Problem z termostatem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- KamilP
- DieseL PoweR
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
- Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin
Problem z termostatem
Hmm.. Ale co sprawdziłem ten przewód na dole to zimny był. Chyba że trochę się otworzył i szybko ochłodził. Dzisiaj po 15 km tak samo.
Jak wrócę to go sprawdzę na postoju kiedy się otworzy
EDIT
Więc tak, jak wróciłem to postawiłem auto w garażu, termostat zamknięty, i czekam, czekam czekam.. przy lekko ponad 80 stopni termostat się otworzył. No nic, czekam czekam czekam.. włączył się wentylator, na blacie 90 stopni i za chwilę schłodził się do 80 stopni, wentylator zrobił swoje i zamilkł. Czyli wydaje mi się że wszystko jest ok tylko wskaźnik lekko przekłamuje. Dobrze myślę ?
Jak wrócę to go sprawdzę na postoju kiedy się otworzy
EDIT
Więc tak, jak wróciłem to postawiłem auto w garażu, termostat zamknięty, i czekam, czekam czekam.. przy lekko ponad 80 stopni termostat się otworzył. No nic, czekam czekam czekam.. włączył się wentylator, na blacie 90 stopni i za chwilę schłodził się do 80 stopni, wentylator zrobił swoje i zamilkł. Czyli wydaje mi się że wszystko jest ok tylko wskaźnik lekko przekłamuje. Dobrze myślę ?
Problem z termostatem
Siemanko, i ja w najbliższym czasie zawalczę z termostatem, mam już z aso (Calorstat by Vernet), płyny nic tylko działać. Jednak już na starcie pojawia się problem... W dziale FAQ w temacie o wymianie termostatu mowa jest o jednej uszczelce którą daje sie na termostat a ja mam dwie!!! Z czego jedna większa od drugiej Pojawia się pytanie, Jak to zamontować? Która w środek a która na wierzch?
Wykładziny obiektowe i wycieraczki https://wykladziny-warszawa.pl/ zapraszam
- KamilP
- DieseL PoweR
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
- Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin
Problem z termostatem
Może spróbuj odkręcić to kolanko i wtedy przymierzyć, zobaczyć która gdzie pasuje
- matiz_1990
- Ma gadane
- Posty: 249
- Rejestracja: śr cze 03, 2009 17:18
- Lokalizacja: Rzeszów
- KamilP
- DieseL PoweR
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
- Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin
Problem z termostatem
Albo w silniku ASV może jest na 2 uszczelki. Zaraz luknę do ETKI i schemacik prześlę
Problem z termostatem
byłbym wdzięczny, pewnie sieję panikę ale jak to rozbiorę to nie chce zostać z rozgrzebanym autem
Wykładziny obiektowe i wycieraczki https://wykladziny-warszawa.pl/ zapraszam
- KamilP
- DieseL PoweR
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
- Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin
Problem z termostatem
Czyli masz tak jak u mnie. Bierzesz tą uszczelkę wielkości termostatu, minimalnie mniejsza. Ona będzie pasować do tego kolanka. Dobrze będzie Tylko uwaga, wczoraj przez tą ETKĘ przestraszyłem sie że termostat odwrotnie siedział ale odwrotnie przynajmniej u mnie nie da się go włożyć więc jest ok Bo na schemacie wygląda jakby ten termostat był odwrócony.
Problem z termostatem
Dzięki , w międzyczasie jeszcze sprawdziłem w takiej książce książce o eksploatacji golfa i było podobne zdjęcie. Twój termostat też miał taki jakby wytłoczony kołnierz?
Wykładziny obiektowe i wycieraczki https://wykladziny-warszawa.pl/ zapraszam
- KamilP
- DieseL PoweR
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
- Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin
Problem z termostatem
Nom I uszczelka pasuje do tego kołnierza i na kolanko. Wszytko ładnie pasuje tylko uważaj żeby go równo włożyć bo w którymś temacie czytałem że mechanik gościowi 3 razy pod rząd krzywo włożył i tłumaczył się że dolny przewód powinien być ciepły żeby ciśnienie za duże nie było czy coś..
Problem z termostatem
Dzięki Mam nadzieje że po zamontowaniu niedogrzanie silnika zniknie.
Wykładziny obiektowe i wycieraczki https://wykladziny-warszawa.pl/ zapraszam
Problem z termostatem
Wymienione, wszystko masakrycznie zapieczone. Termostat nie chciał wyjść razem z króćcem i przez to ułamały się dwie łapki odpowiedzialne za trzymanie go w kupie razem z króćcem. Mam nadzieje że nie będzie to miało wpływu na jego działanie?! Zalałem płyn odpaliłem auto i stopniowo dolewałem wraz z zapalaniem się kontrolki W sumie weszło 4,5l ale mam 1l w bagażniku na wszelki wypadek bo słyszałem że wchodzi 5,5l ale pewnie sie jeszcze nie rozgrzał na tyle by prosić o więcej.
Wykładziny obiektowe i wycieraczki https://wykladziny-warszawa.pl/ zapraszam
- KamilP
- DieseL PoweR
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
- Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin
Problem z termostatem
Okazało się dzisiaj że i u brata w golfie 4 ASV niedawno termostat siadł.. Sphinksus, A u Ciebie ten termostat jest tutaj zaraz pod pompą wtryskową?
Ja poczekałem aż termostat się otworzy puści duży obieg, jak z trasy wróciłem poczekałem na wolnych obrotach i wtedy prawie pewność że się odpowietrzy
Ja poczekałem aż termostat się otworzy puści duży obieg, jak z trasy wróciłem poczekałem na wolnych obrotach i wtedy prawie pewność że się odpowietrzy
Problem z termostatem
Tak, w głębi pod pompą. Potrzebny ampul 5 dosyć ciężki dostęp jest ale daje rade. Martwią mnie te małe zaczepki co się ułamały. W literaturze czytałem że wylezie razem z króćcem poczym trzeba obrócić o 90st w lewo. A ten był tak zapieczony że sie ułamały zaczepy przez co wylazł sam króciec a pózniej po walce z kombinerkami wylazł termostat a razem z nim ok 1,5l płynu myślałem że cały zleciał przez kranik a tu lipa
Wykładziny obiektowe i wycieraczki https://wykladziny-warszawa.pl/ zapraszam
- Łuki_79
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
- Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS
Problem z termostatem
Króciec obracasz aby wyszedł bez termostatu,bo ten zazwyczaj jest zapieczony i kombinerkami/szczypcami go wyciągasz z bloku (u mnie tak było),ale zanim się kapnąłem,że trzeba króciec obrócić to ułamałem również te "wąsy" jak ty ,ale bez nich wsio działa okejSphinksus pisze:Martwią mnie te małe zaczepki co się ułamały. W literaturze czytałem że wylezie razem z króćcem poczym trzeba obrócić o 90st w lewo.
Było zdjąć wąż z chłodnicy oleju i by zleciał cały płyn.U mnie przy wymianie termostatu weszło ok 6 litrów płynu.Sphinksus pisze:myślałem że cały zleciał przez kranik a tu lipa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości