Zmiana dawki startowej dla zimnego silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Mako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1030
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 16:41
Kontakt:

Post autor: Mako » śr lut 03, 2010 17:13

damcio151, dzięki wielkie zadziałało :bigok: :bigok: :pub:



Awatar użytkownika
w17dc0y0t3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 22:30
Lokalizacja: Szczecin / Wałcz

Post autor: w17dc0y0t3 » czw mar 11, 2010 20:27

damcio151, :pub: się należy :bigok:

Miałem ustawienie w swoim ahf 32768 i zmieniłem na 33110 i teraz przy minusowej temperaturze pali od strzała :chytry:



arturro1236
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw sie 28, 2008 19:03
Lokalizacja: Warszawa

VAG COM kanal 01

Post autor: arturro1236 » sob mar 13, 2010 15:05

Witam mam pytanko z tego co wyczytalem to w adaptacji kanal 01 odpowiada za dawke paliwa tak?? dawka orginalna to 128 tak?? mam pytanko bo jak u siebie wpisze dawke 128 do mam 2,3mg aq jak wpisze np 108 to wtedy mam 3,8-4,0mg (podaje dane z rozgrzanego silnika 90stopni) ile tam powinno byc?? i czy bedzie roznica w mocy spalaniu?Dodam ze mam silnik 1Z 1.9TDI 90km. z gory dzieki za odpowiedz
Ostatnio zmieniony sob mar 13, 2010 15:37 przez arturro1236, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
w17dc0y0t3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 22:30
Lokalizacja: Szczecin / Wałcz

Re: VAG COM kanal 01

Post autor: w17dc0y0t3 » sob mar 13, 2010 18:51

arturro1236 pisze:Witam mam pytanko z tego co wyczytalem to w adaptacji kanal 01 odpowiada za dawke paliwa tak?? dawka orginalna to 128 tak?? mam pytanko bo jak u siebie wpisze dawke 128 do mam 2,3mg aq jak wpisze np 108 to wtedy mam 3,8-4,0mg (podaje dane z rozgrzanego silnika 90stopni) ile tam powinno byc?? i czy bedzie roznica w mocy spalaniu?Dodam ze mam silnik 1Z 1.9TDI 90km. z gory dzieki za odpowiedz
Źle interpretujesz bloki :chytry:
Blok 01 to Dawka biegu jałowego która powinna być 3.0mg +/- 4.0mg
Blok 05 to dawka rozruchowa paliwa która jest w tym temacie

link do tematu Zmiany dawki biegu jałowego

Wszystko dzięki pomocy Darkjustice :pub: bo wcześniej tez nie rozróżniałem, a teraz chcę się podzielić tym co już wiem :grin:



ghost_adr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt mar 16, 2010 08:47
Lokalizacja: K-g

Ciężko odpala po dłuższym postoju? AUDI 80 1,9 TDI,1Z

Post autor: ghost_adr » wt mar 16, 2010 08:50

WItam Widze ze na tym forum poruszane są tematy związane z moim problemem...


Moje Audi zawsze z rana odpala od strzała Świece zawsze się załaczają, nawet przy najwiekszych mrozach.
Problem się zaczyna gdy autko trzeba odpalić po np. 8 godzinach postoju ( gdy jestem w pracy) takim dłuższym postoju. Gdzie temperatury wahaja sie teraz +2 do +6.

świece się wtedy nie załączaja wogule Audi w takiej sytacji musze długo kręcic rozrusznikiem po pare sek. i odpala za drugim kręceniem. Bez załaczenia się świec.

Dodam że wymieniałem czujnik 2 PIN odpowiedzialny za załaczenie się świec. ale nie ma żadnej różnicy:(

Co w takiej sytuacji? czy to jest normalne? Proszę o Porady ?:)



Awatar użytkownika
w17dc0y0t3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 22:30
Lokalizacja: Szczecin / Wałcz

Re: Ciężko odpala po dłuższym postoju? AUDI 80 1,9 TDI,1Z

Post autor: w17dc0y0t3 » wt mar 16, 2010 10:20

ghost_adr pisze:WItam Widze ze na tym forum poruszane są tematy związane z moim problemem...


Moje Audi zawsze z rana odpala od strzała Świece zawsze się załaczają, nawet przy najwiekszych mrozach.
Problem się zaczyna gdy autko trzeba odpalić po np. 8 godzinach postoju ( gdy jestem w pracy) takim dłuższym postoju. Gdzie temperatury wahaja sie teraz +2 do +6.

świece się wtedy nie załączaja wogule Audi w takiej sytacji musze długo kręcic rozrusznikiem po pare sek. i odpala za drugim kręceniem. Bez załaczenia się świec.

