Witam mam taki o to problem.
Ma golf III z silnikiem 1,6 moc 75 km i pali mi w mieście 14 na 100
Wiem że to zbyt wiele jak na golfa z takim silnikiem, więc proszę was o jakieś porady.
Myślę że wina tego może być zaworów, silnik z mono wtryskiem 1,6 ABE F104 silnik podobno pochodzi z seata
Wymienione mam:
Uszczelka pod mono wtryskiem- Nowa
Świece - Nowe
Aparat zapłonowy z czujnikiem Halla - Używany ale sprawny
Zaleję auto za 50 zł przejadęjakieś 40-50 km
Czekam na wasze porady. Z góry dziękuję i pozdrawiam
Dużo pali
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Dużo pali
Ustal typ silnika to co napisałes to nie jest jego oznaczenie.
Z tym ze to jest temat rzeka , moze podepniesz auto do komputera bo przyczyn jest ogromna ilość. Dobrze ze wymiłes świece, kable do nich tez powinienes w takiej sytuacji zmienić. Jesli jak piszesz silnik jest z seata to trzeba sprawdzić czy osprzet jest dopasowany do tego silnika, szczególnie komputer i zespół wtryskowy. Można podejrzewac że winna jest sonda lambda ale bez diagnozy nic nie wymieniaj wiecej poza kablami zapłonowymi
Z tym ze to jest temat rzeka , moze podepniesz auto do komputera bo przyczyn jest ogromna ilość. Dobrze ze wymiłes świece, kable do nich tez powinienes w takiej sytuacji zmienić. Jesli jak piszesz silnik jest z seata to trzeba sprawdzić czy osprzet jest dopasowany do tego silnika, szczególnie komputer i zespół wtryskowy. Można podejrzewac że winna jest sonda lambda ale bez diagnozy nic nie wymieniaj wiecej poza kablami zapłonowymi
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- arturo1
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: czw lis 25, 2010 20:17
- Lokalizacja: Zielona Góra / Jędrzychów
Dużo pali
Powiem tak, przed wymianą tych części co napisałem po zalaniu za 50 zł jeździłem tydzień.
Jeżeli chodzi o sondę to miałem wcześniej jeden kabelek oderwany, ale to zrobiłem.
Zapomniałem wcześniej dodać że silnik czasem pracuje jak diesel, znaczy się że klekocze jak stary ford fiesta, ale jak mu dam trochę po garach to przestaje.
Kiedyś mechanik mi powiedział że to wina zaworów niby się źle układają czy coś takiego.
Ale co jeden mechanik to lepszy, narzędzi ma ful ale się na niczym nie zna.
Na kompie byłem nie dawno i nic mi nie powiedzieli, niby wszystkie błędy jakie były to wykasowali, teraz znowu na kompa i następna 100 potem części i kolejny wydatek.
Jeżeli chodzi o sondę to miałem wcześniej jeden kabelek oderwany, ale to zrobiłem.
Zapomniałem wcześniej dodać że silnik czasem pracuje jak diesel, znaczy się że klekocze jak stary ford fiesta, ale jak mu dam trochę po garach to przestaje.
Kiedyś mechanik mi powiedział że to wina zaworów niby się źle układają czy coś takiego.
Ale co jeden mechanik to lepszy, narzędzi ma ful ale się na niczym nie zna.
Na kompie byłem nie dawno i nic mi nie powiedzieli, niby wszystkie błędy jakie były to wykasowali, teraz znowu na kompa i następna 100 potem części i kolejny wydatek.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Dużo pali
szukaj na fotum kogoś z okolicy nie weźmie tyle, w mojej okolicy to jest 50 zeta. A skoro sa stuki trzeba jeszcze ogólnej diagnostyki w tym stopnia sprężania i ciśnienia oleju
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości