MK II (G60) - który intercooler najlepszy ??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt maja 16, 2006 20:49
Lokalizacja: Oświęcim

MK II (G60) - który intercooler najlepszy ??

Post autor: lutek » ndz cze 25, 2006 10:04

Witam
Zastanawiam się który intercooler bedzie lepszy - ten który mam założony czyli duży używany chyba tylko w golfach(chociaż z tego co znalazlem były chyba 3 rodzaje) czy mniejszy z corrado? Dochodzi jeszcze kwestia umiejscowienia - w corrado pod lewą lampą a u mnie międz y silnikiem a akumulatorem. Jakie macie zdanie biorąc pod uwage długość dolotu oczywiście bo mi sie wydaje że najlepiej byłoby mój intercooler jakimś cudem wepchać za zderzak ale moge sie mylić:)



Awatar użytkownika
wojti
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: śr lis 16, 2005 23:15
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

Post autor: wojti » ndz cze 25, 2006 10:12

a wiec tak im wiekszy tym lepszy ,poniewaz lepiej schłodzi ci powietrze doładowane a co za tym idzie ;wiecej kucy bo mały nie da sobie rady i bedzie ci pompował ciepłe powietrze a to nic raczej dobrego nie jest



lutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt maja 16, 2006 20:49
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: lutek » ndz cze 25, 2006 10:14

Czysta teoria z którą nie do końca sie zgadzam bo próbowałem już takich przekładek w silniku TDI i fekt był lepszy przy mniejszym ale gęstszym intercoolerze umieszczonym w seryjnym miejscu czyli na silniku. Nie wiem własnie jak to sie ma do G60...



Awatar użytkownika
wojti
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: śr lis 16, 2005 23:15
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

Post autor: wojti » ndz cze 25, 2006 10:20

ja sie sam przekonałem na swoim ze wiekszy znaczy lepiej w przypadku benzyny a nawet jakosc lanego paliwa np. na schelu 99 vi power lałem i było super a po zalaniu na orlenie 98 auto nie chciało tak za***********c



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz cze 25, 2006 10:31

z tego co wiem to na silniku w g60 były tak montowane jeśli auto było wyposażone w klime....jesli masz klime to nie za bardzo masz gdzie ten intercooler założyc za zderzakiem.....
jak nie masz nic grzebane przy silniku to ja bym założył seryjny tam gdzie był, mozna sie pokusic o wlot na nieo z maski ale to słabo wygląda jak dla mnie



lutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt maja 16, 2006 20:49
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: lutek » ndz cze 25, 2006 10:39

Nie mam klimy a wlot z maski odpada. Wydaje mi sie że na upartego większa chłodnia weszłaby w zderzak tylko nie wiem jaki bedzie efekt bo dolot znacznie sie wydłuży co nie zawsze jest dobre.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz cze 25, 2006 10:42

hmm czyli sie myslilem....
jak nie masz klimy to zamontuj tam intercooler, bo masz miejsce , nie martw sie o długosc dolotu bo tam tez były montowane intercoolery w g60 i to seryjne, poza tym tu maasz doładowanie wiec ta długosc nie ma az takiego znaczenia

[ Dodano: Nie Cze 25, 2006 10:43 ]
tylko ja nie wiem czy jest sens go przenosić bo nic to nie da poza wygladem i miejscem pod maską



lutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt maja 16, 2006 20:49
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: lutek » ndz cze 25, 2006 10:44

Tylko pozostaje jeden problem - żeby go tam wsadzic potrzebne będą długie przewody a te od corrada moga niepasować wiec jeśli zderzak to chyba tylko z chłodnicą od corrado-chyba że sie myle



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz cze 25, 2006 10:55

a po jaką cholere od corrado skoro g60 też tam miały intercoolery wiec wystarczy skołowac przewody od g60 i wszytko podłaćżyć bez żadnej rzeźby



lutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt maja 16, 2006 20:49
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: lutek » ndz cze 25, 2006 11:11

Niby tak tylko nie wiem czy oryginalnie w zderzaku w golfach nie wsadzali właśnie tych małych chłodnic z corrado...czy było inaczej?



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn cze 26, 2006 00:19

no tak , za zderzakie mbyły mnijesze i miały inaczej wyloty....
IC pod maskąbył wiekszy bo miałgorsze chłodzenie, ten za zderzakiem oferuje to samo mając mniejsze rozmiary.....
czyli za zderzk mozesz wsadzic maly albo duzy jak Ci sie uda zmiescic....w obu przypadkach bedzie dobrze.....

A co ty planujesz w ogole moze powiedz to bedzie łątwiej pomóc



lutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt maja 16, 2006 20:49
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: lutek » pn cze 26, 2006 06:54

Właśnie plan sie tworzy bo wydaje mi sie że to miejsce czyli na silniku to marny pomysł na położenie IC(już nie wspomne o dojściu do silnika) i zastanawiam sie na co sie ustawiać - czy próbować przerobić to wszystko tak żeby duży wszedł w zderzak czy poprostu kupić od corrado i założyć - chodziło mi głównie to wydajność.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn cze 26, 2006 11:05

duzy bedziesz musiła spawac bo ma wlotu gdzie indziej



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » pn cze 26, 2006 18:55

Najlepszym rozwiazaniem bedzie zalozyc IC od rallye. Tam seryjnie byl montowany przed chlodnica, odpada tez problem z przewodami.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 111 gości