Przeladowanie turbiny Golf 4 i odciecie przy 140Km
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 113
- Rejestracja: pn cze 06, 2011 18:20
- Lokalizacja: Pyrzowice(blisko lotniska)
Przeladowanie turbiny Golf 4 i odciecie przy 140Km
witam serdecznie
Pisze bo juz niewyrabiam z moim problemem. Mianowicie chodzi o to ze odcina mi turbo przy 140 km/h.
Sprawdzilem zaworek n75 i nie znalazlem nic co by przeszkadzalo w jego pracy.Wymienilem gruszke ktora nie trzymala powietrza i nie chodzila dobrze, dzis rozebralem turbo i sprawdzilem lopatki ktore nie byly zapieczone.Sprawdzilem czujnik przy intercoolerze i znalazlem na nim troche oleju to chyba nie zbyt dobrze.
Jednym slowem zglupialem!
Jesli macie jakies ciekawe pomysly co moze byc nie tak to piszcie.Dodam ze zrobilem logi dynamiczne 011 i wyszlo ze mam przeladowanie i to spore.Zrobilem tez logi statyczne i tu sie okazalo ze wszystko dobrze wiec juz sam niewiem oraz jak wcisne gaz do podlogi slysze taki dziwny swist (jak auto ma opor), ale nie taki jak turbina tylko taki jak by zasysal albo wywalal zkądś powietrze i dosc glosny jest ten dzwiek.
Prosze o pomoc bo juz witki mi opadają
Pisze bo juz niewyrabiam z moim problemem. Mianowicie chodzi o to ze odcina mi turbo przy 140 km/h.
Sprawdzilem zaworek n75 i nie znalazlem nic co by przeszkadzalo w jego pracy.Wymienilem gruszke ktora nie trzymala powietrza i nie chodzila dobrze, dzis rozebralem turbo i sprawdzilem lopatki ktore nie byly zapieczone.Sprawdzilem czujnik przy intercoolerze i znalazlem na nim troche oleju to chyba nie zbyt dobrze.
Jednym slowem zglupialem!
Jesli macie jakies ciekawe pomysly co moze byc nie tak to piszcie.Dodam ze zrobilem logi dynamiczne 011 i wyszlo ze mam przeladowanie i to spore.Zrobilem tez logi statyczne i tu sie okazalo ze wszystko dobrze wiec juz sam niewiem oraz jak wcisne gaz do podlogi slysze taki dziwny swist (jak auto ma opor), ale nie taki jak turbina tylko taki jak by zasysal albo wywalal zkądś powietrze i dosc glosny jest ten dzwiek.
Prosze o pomoc bo juz witki mi opadają
Ostatnio zmieniony wt lis 01, 2011 12:25 przez DaVincI, łącznie zmieniany 2 razy.
Od pasji zaczyna się wszystko!
odcina turbo przy 140 mk 4
Ani nie podałeś kodu silnika ani nie zamieściłeś logów. Pomysłów jest sporo ale co z tego - chcesz wszystkie sprawdzać ?
Potrzebne logi to :
dynamiczny 010 wraz z 008;
statyczny 010 oraz statyczny w trybie Basic Settings 011.
Potrzebne logi to :
dynamiczny 010 wraz z 008;
statyczny 010 oraz statyczny w trybie Basic Settings 011.
-
- Mały gagatek
- Posty: 113
- Rejestracja: pn cze 06, 2011 18:20
- Lokalizacja: Pyrzowice(blisko lotniska)
odcina turbo przy 140 mk 4
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61229.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 010,008 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61230.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61231.html" onclick="window.open(this.href);return false;
sa to grupyo ktore prosiles jedynie na bs nie moglem zrobic 010 pisze mi not avirable wiec chyba nie moge tego zrobic na bs
kod mojego silnika to ASZ
1.9 TDI 130 Km 2001 r
Jeszcze takie pytanie mam w tych wezykach od n 18 n75 i n239 taki zaworek zwrotny i czy jesli zostanie zle zalozony mozeliwe jest ze zle bedzie podawal powietrze i przez to moze przeladowywac??
Grupy: 010,008 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61230.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61231.html" onclick="window.open(this.href);return false;
sa to grupyo ktore prosiles jedynie na bs nie moglem zrobic 010 pisze mi not avirable wiec chyba nie moge tego zrobic na bs
kod mojego silnika to ASZ
1.9 TDI 130 Km 2001 r
Jeszcze takie pytanie mam w tych wezykach od n 18 n75 i n239 taki zaworek zwrotny i czy jesli zostanie zle zalozony mozeliwe jest ze zle bedzie podawal powietrze i przez to moze przeladowywac??
Od pasji zaczyna się wszystko!
odcina turbo przy 140 mk 4
Twoje turbo przeładowuje i to jest przyczyną trybu awaryjnego. Jakie są najczęstsze przyczyny przeładowania - zacinająca się zmienna geometria turbo lub sztanga wewnątrz gruchy siłownika podciśnienia, który tą zmienną geometrią steruje. Z całą pewnością zaworek jednokierunkowy jest u Ciebie sprawny i założony tak jak być powinien czyli białą stroną w kierunku elektrozaworu N75.
-
- Mały gagatek
- Posty: 113
- Rejestracja: pn cze 06, 2011 18:20
- Lokalizacja: Pyrzowice(blisko lotniska)
odcina turbo przy 140 mk 4
turbo rozbieralem i wszystko wyczyscilem pozatym lopatki nie byly zapieczone mozna powiedzec ze bylo wszystko czyste w srodku.Gruszke wymienilem miesiac temu bo byla chyba dziurawa membrana i nie trzymala powietrza pozatym jak ją zdjąłem to przez mala dziurke w obudowie gruszki wysypala mi sie rdza i to sporo jej wylecialo. wiec jesli nie to to co bo ja juz powiem ze zielony jestem az z tego wszystkiego xD
czy mozliwe jest ze przez zepsuty czujnik cisnienia przy intercoolerze to wszystko tak wariuje? bo mam tam troche oleju na nim jak go wyjałem ale na kompie nie pokazuje mi bledy czujnika tylko błąd przekroczona granica regulacji
cZY KTOS moze mi pomoc?
czy mozliwe jest ze przez zepsuty czujnik cisnienia przy intercoolerze to wszystko tak wariuje? bo mam tam troche oleju na nim jak go wyjałem ale na kompie nie pokazuje mi bledy czujnika tylko błąd przekroczona granica regulacji
cZY KTOS moze mi pomoc?
Od pasji zaczyna się wszystko!
-
- Mały gagatek
- Posty: 113
- Rejestracja: pn cze 06, 2011 18:20
- Lokalizacja: Pyrzowice(blisko lotniska)
odcina turbo przy 140 mk 4
Szukam kogos ZE śląska kto zna sie na turbinach i mogl by mi poswiecic troche czasu abym mogl ja podjechac lub do mnie ktos podjechal powniewaz mam problem z turbina, zrobilem wszystko co mozliwe i dalej moj problem nie zniknął.
Czy jest ktos kto poswieci mi czas i pomoze w diagnozie?
jesli ktos jest chetny podaje nr fona 505 928 699 gg 977885 i mail chapi01@wp.pl
Prosze o pomoc bo ja juz nie wyrabiam i moze ktos jak zobaczy to wszystko na oczy to bedzie widział jakies inne rozwiązanie.
Jesli chodzi o telefon to do godziny 15 prosze pisac sms a po 15 prosze dzwonic poniewaz do 15 jestem na uczelni i nie dam rady odebrac
Z gory dziekuje za pomoc.
Czy jest ktos kto poswieci mi czas i pomoze w diagnozie?
jesli ktos jest chetny podaje nr fona 505 928 699 gg 977885 i mail chapi01@wp.pl
Prosze o pomoc bo ja juz nie wyrabiam i moze ktos jak zobaczy to wszystko na oczy to bedzie widział jakies inne rozwiązanie.
Jesli chodzi o telefon to do godziny 15 prosze pisac sms a po 15 prosze dzwonic poniewaz do 15 jestem na uczelni i nie dam rady odebrac
Z gory dziekuje za pomoc.
Od pasji zaczyna się wszystko!
- Quintus
- Użytkownik
- Posty: 345
- Rejestracja: śr lip 04, 2007 18:03
- Lokalizacja: Kolno
- Auto: Dodge Durango SLT
odcina turbo przy 140 mk 4
a konkretnie wydłużyć. na pewno warto spróbować, bo pracy niedużo, a może tu leżeć przyczyna skoro turobo czyste i grucha sprawna.
-
- Mały gagatek
- Posty: 113
- Rejestracja: pn cze 06, 2011 18:20
- Lokalizacja: Pyrzowice(blisko lotniska)
odcina turbo przy 140 mk 4
nom powiem ci ze chyba nie taka latwa bo zeby zdjac gruche to musze zdjac turbo.chyba ze ktos ma pomysl jak ją zdjąc bez zdejmowania wszystkiego po koleji to jest EGR dolot kolektor i turbina.
Od pasji zaczyna się wszystko!
-
- Mały gagatek
- Posty: 113
- Rejestracja: pn cze 06, 2011 18:20
- Lokalizacja: Pyrzowice(blisko lotniska)
odcina turbo przy 140 mk 4
mogl by ktoszerknąć na moje logi
Tu zrobilem 010 na postoju ale gazowalem go troche zeby byly tez inne wartosci
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61410.html" onclick="window.open(this.href);return false;
z gory dzieki
Tu zrobilem 010 na postoju ale gazowalem go troche zeby byly tez inne wartosci
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61410.html" onclick="window.open(this.href);return false;
z gory dzieki
Od pasji zaczyna się wszystko!
odcina turbo przy 140 mk 4
Myślałem, że trochę więcej logów wkleiłeś a tu tylko 010 (o który notabene prosiłem) ale nie gazuj bo to tylko utrudnia odczyt logów. Czujnik barometryczny wskazuje poprawnie, czujnik ciśnienia doładowania - pewnie też ale nie zwiększaj mu obrotów na biegu jałowym. Wklej jeszcze logi dynamiczne jak wszystko poskręcasz do kupy i statyczne również (ale bez gazowania na biegu jałowym). Jakie logi powinieneś wykonać :
statyczne gup : 000, 003, 010, 011, 013, 018 i 023
statyczne w trybie BS : 003 i 011
dynamiczne 000, 003, 004, 008, 010, 011 (Możesz też spróbować zrobić dynamiczne z całkowicie odpiętym wężykiem podciśnienia z gruchy przy turbo (czyli wypiąć ten idący do niej z N75 oraz zrobić je podmieniając N75 z N18) - tylko opisz to przy logach.
statyczne gup : 000, 003, 010, 011, 013, 018 i 023
statyczne w trybie BS : 003 i 011
dynamiczne 000, 003, 004, 008, 010, 011 (Możesz też spróbować zrobić dynamiczne z całkowicie odpiętym wężykiem podciśnienia z gruchy przy turbo (czyli wypiąć ten idący do niej z N75 oraz zrobić je podmieniając N75 z N18) - tylko opisz to przy logach.
-
- Mały gagatek
- Posty: 113
- Rejestracja: pn cze 06, 2011 18:20
- Lokalizacja: Pyrzowice(blisko lotniska)
odcina turbo przy 140 mk 4
witam wrzucam logi o ktore prosiles
Statyczne BS:
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61461.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61462.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Statyczne MS:
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61463.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61464.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61465.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61466.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61467.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61468.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61469.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dynamiczne z podlaczona gruszka:
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61470.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61471.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61472.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61473.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61474.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61475.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dynamiczne z odlaczona gruszka:
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61476.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61477.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61478.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61479.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61480.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61481.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dodam jeszcze ze mialem troche problem z hamowaniem przy robieniu logow dynaicznych.
Pedal hamowaniaw podlodze a auto ciezko mialo sie zatrzymac i zaczelo mi sie kopcic z klockow hamulcowych.
Statyczne BS:
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61461.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61462.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Statyczne MS:
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61463.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61464.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61465.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61466.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61467.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61468.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61469.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dynamiczne z podlaczona gruszka:
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61470.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61471.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61472.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61473.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61474.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61475.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dynamiczne z odlaczona gruszka:
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61476.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61477.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61478.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61479.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61480.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/chapi01_61481.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dodam jeszcze ze mialem troche problem z hamowaniem przy robieniu logow dynaicznych.
Pedal hamowaniaw podlodze a auto ciezko mialo sie zatrzymac i zaczelo mi sie kopcic z klockow hamulcowych.
Od pasji zaczyna się wszystko!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 146 gości