1.8 AAM zostaje na obrotach

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
hohner1993
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pn paź 10, 2011 15:05
Lokalizacja: GKS pomorskie

1.8 AAM zostaje na obrotach

Post autor: hohner1993 » pn paź 10, 2011 15:36

witam, mam golfa mk3 1995 1.8 AAM po dodaniu gazu wolno schodzi z obrotów od ok 2000tyś. w dół. wkreca sie normalnie.



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

1.8 AAM zostaje na obrotach

Post autor: Dziku VR6 » pn paź 10, 2011 21:37

Zlokalizuj lewe powietrze w dolocie.. lub pod monowtryskiem ta podstawa jest juz nie szczelna


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
hohner1993
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pn paź 10, 2011 15:05
Lokalizacja: GKS pomorskie

1.8 AAM zostaje na obrotach

Post autor: hohner1993 » wt paź 11, 2011 18:53

pod monowtryskiem to ta gumowa podkładka???



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

1.8 AAM zostaje na obrotach

Post autor: Dziku VR6 » wt paź 11, 2011 21:00

podstawa wtrysku, jest zaraz na kolektorze dolotowym.
Obrazek


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
hohner1993
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pn paź 10, 2011 15:05
Lokalizacja: GKS pomorskie

1.8 AAM zostaje na obrotach

Post autor: hohner1993 » pt paź 14, 2011 20:10

dzieki za foto



Awatar użytkownika
hohner1993
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pn paź 10, 2011 15:05
Lokalizacja: GKS pomorskie

1.8 AAM zostaje na obrotach

Post autor: hohner1993 » ndz paź 16, 2011 14:12

mam jeszcze jedno pytanie, do czego jest ta wtyczka???
ciężko odpala na zimnym silniku, jakby ssanie nie chodzilo
Obrazek



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

1.8 AAM zostaje na obrotach

Post autor: norek111 » ndz paź 16, 2011 17:39

hohner1993 pisze:mam jeszcze jedno pytanie, do czego jest ta wtyczka???
od czujnika temp. oleju


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
hohner1993
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pn paź 10, 2011 15:05
Lokalizacja: GKS pomorskie

Re: 1.8 AAM zostaje na obrotach

Post autor: hohner1993 » ndz paź 16, 2011 19:03

gdzie on jest???



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Re: 1.8 AAM zostaje na obrotach

Post autor: norek111 » ndz paź 16, 2011 20:18

hohner1993 pisze:gdzie on jest???
zapewne nie masz MFA i czujnika brak


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
hohner1993
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pn paź 10, 2011 15:05
Lokalizacja: GKS pomorskie

1.8 AAM zostaje na obrotach

Post autor: hohner1993 » pn paź 17, 2011 19:20

1.a jakie sa objawy niedziałającego silniczka krokowego???
2.czy moze to byc problem z odpaleniem na zimnym silniku wolne schodzenie z obrotow???
3. jak go sprawdzic???



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Re: 1.8 AAM zostaje na obrotach

Post autor: norek111 » pn paź 17, 2011 19:31

hohner1993 pisze:1.a jakie sa objawy niedziałającego silniczka krokowego???
2.czy moze to byc problem z odpaleniem na zimnym silniku wolne schodzenie z obrotow???
3. jak go sprawdzic???
jest wszystko na forum,szukaj


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
hohner1993
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pn paź 10, 2011 15:05
Lokalizacja: GKS pomorskie

1.8 AAM zostaje na obrotach

Post autor: hohner1993 » śr paź 26, 2011 17:56

a czy lewe powietrze moze sie dostac przez zle serwo?



Awatar użytkownika
mishabest
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: czw mar 26, 2009 18:29
Lokalizacja: kraków

1.8 AAM zostaje na obrotach

Post autor: mishabest » śr paź 26, 2011 19:52

hohner1993 pisze:a czy lewe powietrze moze sie dostac przez zle serwo?
może , odepnij wąż podciśnienia od serwa , zaślep czymś i będziesz widział czy się poprawi.


Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości