mk3 - 100 stopni na trasie - co jest grane>??????????????
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
mk3 - 100 stopni na trasie - co jest grane>??????????????
Witam
Mam golfa 3 1,4 z 93 roku. Wczoraj jechałem na mazury, przy włączonej klimie i prędkości 120-140 temeratura jaka pokazywał wskaźnik to 100 stopni.Cały czas wentylator był włączony i temp nie mogła spaść do 90.
W mieście w korkach mam to samo cały czas 100 stopni i wentyl non stop załączony.
jakieś 2 miesiące temu wymieniałem termostat
Poradźcie co mogło paść i co wymienić
Mam golfa 3 1,4 z 93 roku. Wczoraj jechałem na mazury, przy włączonej klimie i prędkości 120-140 temeratura jaka pokazywał wskaźnik to 100 stopni.Cały czas wentylator był włączony i temp nie mogła spaść do 90.
W mieście w korkach mam to samo cały czas 100 stopni i wentyl non stop załączony.
jakieś 2 miesiące temu wymieniałem termostat
Poradźcie co mogło paść i co wymienić
Pozdrawiam
Duszczo
Duszczo
Skoro woda nie daje rady to może własnie spróbuj płynem. BTW: Ostatnio widziałem gdzieś takie specjalne praparaty do płukania chłodnic i układy chłodzenia ale nie miałem z tym bezpośredio do czynienia.
Nocne Mary Squad 

djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
woda wyparowuje podczas wrzenia a płyn nie tak szybko dlatego to jest płyn lany do chłodnic a nie woda płyn ma inne własciwości
[ Dodano: Pon Cze 26, 2006 12:40 ]
może dlatego tak się dzieje czyli z tą temperatura ponieaż masz wyciek i nie ma odpowiedniego stanu tym bardziej usunąć usterkę bo przeciez układ jest pod ciśnieniem
[ Dodano: Pon Cze 26, 2006 12:40 ]
może dlatego tak się dzieje czyli z tą temperatura ponieaż masz wyciek i nie ma odpowiedniego stanu tym bardziej usunąć usterkę bo przeciez układ jest pod ciśnieniem

Sam płyn ma wyższą temp. wrzenia od wody, tym bardziej że układ pracuje pod ciśnieniem, co jeszcze dalej podnosi punkt wrzenia.
Woda może się miejscami w układzie gotować i tworzyć korki parowe uniemożliwiające przepływ chłodziwa.
Nieszczelności w układzie też mogą powodować ciągłe zapowietrzanie układu i podobne skutki, plu s spadek ciśnienia - niższa temp. wrzenia.
Woda może się miejscami w układzie gotować i tworzyć korki parowe uniemożliwiające przepływ chłodziwa.
Nieszczelności w układzie też mogą powodować ciągłe zapowietrzanie układu i podobne skutki, plu s spadek ciśnienia - niższa temp. wrzenia.
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Skoro masz wodę to przy ponad 90 stopniach zaczyna wrzeć... Myślę że jak naprawisz wyciek i zalejesz płynem cały układ to będzie dobrze..DUSZCZO pisze:mam wode bo mi deko ucieka i zanim tego nie zrobie nie moge zalac płynu
A jakiej firmy masz termostat?? I gdzie ucieka Ci woda??
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości