SWAP silnika AKN zamiast AGZ ponoć możliwy!!!!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

SWAP silnika AKN zamiast AGZ ponoć możliwy!!!!!

Post autor: Igor1 » ndz cze 25, 2006 10:48

Siedzę sobie dalej w Szwecji i czytam co tam piszecie i dzisiaj widzę golfa MK IV z 2000r z zatartym silnikiem AGZ z braku oleju, silnik 2.3 V5, przebieg 112tyś km, stan ogólny super i cena chyba dobra, wychodzi 8000 zł z opłatami, poza tym jest tez do kupienia Skoda Superb z silnikiem AKN w papierach ma 132KW, spalony cały tył i troche miejsce pasażera, silnik chodzi, przebieg 80 tyś km, 2 samochody wyjda ok 12 tys zł. Dzwoniłem do kolegi mówi że da sie przerzucic ten 2.5 TDI do MK 4 z silnikiem 2.3, tylko trzeba załatwić zdzerzak przedni od Golfa 32, i tylni zeby ładnie wyglądało i progi ponoc dlatego przedni że trzeba przesunąc chłodnicę i sie zmieści i bedzie chodzić- ponoć to juz robił :hmm: Co sądzicie pakować sie w to ? Nie interesuje mnie potem sprzedawanie tych aut na częsci tylko faktyczne przełożenie tego. Wtedy chętnie sprzedam swoje MK3..Ale czy da radę ponoć facet daje 1 roczna gawarancję na przełożenie że bedzie chodzić :blush:

[ Dodano: Nie Cze 25, 2006 11:04 ]
Pomierzyłem silnik na oko 2,5 V6 TDI i 2.3 V5 i są prawie identyczne szerokośc, wysokośći.
Silnik wygląda jak ten na zdjęciu. Skocze dzisiaj i zrobie realne foto silnika MK4 i Superba
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » ndz cze 25, 2006 13:27

a nie robi to zadnej różnicy ze jeden jest ustawiony poprzecznie a drugi wzdłóżnie przynajmniej tak mi sie wydaje bedzie sporo spawania mocowań silnika i chyba wagowo te silniki tez sie różnią wiec i zawieszenie hamulce powinny isc inne ale pomysł ciekawy tylko ze 2,5TDI nie mają zbyt dobrej opinji i lubiś sie jebać tzn rozrząd


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » ndz cze 25, 2006 19:50

Ponoć w niektórych autach koncernu jest poprzecznie ale jak co to się dowiem jakby mi to zrobili, ponoć kłopoty z rozrzadem bardziej z wałkiem były do roku 98 w tych silnikach potem to rozwiązano, ten silnik jest z 2004r i ma 80 tys km wiec problemu jeszcze nie powinno być.

[ Dodano: Nie Cze 25, 2006 19:58 ]
W sumie masz trochę racji gdyby okazał sie to duży problem lepiej do tego MK4 wrzucic 1.9 TDI 130KM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53075 i Chipować



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn cze 26, 2006 12:29

jest to calkiem inny silnik
VR5 tak to sie nazywa i wyglada tak jak VR6 tylko niema jednego tłoka i ma jeden blok a 2,5TDI to typowy V6 gdzie maszdwa bloki i rozchylony pod jakims katem
pozatym golf ma silniki w poprzek a skoda v6 ma wzdluz i do czego go zepniesz??
skrzynie sa zupelnie inne



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości