Problemy po skasowaniu Servisu 2,3 V5 Golf 4
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				mariusz22maja
 - Nowicjusz

 - Posty: 4
 - Rejestracja: sob cze 11, 2011 18:42
 
Problemy po skasowaniu Servisu 2,3 V5 Golf 4
Witam. Mam problem z silnikiem 2,3 V5 Golf 4 rok 2000. Zaświeciła mi się kontrolka że po przejechaniu 1500 km muszę jechać na serwis no i już przejechałem te km faktycznie teraz przy każdym odpalaniu auta świeci się kontrolka SERWIS i dodatkowo zaświeciła się od razu kontrolka ABS. Wczoraj pojechałem na warsztat podpiąć autko pod Vega i skasować ten komunikat no i po podpięciu  wyskoczyło mi trzy błędy jakieś serwisowe wiec mi je skasował stwierdził że nie są ważne. Po wyjechaniu z warsztatu faktycznie Serwis już się nie świeci ale zauważyłem ze auto ma za niskie obroty do tego nie równe. Tak do 100km/h jest ok ale powyżej  120 km/h zaczyna mu brakować mocy ( idzie ale mulasto) tak jakby nie dostawał odpowiedniej dawki benzyny a pracuje na wszystkie gary. Chce pojechać podpiąć autko jeszcze raz pod Vaga może mi coś zablokował jak kasował Serwis albo pojawiły się nowe błędy :/ . Jeśli ktoś miał już podobny problem albo wie coś co może mi pomóc proszę o odpowiedz Z góry Dzięki . . .
			
									
									- Qto
 - _

 - Posty: 19379
 - Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
 - Lokalizacja: Guadalajara
 - Auto: MK 4
 - Silnik: ASZ
 - Kontakt:
 
Problemy po skasowaniu Servisu 2,3 V5 Golf 4
no i bez tego pewnie ani rusz...i zawsze dopytuj nr błędów a nie tylko opis albo coś typu "nieważne"mariusz22maja pisze:Chce pojechać podpiąć autko jeszcze raz pod Vaga
- 
				mariusz22maja
 - Nowicjusz

 - Posty: 4
 - Rejestracja: sob cze 11, 2011 18:42
 
Re: Problemy po skasowaniu Servisu 2,3 V5 Golf 4
Witam. Miałem jechać do tego warsztatu sprawdzić autko pod Vaga ale stwierdziłem że nie będę tak co chwile jeździł na warsztat i kupiłem sobie Vag 5053 zawsze tam mi sie przyda 
. Podpiąłem do autka i wszystko śmiga nie miał problemów z podłączeniem jak co nie które Vagi za 6 tysiaków niby co mi podpinali na warsztatach które zwiedziłem 
. A teraz tak tydzień temu (zanim doszedł mi Vag)  tak jakby autko samo doszło do Siebie zbiera się i nie ma problemów z obrotami czy odpalaniem czyli jest OK. Ale podpiąłem go pod Vaga i na silniku znalazł mi  5 błędów poniżej wypisze co to za błędy jak by ktoś wiedział jak się z nimi uporać albo co może być przyczyną sie ich pojawienia to będę BArdzo Wdzięczny 
. Szukałem już u wujka Google coś tam znalałem ale nic szczególnego licze na wiedze w praktyce nie w teorii 
. Dodam że jak na razie Autko z tymi błędami chodzi bez zarzutów a boje się na razie je kasować żeby nie było takiej sytuacji jak za pierwszym razem :/ 
1. 17978.P1570. Komputer sterujący silnika immobiliser aktywny,
( nie wiem czy to do tego błędu ale czasami pisze mi że kluczyk ma za słaby sygnał - signal to low, czy może to być wina baterii w pilocie ?? )
2. 18259.P1851. CAN data bus, ABS - nieprawidłowy sygnał. ABS, przewody,rezystor w ECM, ( Nie jestem na 100% pewny ale gdzieś mi cos pisało o pompie )
3. 01314. Komputer sterujący silnika, utrzymywanie prędkości uszkodzenie, ( jeśli chodzi o tempomat to sprawdzałem działa )
4. 00561. Regulacja mieszanki
5. 01274. Nastawnik klapy spietrzającej V71 (ten błąd znalałem przy okazji )
			
									
									1. 17978.P1570. Komputer sterujący silnika immobiliser aktywny,
( nie wiem czy to do tego błędu ale czasami pisze mi że kluczyk ma za słaby sygnał - signal to low, czy może to być wina baterii w pilocie ?? )
2. 18259.P1851. CAN data bus, ABS - nieprawidłowy sygnał. ABS, przewody,rezystor w ECM, ( Nie jestem na 100% pewny ale gdzieś mi cos pisało o pompie )
3. 01314. Komputer sterujący silnika, utrzymywanie prędkości uszkodzenie, ( jeśli chodzi o tempomat to sprawdzałem działa )
4. 00561. Regulacja mieszanki
5. 01274. Nastawnik klapy spietrzającej V71 (ten błąd znalałem przy okazji )
- guziolek
 - Forum Master

 - Posty: 1400
 - Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
 - Lokalizacja: Lublin okolice
 - Kontakt:
 
Problemy po skasowaniu Servisu 2,3 V5 Golf 4
Ostatni bład opisany i instrukcja naprawy tutaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=144660
			
									
									- 
				mariusz22maja
 - Nowicjusz

 - Posty: 4
 - Rejestracja: sob cze 11, 2011 18:42
 
Re: Problemy po skasowaniu Servisu 2,3 V5 Golf 4
Witam. Pobawiłem się trochę komputerem (tzn kasowałem błędy kilka razy) i udało mi się skasować wszystkie  oprócz ABS bo dalej świecił jakiś błąd pompy. Odłączyłem akumulator poczekałem z 30 min. podłączyłem z powrotem i błędy nie wróciły na szczęście, no oprócz tego ABS 
, Silnik szarpał ale już nie tak jak wcześniej wydaje mi się ze zaczął dopiero adaptować nowe ustawienia bo tak to nauczył się chodzić na błędach a ja mu nagle wykasowałem błędy wiec to dla niego był szok (tak to sobie tłumacze heh). Ostatnio była ładna pogoda i postanowiłem wyczyścić przepustnice faktycznie była brudna w oleju ale kto wie ile już tak ktoś jeździ bo plamy były zaschnięte oczywiście wszystko wyczyściłem specjalnym płynem pod ciśnieniem do rozpuszczania olejów ( coś jak do odtłuszczania klocków hamulcowych) i składając już wszystko z powrotem zauważyłem dziurę w rurce dosyć dużą pewnie tam brał lewe powietrze. Rurka jest krótka ma z 10-15 cm, średnica 2-3 cm trochę w kształcie litery S.Rurka zaczyna się koło korka  wlewu od oleju a kończy przy łączeniu z dolotem przepływomierza a przepustnicą. (chodzi mi o tą grubą rurę co leci do filtra powietrza ). Nie mając zapasowej rurki  musiałem ją skleić taśmą ale nie jest już jak oryginalna bo jest ściśnięta co w jeździe jest odczuwalne gdyż czasami silnik utrzymuje się na średnich obrotach ( tak z 3-5 sek) dojeżdżając np. do świateł. Wczoraj pojechałem do gościa który na prawdę zna się na autkach  szczególnie VW ( kilku ludzi mi go poleciło a to świadczy że ma dobrą opinie bo zazwyczaj jak się o kogoś pyta to każdy "nieee do niego nie jedz bo coś tam coś tam itp.itd. 
" ) ale wracając do sprawy podpiął mi kompa pod sprzęt Bosh i nie wykazało żadnych błędów z czego jestem zadowolony 
 ale do wymiany mam tą Rurkę co wspominałem wyżej i prawdo podobnie czujnik od powietrza na dolocie możliwe źle określa poziom pobieranego powietrza bo silnik ma chwilowego muła a później już idzie pięknie. A bym zapomniał po zaklejeniu tej rurki w ten sam dzień wyłączył się ABS i do dziś się nie zaświecił nie wiem czy to miało coś z tym wspólnego ale jest GIT 
. Sorki za nie profesjonalne nazywanie części ale wiadomo jak każdy do dopiero się uczę 
			
									
									Problemy po skasowaniu Servisu 2,3 V5 Golf 4
no i fajnie - to wymień tą rurkę i będzie git.
			
									
									Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
						regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości