MK II (G60) - który intercooler najlepszy ??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
MK II (G60) - który intercooler najlepszy ??
Witam
Zastanawiam się który intercooler bedzie lepszy - ten który mam założony czyli duży używany chyba tylko w golfach(chociaż z tego co znalazlem były chyba 3 rodzaje) czy mniejszy z corrado? Dochodzi jeszcze kwestia umiejscowienia - w corrado pod lewą lampą a u mnie międz y silnikiem a akumulatorem. Jakie macie zdanie biorąc pod uwage długość dolotu oczywiście bo mi sie wydaje że najlepiej byłoby mój intercooler jakimś cudem wepchać za zderzak ale moge sie mylić:)
Zastanawiam się który intercooler bedzie lepszy - ten który mam założony czyli duży używany chyba tylko w golfach(chociaż z tego co znalazlem były chyba 3 rodzaje) czy mniejszy z corrado? Dochodzi jeszcze kwestia umiejscowienia - w corrado pod lewą lampą a u mnie międz y silnikiem a akumulatorem. Jakie macie zdanie biorąc pod uwage długość dolotu oczywiście bo mi sie wydaje że najlepiej byłoby mój intercooler jakimś cudem wepchać za zderzak ale moge sie mylić:)
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
z tego co wiem to na silniku w g60 były tak montowane jeśli auto było wyposażone w klime....jesli masz klime to nie za bardzo masz gdzie ten intercooler założyc za zderzakiem.....
jak nie masz nic grzebane przy silniku to ja bym założył seryjny tam gdzie był, mozna sie pokusic o wlot na nieo z maski ale to słabo wygląda jak dla mnie
jak nie masz nic grzebane przy silniku to ja bym założył seryjny tam gdzie był, mozna sie pokusic o wlot na nieo z maski ale to słabo wygląda jak dla mnie
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
hmm czyli sie myslilem....
jak nie masz klimy to zamontuj tam intercooler, bo masz miejsce , nie martw sie o długosc dolotu bo tam tez były montowane intercoolery w g60 i to seryjne, poza tym tu maasz doładowanie wiec ta długosc nie ma az takiego znaczenia
[ Dodano: Nie Cze 25, 2006 10:43 ]
tylko ja nie wiem czy jest sens go przenosić bo nic to nie da poza wygladem i miejscem pod maską
jak nie masz klimy to zamontuj tam intercooler, bo masz miejsce , nie martw sie o długosc dolotu bo tam tez były montowane intercoolery w g60 i to seryjne, poza tym tu maasz doładowanie wiec ta długosc nie ma az takiego znaczenia
[ Dodano: Nie Cze 25, 2006 10:43 ]
tylko ja nie wiem czy jest sens go przenosić bo nic to nie da poza wygladem i miejscem pod maską
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
no tak , za zderzakie mbyły mnijesze i miały inaczej wyloty....
IC pod maskąbył wiekszy bo miałgorsze chłodzenie, ten za zderzakiem oferuje to samo mając mniejsze rozmiary.....
czyli za zderzk mozesz wsadzic maly albo duzy jak Ci sie uda zmiescic....w obu przypadkach bedzie dobrze.....
A co ty planujesz w ogole moze powiedz to bedzie łątwiej pomóc
IC pod maskąbył wiekszy bo miałgorsze chłodzenie, ten za zderzakiem oferuje to samo mając mniejsze rozmiary.....
czyli za zderzk mozesz wsadzic maly albo duzy jak Ci sie uda zmiescic....w obu przypadkach bedzie dobrze.....
A co ty planujesz w ogole moze powiedz to bedzie łątwiej pomóc
Właśnie plan sie tworzy bo wydaje mi sie że to miejsce czyli na silniku to marny pomysł na położenie IC(już nie wspomne o dojściu do silnika) i zastanawiam sie na co sie ustawiać - czy próbować przerobić to wszystko tak żeby duży wszedł w zderzak czy poprostu kupić od corrado i założyć - chodziło mi głównie to wydajność.
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 111 gości