Dodam że wymieniałem czujnik 2 PIN odpowiedzialny za załaczenie się świec. ale nie ma żadnej różnicy:(

Co w takiej sytuacji? czy to jest normalne? Proszę o Porady ?:)
Jak dla mnie to nie jest normalne, ale może się mylę, w końcu jestem amatorem :okej:
Myślę, że możesz spróbować Adaptację świec i sprawdzić czy to coś da :D
Link do tematu z działu FAQ Wydłużanie czasu grzania świec żarowych za pomocą VAG - FAQ



Awatar użytkownika
tomolowski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:49
Lokalizacja: Slask

Post autor: tomolowski » wt mar 16, 2010 17:44

w17dc0y0t3 pisze:Jak dla mnie to nie jest normalne, ale może się mylę, w końcu jestem amatorem
Myślę, że możesz spróbować Adaptację świec i sprawdzić czy to coś da
Link do tematu z działu FAQ Wydłużanie czasu grzania świec żarowych za pomocą VAG - FAQ
To chyba tylko dziala w mkIV a nie wiem czy nie w AHU u mnie w 1z nie dziala.



Awatar użytkownika
w17dc0y0t3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 22:30
Lokalizacja: Szczecin / Wałcz

Post autor: w17dc0y0t3 » wt mar 16, 2010 23:34

tomolowski pisze:To chyba tylko dziala w mkIV a nie wiem czy nie w AHU u mnie w 1z nie dziala.
na ahf też nie wiem czy działa, bo nie sprawdzałem, bo pomogło mi zwiększenie dawki :grin:



Awatar użytkownika
gatokane
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: sob paź 31, 2009 22:37
Lokalizacja: Przemysl

Post autor: gatokane » pt cze 25, 2010 23:14

Zmieniajac dawke startową w ADAPTACJACH kanał 05 na maxa do ilu zwiekszyła sie dawka mg bo u mnie z poczatkowej 2,7mg przy 32768 do 8mg przy 32852 a jest to widoczne przy zwiekszaniu dawki w kanale 05 z lewej stronie u gory,jakie macie dane przy tej probie bo ja na razie na tym stanalem choc moge wiecej dodac ??Silnik AJM
Dodam ze start zimnego silnika zawsze bez problemow nawet przy mrozach ale goracy to bez docisniecia gazu barzdo zle pali !
Ostatnio zmieniony pt cze 25, 2010 23:20 przez gatokane, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jablo81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pn paź 09, 2006 19:48
Lokalizacja: Kutno, łódzkie
Kontakt:

Re: Zmiana dawki startowej dla zimnego silnika

Post autor: jablo81 » czw gru 16, 2010 19:12

Niedawno zmieniałem dawke startową w adaptacjach (silnik AHF 110KM) w kanale 5 orginalnie była wartość 32768. Mam pytanie jakie wartości orginalnie powinny być w kanałach 1-5? Przez pomyłke zwiększyłem w 4 kanale i nie zapisałem orginalnej wartości



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Zmiana dawki startowej dla zimnego silnika

Post autor: DANIEL LHR » czw gru 16, 2010 20:39

wszedzie orginalnie siedza 32768 w 4 kanal odpowiada za kat wtrysku



Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

Zmiana dawki startowej dla zimnego silnika

Post autor: speckom » wt paź 18, 2011 10:00

ja dodam od siebie ze jak silnik swoje juz widzial to zadne cuda mu nie pomoga.szczegolnie jak ponpa nie domaga.jak na cieplym odpala od strzala od szybkiego przekrecenia kluczyka (moj patent) a jak po zgaszeniu lampek to do wgrania nowe mapy startowe bo te typy tak maja.wada fabryczna nie ktorych modeli mk4. Rozmawialem z serwisantem vw ktory fach ma juz 15lat.


nie ma mnie

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Zmiana dawki startowej dla zimnego silnika

Post autor: munior » wt paź 18, 2011 21:43

speckom pisze:ja dodam od siebie ze jak silnik swoje juz widzial to zadne cuda mu nie pomoga.szczegolnie jak ponpa nie domaga.jak na cieplym odpala od strzala od szybkiego przekrecenia kluczyka (moj patent) a jak po zgaszeniu lampek to do wgrania nowe mapy startowe bo te typy tak maja.wada fabryczna nie ktorych modeli mk4. Rozmawialem z serwisantem vw ktory fach ma juz 15lat.
Zgadza się :grin: MK IV tak ma i wiedzą o tym wszyscy którzy sie tym trochę interesuja ...z tym że nie dotyczy to 1z czy AHU ...tam zabawa w zmianę dawki startowej na nic się nie zda bo nie ona jest przyczyną ...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

Zmiana dawki startowej dla zimnego silnika

Post autor: speckom » wt paź 18, 2011 22:15

no no.mi chodzilo tylko o grupe vag od bodajze silnika afn,alh.agr itp. W 1z na boshu to nawet chyba nie ma takiej opcji bo tym ciezko sie polaczyc,na pierburgu tak.


nie ma mnie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 187 gości