Mk2-Jaki tłumik poradzicie....
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Nie wiem jaki teraz jest asmet, ale jakieś 5-6 lat temu montowałem sobie wydech Asmeta do jetki. Bez kata czyli powinien dłużej wytrzymać. Rozpadł sie od korozji po 19 miesiącach, a gwarancja była 18 mcy.
Od tego czasu zawsze montuję tłumiki firmy Płóciennik. zresztą większość lepszych sklepów w pobliżu mnie takie sprzedaje, bo stosunek ceny do jakości jest bardzo dobry. W Vento końcowy mam już 4 lata, i widzę tylko niewielkie powierzchowne ogniska korozji
Od tego czasu zawsze montuję tłumiki firmy Płóciennik. zresztą większość lepszych sklepów w pobliżu mnie takie sprzedaje, bo stosunek ceny do jakości jest bardzo dobry. W Vento końcowy mam już 4 lata, i widzę tylko niewielkie powierzchowne ogniska korozji
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Jak masz mało kaski, kup sobie może POLMO OSTRÓW - tanie, ale aż byłem zszokowany, ładnie wykonane, pasowne, elegancko ukształtowane rury, blacha aluminiowana dwustronnie (obok na giełdzie facet chciał tyle samo za tłumiki z "nie wiem z czego" - czarna blacha maźnięta piecówką).
Zakładało się wydech ślicznie - godzinka i cały powieszony, spasowany, poskręcany na paście bosal-a, bez doginania, grzania, cudowania. Po prostu pasował idealnie - rura w rurę.
Pewnie i tak fajans, ale jest i działa, 170-180 zł za kpl do 1.3: środkowy, końcowy i rurę od kata do środkowego plus obejmy do montażu.
A jak do diesla, to i tak wytrzyma 2xdłużej niż do benzyniaka. Myślę, że 2-3 latka w dieslu przelata spokojnie, a nawet może dłużej.
Zakładało się wydech ślicznie - godzinka i cały powieszony, spasowany, poskręcany na paście bosal-a, bez doginania, grzania, cudowania. Po prostu pasował idealnie - rura w rurę.
Pewnie i tak fajans, ale jest i działa, 170-180 zł za kpl do 1.3: środkowy, końcowy i rurę od kata do środkowego plus obejmy do montażu.
A jak do diesla, to i tak wytrzyma 2xdłużej niż do benzyniaka. Myślę, że 2-3 latka w dieslu przelata spokojnie, a nawet może dłużej.
też polecam Płóciennik - tani i dobry, końcowy mam 20 miesięcy (z czego 8 na gazie) i zero śladu korozji.Paweł Marek pisze:Nie wiem jaki teraz jest asmet, ale jakieś 5-6 lat temu montowałem sobie wydech Asmeta do jetki. Bez kata czyli powinien dłużej wytrzymać. Rozpadł sie od korozji po 19 miesiącach, a gwarancja była 18 mcy.
Od tego czasu zawsze montuję tłumiki firmy Płóciennik. zresztą większość lepszych sklepów w pobliżu mnie takie sprzedaje, bo stosunek ceny do jakości jest bardzo dobry. W Vento końcowy mam już 4 lata, i widzę tylko niewielkie powierzchowne ogniska korozji
A cichy jest chociaz,bo w dieslu to jest wazne?czyś pisze:Jak masz mało kaski, kup sobie może POLMO OSTRÓW - tanie, ale aż byłem zszokowany, ładnie wykonane, pasowne, elegancko ukształtowane rury, blacha aluminiowana dwustronnie (obok na giełdzie facet chciał tyle samo za tłumiki z "nie wiem z czego" - czarna blacha maźnięta piecówką).
Zakładało się wydech ślicznie - godzinka i cały powieszony, spasowany, poskręcany na paście bosal-a, bez doginania, grzania, cudowania. Po prostu pasował idealnie - rura w rurę.
Pewnie i tak fajans, ale jest i działa, 170-180 zł za kpl do 1.3: środkowy, końcowy i rurę od kata do środkowego plus obejmy do montażu.
A jak do diesla, to i tak wytrzyma 2xdłużej niż do benzyniaka. Myślę, że 2-3 latka w dieslu przelata spokojnie, a nawet może dłużej.
[ Dodano: Sob Lip 29, 2006 01:15 ]
Zrobili mi wstawkę rury,bo stwierdzili,że tłumik środkowy jest w bdb stanie i jak wszedłem pod auto to jakiez było moje zdziwienie jak przeczytałem z którego roku jest ten tłumik-1986r.oryginalny VW AUDI.Czy to możliwe?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 577 gości