Problem z zagrzaniem silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- mara_010
- Gadatliwa bestia
- Posty: 763
- Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
- Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
- Kontakt:
Problem z zagrzaniem silnika
Mam problem z zagrzaniem silnika do 90stopni i zeby trzymal taka temperature, otóz od 2-3 miesiecy mam ciagly problem z temp silnika gdzie przy jezdzie mam max 75-80 stopni wiecej nie ma a po rannym odpaleni zeby dostal temp 90 stopni musi odstac przyajmniej 20 min. denerwuje mnie to bo jest coraz zimniej i czuje ze zaraz wzrosnie mi sporo spalanie jak sie nie bedzie dogrzewac powiedzcie co zrobic??
dziś wymieniłem termostat myślałem ze moze się zaciął czy coś w tym stylu ale po wymiane termostatu jest tak samo jak przed czyli podczas jazdy 70-80 a jak dlugo postoi to zlapie raz na jakis czas 90 wtedy wentylator się załacza i go normalnie studzi po czym znow się dluższy czas grzeje.
W czym jest problem??
Prosze o jakieś porady co może być nie tak?? i jaka może być tego przyczyna
dziś wymieniłem termostat myślałem ze moze się zaciął czy coś w tym stylu ale po wymiane termostatu jest tak samo jak przed czyli podczas jazdy 70-80 a jak dlugo postoi to zlapie raz na jakis czas 90 wtedy wentylator się załacza i go normalnie studzi po czym znow się dluższy czas grzeje.
W czym jest problem??
Prosze o jakieś porady co może być nie tak?? i jaka może być tego przyczyna
- mara_010
- Gadatliwa bestia
- Posty: 763
- Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
- Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Problem z zagrzaniem silnika
Ja wiem!mara_010 pisze:nikt nie wie jak mi pomoc?
Załóż porządny termostat.
Ja kiedyś też kupiłem jakiś francuski badziew i dobrze,że przed montażem wrzuciłem go razem ze starym do gara z wodą + termometr i zagotowałem.
Jak się okazało,stary był zepsuty,ale lepszy od nowego
- mara_010
- Gadatliwa bestia
- Posty: 763
- Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
- Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
- Kontakt:
Problem z zagrzaniem silnika
ale na starym ori jest to samo co na nowym wahler
i nie wiem czy to moze byc to
i nie wiem czy to moze byc to
- mara_010
- Gadatliwa bestia
- Posty: 763
- Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
- Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
- Kontakt:
Problem z zagrzaniem silnika
a moze coś mieć z tym zwiozane czujnik co siedzi przy glowicy w trojniku?
Powiem ze u mnie sa dwa ale tylko jeden jest podaczony o prz starym diselku mialem jeden a przy tym mam dwa a wiazka zostala ze starego 1Y
Powiem ze u mnie sa dwa ale tylko jeden jest podaczony o prz starym diselku mialem jeden a przy tym mam dwa a wiazka zostala ze starego 1Y
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Problem z zagrzaniem silnika
Oczywiście,bo może przekłamywać i robi Cię w konia,no chyba,że faktycznie nie nagrzewa się układ i czuć to w nawiewach.mara_010 pisze:a moze coś mieć z tym zwiozane czujnik co siedzi przy glowicy w trojniku?
Jeżeli wiązkę masz z 1Y,to czujnik ma być jeden,czteropinowy,tzn. mogą być 2,ale ten podpięty musi być odpowiedni i sprawny.Drugi pełni rolę zaślepki jak rozumiemmara_010 pisze:Powiem ze u mnie sa dwa ale tylko jeden jest podaczony o prz starym diselku mialem jeden a przy tym mam dwa a wiazka zostala ze starego 1Y
- mara_010
- Gadatliwa bestia
- Posty: 763
- Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
- Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
- Kontakt:
Problem z zagrzaniem silnika
Dokładnie jest tak jak piszesz, jeden jest podlaczony a drugi jest jako zaslepka, ale ktory powinien byc podlaczony zielony czy brazowy?
no czuc jakby sie nie nagrzewał bo w nawiewach nie jest ukrop a uklad jest w pelni odpowietrzonyMichał_1977 pisze:Oczywiście,bo może przekłamywać i robi Cię w konia,no chyba,że faktycznie nie nagrzewa się układ i czuć to w nawiewach.
- mara_010
- Gadatliwa bestia
- Posty: 763
- Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
- Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
- Kontakt:
- mara_010
- Gadatliwa bestia
- Posty: 763
- Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
- Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
- Kontakt:
Problem z zagrzaniem silnika
a co zrobic jak uklad sie nie dogrzewa?? zaslonic czesciowo chlodnice?? czy kupic oslone pod silnik?? nie mam pojcia co mam zrobic zeby bylo dobrzeMichał_1977 pisze:Oczywiście,bo może przekłamywać i robi Cię w konia,no chyba,że faktycznie nie nagrzewa się układ i czuć to w nawiewach.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Problem z zagrzaniem silnika
Ja w dalszym ciągu obstawiam termostat.
Założyłeś Wahlera (niby dobry),ale mógł się trafić bubel.
Wyjmij go,wrzuć do gara z wodą + termometr i na gaz.
Założyłeś Wahlera (niby dobry),ale mógł się trafić bubel.
Wyjmij go,wrzuć do gara z wodą + termometr i na gaz.
- mara_010
- Gadatliwa bestia
- Posty: 763
- Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
- Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
- Kontakt:
Problem z zagrzaniem silnika
Michał_1977, czyi co czujnik sobie odpuscic?? no coz ajwyzej znow pojade podmienie termostat tylko pytalem w aso to koszt termostatu u mnie jest 135zł troche drogo i nie chce kupowac na darmo
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Problem z zagrzaniem silnika
Dlatego napisałem Ci jak sprawdzić ten,który masz włożony:mara_010 pisze:nie chce kupowac na darmo
Powinien zacząć otwierać się (rozszerzać) przy temperaturze 87*C.Jeśli zacznie otwierać się wcześniej,to jest doMichał_1977 pisze:Wyjmij go,wrzuć do gara z wodą + termometr i na gaz.
- mara_010
- Gadatliwa bestia
- Posty: 763
- Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
- Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
- Kontakt:
Problem z zagrzaniem silnika
Michał_1977, dopiero teraz mialem czas i niestety termostat otwiera sie prawidlowo czyli lekko ok 86-87 stopni co dalej robic??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 56 gości