dużym kołem pasowym.
3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.
problem z kompresorem
i dzisiaj po ostrym depnieciu ... znowu wypchnelo simmer ...
to mowisz Ladro ze co trzeba zrobic wypycha ten duzy na wirniku ...
juz mi rece opadaja
jutro rozkrece i zrobie tak jak powiesz musze to poprawic po kims...
z góry dzieki za odpowiedz pozdrawiam
to mowisz Ladro ze co trzeba zrobic wypycha ten duzy na wirniku ...
juz mi rece opadaja
jutro rozkrece i zrobie tak jak powiesz musze to poprawic po kims...
z góry dzieki za odpowiedz pozdrawiam
jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!
viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!
viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
problem z kompresorem
dobrze odtlusc i zobacz czy przewod odplywowy jest drozny i tak jak pisal LADRO czy seger nie przyslania kanalu olejowego zwroc uwage czy wirnik nie jest wytarty w miejscu gdzie sie zabija simering dladego moze sie wysuwac
GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość