Czepie całym autem na 4 i 5 biegu przy 1800obr.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Mihal_09
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 892
Rejestracja: czw sty 14, 2010 01:33
Lokalizacja: Mielec

Czepie całym autem na 4 i 5 biegu przy 1800obr.

Post autor: Mihal_09 » śr paź 19, 2011 12:58

Witam mam pewien problem z moim golfem TDI 90KM, wcześniej oczywiście poszukałem i poczytałem kilka tematów w necie ale nie znalazłem odpowiedniej odpowiedzi co do tego problemu. Mianowicie od pewnego czasu zaczęły pojawiać się drgania całej karoserii, te drgania zaczynają się po zmianie 3 biegu na 4 bieg przy 1800obrotach (DRGANIA) następnie po zmianie biegu z 4 na 5 to samo się dzieję czasem na 3 biegu delikatnie też czuć jakieś drgania. Auto jest po wymianie sprzęgła i pierścionków w przegubach poduchy i same przeguby nie były zmieniane. Proszę o pomoc może ktoś ten temat już przerobił
Ostatnio zmieniony pn gru 26, 2011 10:25 przez Mihal_09, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój były Variant viewtopic.php?f=88&t=454785" onclick="window.open(this.href);return false;
Następca Bora Variant

Kolekcja modeli burago 1:24 viewtopic.php?f=29&t=431028" onclick="window.open(this.href);return false;

Łowca i szabrownik rarytasów.

Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

DRGANIA przy zmianie biegów 3 na 4,5

Post autor: speckom » śr paź 19, 2011 13:23

to moze byc wlasnie jakas poduszka silnika,lub lipne sprzeglo, wymieniales komplet? Czy sama tarcze? Lub skrzynia swoje juz widziala i ma luzy na flanszach(przed przegubami wewnetrznymi) ale zaczal bym od sprawdzenia wewn przegubow.


nie ma mnie

dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

DRGANIA przy zmianie biegów 3 na 4,5

Post autor: dominik7 » śr paź 19, 2011 23:32

U mnie poduszka byla rozwalona (oryginal z 86 roku; wczoraj wymieniona). Targalo na zimnym silniku, na cieplym juz nie tak bardzo, ale przy przyspieszaniu to wszystko sie trzaslo tak ze nie widzialem nic we wstecznym lusterku.

A kolega Speckom to czasem nie pracuje za Zychlinem w takim warsztacie z duzym ludzikiem Michelin?
Kiedys tam jeden z mechanikow mial Jette. No w sumie mialo dwoch-jeden mial czerwona, a drugi srebrna.


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ

Awatar użytkownika
Mihal_09
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 892
Rejestracja: czw sty 14, 2010 01:33
Lokalizacja: Mielec

DRGANIA przy zmianie biegów 3 na 4,5

Post autor: Mihal_09 » czw paź 20, 2011 00:00

Jeżeli chodzi o sprzęgło wymieniałem cały komplet założyłem dobrej firmy nie jakieś chińskie ścierwo.. , dziś byłem wymienić jedną poduszkę pod silnikiem od strony kierowcy bo się posypała reszta poduch się trzyma. Ale niewiele się zmieniło.... Jeszcze przegubów nie sprawdzałem, czyli jak kolega speckom pisze to mogą być wewnętrzne przeguby?? bo gdzieś czytałem że to może być to właśnie...


Mój były Variant viewtopic.php?f=88&t=454785" onclick="window.open(this.href);return false;
Następca Bora Variant

Kolekcja modeli burago 1:24 viewtopic.php?f=29&t=431028" onclick="window.open(this.href);return false;

Łowca i szabrownik rarytasów.

Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

DRGANIA przy zmianie biegów 3 na 4,5

Post autor: speckom » czw paź 20, 2011 06:56

NIE ja w takiej spelunie bym nie pracował :p za niskie progi ale sory za OT


nie ma mnie

Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

Re: DRGANIA przy zmianie biegów 3 na 4,5

Post autor: speckom » czw paź 20, 2011 06:58

Mihal_09 pisze:Jeżeli chodzi o sprzęgło wymieniałem cały komplet założyłem dobrej firmy nie jakieś chińskie ścierwo.. , dziś byłem wymienić jedną poduszkę pod silnikiem od strony kierowcy bo się posypała reszta poduch się trzyma. Ale niewiele się zmieniło.... Jeszcze przegubów nie sprawdzałem, czyli jak kolega speckom pisze to mogą być wewnętrzne przeguby?? bo gdzieś czytałem że to może być to właśnie...
u mnie w avancie b4 tdi jest podobnie ale nie robie tego bo ten typ tak ma ( to moje 2 80 b4 tdi i ma to samo) drga lekko buda przy 3 , lekko 4 i 5, do wymiany sa przeguby wewn ( ciezko je dostac a jak juz to po 300-400zl za sztuke)

u ciebie wewn to groszowa sprawa, mam goscia co ma uzywki wyciagane z HELMUT-ów i sa naprawde super za cene nowego zamiennika z pl sklepu a wytrzymaja 3x tyle


nie ma mnie

Awatar użytkownika
Mihal_09
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 892
Rejestracja: czw sty 14, 2010 01:33
Lokalizacja: Mielec

DRGANIA przy zmianie biegów 3 na 4,5

Post autor: Mihal_09 » czw paź 20, 2011 08:30

To w takim razie będę chciał wymienić przeguby wewnętrzne ale to dopiero w przyszłym miesiącu. Jeżeli chodzi o przeguby będę chciał założyć coś z wyższej pułki. Na razie zostaje mi gromadzenie środków finansowych. Po wymianie przegubów na pewno napiszę czy coś się zmieniło.


Mój były Variant viewtopic.php?f=88&t=454785" onclick="window.open(this.href);return false;
Następca Bora Variant

Kolekcja modeli burago 1:24 viewtopic.php?f=29&t=431028" onclick="window.open(this.href);return false;

Łowca i szabrownik rarytasów.

Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

Re: DRGANIA przy zmianie biegów 3 na 4,5

Post autor: speckom » pt paź 21, 2011 20:25

Mihal_09 pisze:To w takim razie będę chciał wymienić przeguby wewnętrzne ale to dopiero w przyszłym miesiącu. Jeżeli chodzi o przeguby będę chciał założyć coś z wyższej pułki. Na razie zostaje mi gromadzenie środków finansowych. Po wymianie przegubów na pewno napiszę czy coś się zmieniło.
kumpel ze sklepu ma zamienniki po 100 zeta za sztuke. to tanio ( so mojego po 300zl za sztuke :( )


nie ma mnie

Awatar użytkownika
Mihal_09
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 892
Rejestracja: czw sty 14, 2010 01:33
Lokalizacja: Mielec

DRGANIA przy zmianie biegów 3 na 4,5

Post autor: Mihal_09 » sob paź 22, 2011 09:08

No to faktycznie jest różnica cenowa między Audi 80 B4 a MK3 a mają te same jednostki napędowe... Musze jak najszybciej wymienić te przeguby bo czepie autem nie miłosiernie..... :-(


Mój były Variant viewtopic.php?f=88&t=454785" onclick="window.open(this.href);return false;
Następca Bora Variant

Kolekcja modeli burago 1:24 viewtopic.php?f=29&t=431028" onclick="window.open(this.href);return false;

Łowca i szabrownik rarytasów.

Awatar użytkownika
Mihal_09
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 892
Rejestracja: czw sty 14, 2010 01:33
Lokalizacja: Mielec

DRGANIA przy zmianie biegów 3 na 4,5

Post autor: Mihal_09 » czw gru 08, 2011 21:25

Wymieniłem przeguby wewnętrzne, i nadal nim czepie nie miłosiernie na czwartym biegu przy 1800-2000 obrotów..... :-( teraz sam już nie wiem co mu jest ??.


Mój były Variant viewtopic.php?f=88&t=454785" onclick="window.open(this.href);return false;
Następca Bora Variant

Kolekcja modeli burago 1:24 viewtopic.php?f=29&t=431028" onclick="window.open(this.href);return false;

Łowca i szabrownik rarytasów.

Awatar użytkownika
Mihal_09
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 892
Rejestracja: czw sty 14, 2010 01:33
Lokalizacja: Mielec

DRGANIA przy zmianie biegów 3 na 4,5

Post autor: Mihal_09 » śr gru 14, 2011 22:49

Koledzy nie miał ktoś takiego przypadku w DIESLU że czepało nim na czwartym biegu ??. Proszę o pomoc w zidentyfikowaniu problemu....


Mój były Variant viewtopic.php?f=88&t=454785" onclick="window.open(this.href);return false;
Następca Bora Variant

Kolekcja modeli burago 1:24 viewtopic.php?f=29&t=431028" onclick="window.open(this.href);return false;

Łowca i szabrownik rarytasów.

Awatar użytkownika
Mihal_09
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 892
Rejestracja: czw sty 14, 2010 01:33
Lokalizacja: Mielec

Czepie całym autem na 4 i 5 biegu przy 1800obr.

Post autor: Mihal_09 » pn gru 26, 2011 17:38

Kolega Adamm pomógł mi z rozwiązaniem mojego problemu z drganiami na 4 i 5 biegu. Winowajcą jest zabrudzony nastawnik. Wystarczy wyczyścić go według instrukcji i golfik śmiga jak ściekły :hmm: .


Mój były Variant viewtopic.php?f=88&t=454785" onclick="window.open(this.href);return false;
Następca Bora Variant

Kolekcja modeli burago 1:24 viewtopic.php?f=29&t=431028" onclick="window.open(this.href);return false;

Łowca i szabrownik rarytasów.

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Czepie całym autem na 4 i 5 biegu przy 1800obr.

Post autor: munior » pn gru 26, 2011 18:21

Mihal_09 pisze:Koledzy nie miał ktoś takiego przypadku w DIESLU że czepało nim na czwartym biegu ??. Proszę o pomoc w zidentyfikowaniu problemu....
Wielu miało ,i na pewno przeguby to ostatnia rzecz jaką można za to winić :chytry: wystarczyło odpiąć impulsator w skrzyni ,żeby się przekonać że to nie przeguby :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Czepie całym autem na 4 i 5 biegu przy 1800obr.

Post autor: Adamm » pn gru 26, 2011 18:38

polecam sie na przyszlosc


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości