Kopcenie na siwo-biało jak zimny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Kopcenie na siwo-biało jak zimny
U mnie problemem był kąt wtrysku, link do wątku:
http://forum.vwgolf.pl/./viewtopic.php? ... 2&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/./viewtopic.php? ... 2&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;
Kopcenie na siwo-biało jak zimny
miał by ktoś Vag-a w wersji z dostępem do > Engine -> Basic Settings -> grupa 000... itd) Chcę sprawdzić kąt wtrysku i ewentualnie go skorygować Prosił bym o pomoc i informację na PW
-
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: pn maja 09, 2011 23:29
Kopcenie na siwo-biało jak zimny
tez sie dołączam do prośby o przesłanie pełnej wersji vaga ... bo strasznie długo musze krecic zeby odpalic rano...;/
a swoja wersja nie moge wejsc w ustawienia kata wtrysku.
a swoja wersja nie moge wejsc w ustawienia kata wtrysku.
Golf mk3 1.4+lpg -> Volvo 850 2.0T +lpg -> Passat B4 1.9TDI ->?
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583 mój pass.
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583 mój pass.
Kopcenie na siwo-biało jak zimny
Ściągnij sobie ze strony producenta, jest za free, płacisz tylko za interfejs przecież
http://www.ross-tech.com/vcds/download/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ross-tech.com/vcds/download/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kopcenie na siwo-biało jak zimny
I co mu to da, że sobie to ściągnie jak i tak nie wejdzie w grupę 000 BS ?
T
"zepsuta" świeca też iskrzy spalona nie iskrzy!!
zobacz jakie dane o wyprzedzeniu kąta wtrysku poaje vag zaraz po odpaleniu silnika, tzn czy "kąt wtrysku" jest przyśpieszony, może masz walnięty czujnik 4 pinowy.
zobacz jakie dane o wyprzedzeniu kąta wtrysku poaje vag zaraz po odpaleniu silnika, tzn czy "kąt wtrysku" jest przyśpieszony, może masz walnięty czujnik 4 pinowy.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Kopcenie na siwo-biało jak zimny
kumple ma audi a3 , na zimnym pokzazuje kąt 30 pare więc zły a na ciepłym jak ustawiłem prawidłowy, ale w audi da się sprawdzić różnice między odczytem z deski i odczytem z kompa tzn różnice temperatur w czujniku, jak są róznice to czujnik do wymiany.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Kopcenie na siwo-biało jak zimny
Tak wyglądają wartości kata wtrysku u mnie Na zdj. 1 zaraz po odpaleniu na 2 jak osiągnął tem. ok 90
- daniel.wwe
- TDI PoweR
- Posty: 752
- Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04
Kopcenie na siwo-biało jak zimny
Kąt wtrysku trochę opóźniony. Na ciepłym silniku ustaw tak żeby na wykresie był minimalnie powyżej niebieskiej linii
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”
Kopcenie na siwo-biało jak zimny
z tego co pamiętam widziałem już różne wartości, u niektórych na zimnym był na granicy niebieskiej linii a u innych jak u Ciebie. Kumpel w audi miał tak jak u Ciebie i kopcił jak diabeł na zimnym silniku do momentu aż doszło do niebieskiej linii.
Wiem że sterujący miał też do wymiany bo lał ale tak czy inaczej miał na zimnym poza skalą.
Czujnik w 1z masz na króćcu wodnym co wychodzi do chłodnicy.
dokładnie jak kolega napisał kąt wtrysku również opóźniony znacznie.
Wiem że sterujący miał też do wymiany bo lał ale tak czy inaczej miał na zimnym poza skalą.
Czujnik w 1z masz na króćcu wodnym co wychodzi do chłodnicy.
dokładnie jak kolega napisał kąt wtrysku również opóźniony znacznie.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Kopcenie na siwo-biało jak zimny
z tego co pamiętam widziałem już różne wartości, u niektórych na zimnym był na granicy niebieskiej linii a u innych jak u Ciebie. Kumpel w audi miał tak jak u Ciebie i kopcił jak diabeł na zimnym silniku do momentu aż doszło do niebieskiej linii.
U mnie jest właśnie ten sam problem bo kopci jak STAR i chodzi nierówno przez kilka sekund na zimnym silniku
U mnie jest właśnie ten sam problem bo kopci jak STAR i chodzi nierówno przez kilka sekund na zimnym silniku
-
- ->|<-
- Posty: 1750
- Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
- Lokalizacja: northern
Kopcenie na siwo-biało jak zimny
A u mnie w VAG-COM jest dziwny problem: niby mam aktywowany (Fully registered/Activated) a jak próbuję wejść w BasicSettings, żeby sprawdzić i ustawić kąt to wyświetla komunikat, że niepełna wersja i muszę kupić pełną. Orientuje się ktoś czemu ? System Vista 32bit, VAG-COM 409.1
Może za pomocą Polski VAG można zrobić to samo ? Próbowałem znaleźć tę funkcję ale nie znalazłem.
Może za pomocą Polski VAG można zrobić to samo ? Próbowałem znaleźć tę funkcję ale nie znalazłem.
Kupię:
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 121 gości