Czepie całym autem na 4 i 5 biegu przy 1800obr.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Czepie całym autem na 4 i 5 biegu przy 1800obr.
Witam mam pewien problem z moim golfem TDI 90KM, wcześniej oczywiście poszukałem i poczytałem kilka tematów w necie ale nie znalazłem odpowiedniej odpowiedzi co do tego problemu. Mianowicie od pewnego czasu zaczęły pojawiać się drgania całej karoserii, te drgania zaczynają się po zmianie 3 biegu na 4 bieg przy 1800obrotach (DRGANIA) następnie po zmianie biegu z 4 na 5 to samo się dzieję czasem na 3 biegu delikatnie też czuć jakieś drgania. Auto jest po wymianie sprzęgła i pierścionków w przegubach poduchy i same przeguby nie były zmieniane. Proszę o pomoc może ktoś ten temat już przerobił
Ostatnio zmieniony pn gru 26, 2011 10:25 przez Mihal_09, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój były Variant viewtopic.php?f=88&t=454785" onclick="window.open(this.href);return false;
Następca Bora Variant
Kolekcja modeli burago 1:24 viewtopic.php?f=29&t=431028" onclick="window.open(this.href);return false;
Łowca i szabrownik rarytasów.
Następca Bora Variant
Kolekcja modeli burago 1:24 viewtopic.php?f=29&t=431028" onclick="window.open(this.href);return false;
Łowca i szabrownik rarytasów.
- speckom
- Forum Master
- Posty: 1129
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
- Lokalizacja: Ferrara Włochy
- Kontakt:
DRGANIA przy zmianie biegów 3 na 4,5
to moze byc wlasnie jakas poduszka silnika,lub lipne sprzeglo, wymieniales komplet? Czy sama tarcze? Lub skrzynia swoje juz widziala i ma luzy na flanszach(przed przegubami wewnetrznymi) ale zaczal bym od sprawdzenia wewn przegubow.
nie ma mnie
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 872
- Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
- Lokalizacja: WGS//WP
- Kontakt:
DRGANIA przy zmianie biegów 3 na 4,5
U mnie poduszka byla rozwalona (oryginal z 86 roku; wczoraj wymieniona). Targalo na zimnym silniku, na cieplym juz nie tak bardzo, ale przy przyspieszaniu to wszystko sie trzaslo tak ze nie widzialem nic we wstecznym lusterku.
A kolega Speckom to czasem nie pracuje za Zychlinem w takim warsztacie z duzym ludzikiem Michelin?
Kiedys tam jeden z mechanikow mial Jette. No w sumie mialo dwoch-jeden mial czerwona, a drugi srebrna.
A kolega Speckom to czasem nie pracuje za Zychlinem w takim warsztacie z duzym ludzikiem Michelin?
Kiedys tam jeden z mechanikow mial Jette. No w sumie mialo dwoch-jeden mial czerwona, a drugi srebrna.
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ
DRGANIA przy zmianie biegów 3 na 4,5
Jeżeli chodzi o sprzęgło wymieniałem cały komplet założyłem dobrej firmy nie jakieś chińskie ścierwo.. , dziś byłem wymienić jedną poduszkę pod silnikiem od strony kierowcy bo się posypała reszta poduch się trzyma. Ale niewiele się zmieniło.... Jeszcze przegubów nie sprawdzałem, czyli jak kolega speckom pisze to mogą być wewnętrzne przeguby?? bo gdzieś czytałem że to może być to właśnie...
Mój były Variant viewtopic.php?f=88&t=454785" onclick="window.open(this.href);return false;
Następca Bora Variant
Kolekcja modeli burago 1:24 viewtopic.php?f=29&t=431028" onclick="window.open(this.href);return false;
Łowca i szabrownik rarytasów.
Następca Bora Variant
Kolekcja modeli burago 1:24 viewtopic.php?f=29&t=431028" onclick="window.open(this.href);return false;
Łowca i szabrownik rarytasów.
- speckom
- Forum Master
- Posty: 1129
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
- Lokalizacja: Ferrara Włochy
- Kontakt:
DRGANIA przy zmianie biegów 3 na 4,5
NIE ja w takiej spelunie bym nie pracował :p za niskie progi ale sory za OT
nie ma mnie
- speckom
- Forum Master
- Posty: 1129
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
- Lokalizacja: Ferrara Włochy
- Kontakt:
Re: DRGANIA przy zmianie biegów 3 na 4,5
u mnie w avancie b4 tdi jest podobnie ale nie robie tego bo ten typ tak ma ( to moje 2 80 b4 tdi i ma to samo) drga lekko buda przy 3 , lekko 4 i 5, do wymiany sa przeguby wewn ( ciezko je dostac a jak juz to po 300-400zl za sztuke)Mihal_09 pisze:Jeżeli chodzi o sprzęgło wymieniałem cały komplet założyłem dobrej firmy nie jakieś chińskie ścierwo.. , dziś byłem wymienić jedną poduszkę pod silnikiem od strony kierowcy bo się posypała reszta poduch się trzyma. Ale niewiele się zmieniło.... Jeszcze przegubów nie sprawdzałem, czyli jak kolega speckom pisze to mogą być wewnętrzne przeguby?? bo gdzieś czytałem że to może być to właśnie...
u ciebie wewn to groszowa sprawa, mam goscia co ma uzywki wyciagane z HELMUT-ów i sa naprawde super za cene nowego zamiennika z pl sklepu a wytrzymaja 3x tyle
nie ma mnie
DRGANIA przy zmianie biegów 3 na 4,5
To w takim razie będę chciał wymienić przeguby wewnętrzne ale to dopiero w przyszłym miesiącu. Jeżeli chodzi o przeguby będę chciał założyć coś z wyższej pułki. Na razie zostaje mi gromadzenie środków finansowych. Po wymianie przegubów na pewno napiszę czy coś się zmieniło.
Mój były Variant viewtopic.php?f=88&t=454785" onclick="window.open(this.href);return false;
Następca Bora Variant
Kolekcja modeli burago 1:24 viewtopic.php?f=29&t=431028" onclick="window.open(this.href);return false;
Łowca i szabrownik rarytasów.
Następca Bora Variant
Kolekcja modeli burago 1:24 viewtopic.php?f=29&t=431028" onclick="window.open(this.href);return false;
Łowca i szabrownik rarytasów.
- speckom
- Forum Master
- Posty: 1129
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
- Lokalizacja: Ferrara Włochy
- Kontakt:
Re: DRGANIA przy zmianie biegów 3 na 4,5
kumpel ze sklepu ma zamienniki po 100 zeta za sztuke. to tanio ( so mojego po 300zl za sztukeMihal_09 pisze:To w takim razie będę chciał wymienić przeguby wewnętrzne ale to dopiero w przyszłym miesiącu. Jeżeli chodzi o przeguby będę chciał założyć coś z wyższej pułki. Na razie zostaje mi gromadzenie środków finansowych. Po wymianie przegubów na pewno napiszę czy coś się zmieniło.

nie ma mnie
DRGANIA przy zmianie biegów 3 na 4,5
No to faktycznie jest różnica cenowa między Audi 80 B4 a MK3 a mają te same jednostki napędowe... Musze jak najszybciej wymienić te przeguby bo czepie autem nie miłosiernie..... 

Mój były Variant viewtopic.php?f=88&t=454785" onclick="window.open(this.href);return false;
Następca Bora Variant
Kolekcja modeli burago 1:24 viewtopic.php?f=29&t=431028" onclick="window.open(this.href);return false;
Łowca i szabrownik rarytasów.
Następca Bora Variant
Kolekcja modeli burago 1:24 viewtopic.php?f=29&t=431028" onclick="window.open(this.href);return false;
Łowca i szabrownik rarytasów.
DRGANIA przy zmianie biegów 3 na 4,5
Wymieniłem przeguby wewnętrzne, i nadal nim czepie nie miłosiernie na czwartym biegu przy 1800-2000 obrotów.....
teraz sam już nie wiem co mu jest ??.

Mój były Variant viewtopic.php?f=88&t=454785" onclick="window.open(this.href);return false;
Następca Bora Variant
Kolekcja modeli burago 1:24 viewtopic.php?f=29&t=431028" onclick="window.open(this.href);return false;
Łowca i szabrownik rarytasów.
Następca Bora Variant
Kolekcja modeli burago 1:24 viewtopic.php?f=29&t=431028" onclick="window.open(this.href);return false;
Łowca i szabrownik rarytasów.
DRGANIA przy zmianie biegów 3 na 4,5
Koledzy nie miał ktoś takiego przypadku w DIESLU że czepało nim na czwartym biegu ??. Proszę o pomoc w zidentyfikowaniu problemu....
Mój były Variant viewtopic.php?f=88&t=454785" onclick="window.open(this.href);return false;
Następca Bora Variant
Kolekcja modeli burago 1:24 viewtopic.php?f=29&t=431028" onclick="window.open(this.href);return false;
Łowca i szabrownik rarytasów.
Następca Bora Variant
Kolekcja modeli burago 1:24 viewtopic.php?f=29&t=431028" onclick="window.open(this.href);return false;
Łowca i szabrownik rarytasów.
Czepie całym autem na 4 i 5 biegu przy 1800obr.
Kolega Adamm pomógł mi z rozwiązaniem mojego problemu z drganiami na 4 i 5 biegu. Winowajcą jest zabrudzony nastawnik. Wystarczy wyczyścić go według instrukcji i golfik śmiga jak ściekły
.

Mój były Variant viewtopic.php?f=88&t=454785" onclick="window.open(this.href);return false;
Następca Bora Variant
Kolekcja modeli burago 1:24 viewtopic.php?f=29&t=431028" onclick="window.open(this.href);return false;
Łowca i szabrownik rarytasów.
Następca Bora Variant
Kolekcja modeli burago 1:24 viewtopic.php?f=29&t=431028" onclick="window.open(this.href);return false;
Łowca i szabrownik rarytasów.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Czepie całym autem na 4 i 5 biegu przy 1800obr.
Wielu miało ,i na pewno przeguby to ostatnia rzecz jaką można za to winićMihal_09 pisze:Koledzy nie miał ktoś takiego przypadku w DIESLU że czepało nim na czwartym biegu ??. Proszę o pomoc w zidentyfikowaniu problemu....


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Czepie całym autem na 4 i 5 biegu przy 1800obr.
polecam sie na przyszlosc
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości