GWINT TUNING ART OPINIE

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Słowiu
Grupa Świętokrzyska
Grupa Świętokrzyska
Posty: 1149
Rejestracja: pt mar 27, 2009 20:19
Lokalizacja: Augustów BAU
Kontakt:

GWINT TUNING ART OPINIE

Post autor: Słowiu » śr paź 26, 2011 08:40

Fahoo, no właśnie tył jest o wiele bardziej miękki niż przód i dlatego bardziej się poddaje i wyjeżdża.Tak mi się wydaje i jak naciskam tył to też jest mięciutki a przód beton.No i co tu poradzić.Rozpórkę może z tyłu wstawić?


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

MOJE BYŁE GTi

Awatar użytkownika
Kowal_
płk Gleba
płk Gleba
Posty: 1732
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
Lokalizacja: Gliwice
Auto: VW Passat CC
Silnik: CCZA

GWINT TUNING ART OPINIE

Post autor: Kowal_ » śr paź 26, 2011 12:53

Nic nie poradzisz. Zostaje zmienić tył na coś normalnego ;)


330KM/450Nm

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

GWINT TUNING ART OPINIE

Post autor: Fahoo » śr paź 26, 2011 14:17

ja miałem z tyłu beton w ta technix


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości