daniel2211, zacznijmy od tego - masz ALH w new beetle
przejrzałem schemat i skoro w schemacie piszą że kable są tylko w wersji z GRA (tempomatem) to znaczy że masz je pociągnąć - ponieważ nie wiem czy kumasz kolory i schematy po niemiecku to zanim załączę - tłumaczenie na "nasze"
T121/14 (wtyczka sterownika silnika pin 14) - kolor przewodu czarno/biały grubość 0,35mm idzie do wtyczki
T10e/3 (pin 3 wtyczki czarnej w E-box) a stamtąd 2 przewodami czarno/żółtymi do wtyczki tempomatu
T7 piny
4 i
7
T121/46 (wtyczka sterownika silnika pin 46) - kolor przewodu biały grubość 0,35mm idzie do wtyczki
T10e/9 (pin 9 wtyczki czarnej w E-box) a stamtąd 1 przewodem białym do wtyczki tempomatu
T7 pin
5
T121/45 (wtyczka sterownika silnika pin 45) - kolor przewodu niebiesko/szary grubość 0,35mm idzie do wtyczki
T10e/1 (pin 1 wtyczki czarnej w E-box) a stamtąd 1 przewodem niebieskim do wtyczki tempomatu
T7 pin
2
T121/44 (wtyczka sterownika silnika pin 44) - kolor przewodu czerwony grubość 0,35mm idzie do wtyczki
T10e/2 (pin 2 wtyczki czarnej w E-box) a stamtąd 1 przewodem czerwono/białym do wtyczki tempomatu
T7 pin
3
do wtyczki tempomatu
T7 pin
6 prowadzisz kabelek niebiesko/czarny do bezpiecznika 5

miłej pracy życzę
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5