Tylne drzwi mk4

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damian-ppp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
Lokalizacja: Warszawa - Białołęka

Tylne drzwi mk4

Post autor: damian-ppp » śr paź 19, 2011 10:22

Witam wszystkich :bigok:
Pojawił się ostatnio w moim mk4 problem: nie otworzyły się tylne lewe drzwi. Do tej pory tylko co jakiś czas pojawiał się w VAGu błąd, teraz nie mogę ich otworzyć. Ciągnąc za klamkę w środku podnosi się rygiel i wraz z puszczaniem opada... Od czego zacząć? Przewody dochodzące do drzwi przeglądałem - nie widać pęknięć ani niczego takiego, dioda w drzwiach kierowcy miga po zamknięciu auta. VAG widzi poniższe błędy:
Control Module Part Number: 1C0 962 258 D
Component and/or Version: 01 Zentr.Verriegel.0001
Software Coding: 04097
Work Shop Code: WSC 00028
2 Faults Found:

00929 - Locking Module for Central Locking: Front Passenger Side (F221)

27-00 - Implausible Signal

00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222)

27-00 - Implausible Signal

---------------------------------------------------------------------------
Od czego zacząć? Czytałem wiele postów dotyczących zimnych lutów - podejrzewam, że właśnie tutaj może kryć się problem, tylko pytanie jak się dostać do zamka? Jak otworzyć drzwi?


Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)

Awatar użytkownika
Szymon Jarosz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 804
Rejestracja: wt mar 30, 2010 19:59
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Tylne drzwi mk4

Post autor: Szymon Jarosz » śr paź 19, 2011 22:28

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=2&t=189877" onclick="window.open(this.href);return false;
Kolego ,tu cos bylo podobnego, moze pomoze na poczatek :bigok:


ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
damian-ppp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
Lokalizacja: Warszawa - Białołęka

Tylne drzwi mk4

Post autor: damian-ppp » czw paź 20, 2011 16:04

A jest jakiś inny awaryjny sposób na otwarcie drzwi? Może podanie jakiegoś napięcia na konkretne przewody spowoduje odryglowanie zamka?


Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Tylne drzwi mk4

Post autor: Qto » czw paź 20, 2011 16:46

Próbować otwierać/zamykać pilotem (czy kluczykiem)...jest szansa że za którymś razem się otworzą, ostatnio ktoś pisał że ponad 100x próbował i udało się. Jak uda się otworzyć to naprawa zamków http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=255090" onclick="window.open(this.href);return false; Jak błędy pojawiały się na VAGu wcześniej, to cza było się zainteresować :bajer:



Awatar użytkownika
damian-ppp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
Lokalizacja: Warszawa - Białołęka

Re: Tylne drzwi mk4

Post autor: damian-ppp » pt paź 21, 2011 08:15

Qto pisze:Jak błędy pojawiały się na VAGu wcześniej, to cza było się zainteresować :bajer:
Oj tam oj tam :D Wiadomo jak to jest - mądry Polak po szkodzie... Dzięki za rady - szykuje się zamkowy weekend :helm:


Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)

Awatar użytkownika
damian-ppp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
Lokalizacja: Warszawa - Białołęka

Tylne drzwi mk4

Post autor: damian-ppp » sob paź 29, 2011 15:25

Ok rozebrałem drzwi, zdjąłem blachę - pytanie jak otworzyć drzwi, tzn jak odryglować zamek?


Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)

Awatar użytkownika
damian-ppp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
Lokalizacja: Warszawa - Białołęka

Tylne drzwi mk4

Post autor: damian-ppp » ndz paź 30, 2011 23:40

Jakimś cudem po xxxxxx naciśnięciu guzika w pilocie zamek ustąpił :bajer: W celu wyjęcia zamka konieczne jest wyjęcie szyby oraz jak w przypadku przednich drzwi poluzowanie klamki.
Przyczyną zablokowania się zamka był silniczek centralnego... Najwyraźniej zawiesiły się w nim szczotki :jezor: Trochę WD40 oraz kinkunastokrotne uruchomienie silniczka i śmiga :okej: Dodatkowo poprawiłem luty przy krańcówce odpowiedzialnej za sygnał po zamknięciu drzwi - mogły czasem szwankować... Drzwi złożone - zamek śmiaga :food:
Składanie w odwrotnej kolejności: montaż zamka i ustawienie napięcia linki od zewnętrznej klamki, szyba, mały metalowy trójkąt wraz z uszczelką, wewnętrzna blacha, boczkek... Może powyższe informacje przydadzą się potomnym....


Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości