Jakiś czas temu wymieniłem silnik, w tym silniku niby jest wszystko ok ale jak silnik osiąga pełną temperaturę pracy to robi się słaby.
Jak silnik nie jest rozgrzany to "chodzi" jak rakieta a jak rozgrzeje sie to jakby ciągnął pełną przyczepę.
Jeżdziłem po mechaniorach i pompiarzach i każdy gada coś innego:
* za duża dawka paliwa
* źle ustawiony zapłon
* walnięta głowica roździelacza pompy ( pompa do wymiany)
* walnięte pierścienie ( bo dmucha przez korek wlewu oleju)
oliwy raczej nie bierze, miałem straty ale był wyciek i już go zlikwidowałem. Z tego co widać nic teraz nie kapie. uszczelka pod głowicą raczej ok(przy nabraniu temp. włącza sie wiatrak).
* panewki tłokowe do wymiany
tak więc jak widzicie co jeden to lepszy gdybym chciał zrobić to wszystko jak radzą to koszowałoby mnie to około 1500 PLN (części i robocizna) dlatego przyjaciele prosze was o pomoc
pozdraVWiam HANTi
PILNE !!!! HELP!!!!!!!!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
A weź zwróć uwagę przy jakiej temperaturze załacza Ci się wentylator i najlepiej było by to sprawdzić jakimś innym termometrem niż ten co jest wmontowany w desce. Przy obecnej temperaturze otoczenia jak odpalisz samochód to po kilku minutach powinien mieć juz ładną temperature. Być może wentyl włacza się zbyt późno kiedy silnik ma juz grubo ponad 100a to już moze być dla niego brzydka temperatura. Ale jak mam być szczery to nie mam pojecia jak wkleić termometr gdzieś w obieg i to tak żeby nie wystrzelił. Pomysł myśle że dobry i mogło by to byc przyczyną, ale to tylko spekulacje.
[ Dodano: Nie Cze 25, 2006 14:59 ]
Łoj właśnie doczytałem że masz diesla i nie wiem jaka powinna być w nich temperatura więc może niech wypowie sie na ten temat jakiś ropiarz
[ Dodano: Nie Cze 25, 2006 14:59 ]
Łoj właśnie doczytałem że masz diesla i nie wiem jaka powinna być w nich temperatura więc może niech wypowie sie na ten temat jakiś ropiarz
[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]
[you]
Nie o to mi chodziło.Po prostu może poprzedni właściciel go przegrzał(zagotowała mu się woda).I materiał z którego wykonane są pierścienie ,tłoki i cylindry stracił swoje właściwości.I stąd utrata mocy po zagrzaniu się silnika.Najszybciej przegrzewają się pierścienie.Sprawdź kompresje na zimnym i na ciepłym silniku.hanti pisze:co do temperatury to raczej nie ma zastrzeżeń. wiatrak włącza sie jak wskazówka jest na środku a stała temp.jest lekko na lewo.
WÓDKA CONNECTING PEOPLE!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości