Zmiana zegarow Motometer na Bosch

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pekol
VW WLKP
Posty: 877
Rejestracja: pn gru 19, 2005 01:34
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Zmiana zegarow Motometer na Bosch

Post autor: pekol » pn paź 10, 2011 13:08

no to od poczatku,
auto Bora 2000 rok

stary licznik
1j0 919 881 (mfa) liicznik w km

nowy

1j0 920 926 (1/2 Fis) licznik mile /km

po podlaczniu praktycznie wsio dziala, immo zakodowany, zegarki i przebieg zmieniony, zmienione Mile na Kilometry, predkosciomiesz, obrotomierz itp wsio dziala

na fisie pokazuje sie przebieg dzienny, caly, czas jazdy ale nie pokazuje sie chwilowe i srednie spalanie :( caly czas jest 0.0

dodatkowo swieci mi sie kontrolka poduszek powietrznych, ( moze byc tak ze jest inny pil do zegarow z modulu poduszek ???


Obrazek
Służę pomocą z VAG

Behemoth1987
GREEN
GREEN
Posty: 666
Rejestracja: śr maja 20, 2009 12:18
Kontakt:

Zmiana zegarow Motometer na Bosch

Post autor: Behemoth1987 » wt paź 11, 2011 17:26

poprostu mogleś kupić licznik po wypadku i trzeba crash date wykasować vag tacho albo nie masz can i trzeba kontrolke zaslepic jak jej nie chcesz miec widocznej



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Zmiana zegarow Motometer na Bosch

Post autor: Qto » wt paź 11, 2011 17:54

pekol pisze:Bora 2000 rok
pekol pisze:stary licznik 1j0 919 881
coś tu nie gra...to auto nie jest przypadkiem starsze ?? Nr licznika wskazywałby na wcześniejszą datę produkcji samochodu

Co do kontrolki...zegary na CANie, sterownik poduch pewnie bez CAN (tyle że 2000r powinien go mieć) więc nie ma komunikacji z licznikiem
Na pewno ten problem przewija się w poniższych tematach - tylko czytania dużo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=2&t=160485" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162092" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
pekol
VW WLKP
Posty: 877
Rejestracja: pn gru 19, 2005 01:34
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Zmiana zegarow Motometer na Bosch

Post autor: pekol » śr paź 12, 2011 09:17

Qto, tez mnie to dziwi ze bora 2000 a l;icznik bez can, ale slyszalem ze nieraz tak bylo. we wtyczkach sa kabelki ktora komunikuja sie po canie wiec powinno smigac..


Obrazek
Służę pomocą z VAG

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5940
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Zmiana zegarow Motometer na Bosch

Post autor: grg474 » czw paź 13, 2011 10:08

Behemoth1987 pisze:poprostu mogleś kupić licznik po wypadku i trzeba crash date wykasować vag tacho
hmm czy ty wiesz co gadasz? jaką crash datę w liczniku???
kontrolkę airbag wykasujesz zmieniając kodowanie CANGATEWAY 19 - z 00006 na 00002
pekol pisze: ale nie pokazuje sie chwilowe i srednie spalanie
skoro tak to twoje auto nie jest model 2000 tylko 1999 - dawaj numer VIN na pw bo nie chce mi się wierzyć


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
pekol
VW WLKP
Posty: 877
Rejestracja: pn gru 19, 2005 01:34
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Zmiana zegarow Motometer na Bosch

Post autor: pekol » czw paź 13, 2011 10:26

grg474, wlasnie tu jest zonk :P w VINie jest 1999 rok, a rok produkcji 2000 :D


Obrazek
Służę pomocą z VAG

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5940
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Zmiana zegarow Motometer na Bosch

Post autor: grg474 » czw paź 13, 2011 10:41

pekol pisze:w VINie jest 1999 rok
skoro jest 1999 to rok produkcji 1999


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Zmiana zegarow Motometer na Bosch

Post autor: Qto » czw paź 13, 2011 10:58

pekol pisze:w VINie jest 1999 rok, a rok produkcji 2000 :D
ale skąd ten rok produkcji, z dowodu rejestracyjnego ?? Jeżeli tak, to jest to częste....auto sprowadzone z zachodu produkcji 99 ale z datą pierwszej rejestracji 2000, a u nas w urzędach zamiast wpisywać faktyczną datę produkcji to piszą datę pierwszej rejestracji...i tak mamy młodsze auta



Awatar użytkownika
pekol
VW WLKP
Posty: 877
Rejestracja: pn gru 19, 2005 01:34
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Zmiana zegarow Motometer na Bosch

Post autor: pekol » czw paź 13, 2011 11:24

Qto, calkiem mozliwe, ale nie zmienia faktu ze cana juz powinien miec :P


Obrazek
Służę pomocą z VAG

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5940
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Zmiana zegarow Motometer na Bosch

Post autor: grg474 » czw paź 13, 2011 12:09

na obecną chwile mogę powiedzieć że jego auto nie ma CANa i nie jest to 2000rok


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Zmiana zegarow Motometer na Bosch

Post autor: Qto » czw paź 13, 2011 12:28

pekol pisze:ale nie zmienia faktu ze cana juz powinien miec :P
jeżeli jest 99 to nie...dopiero rocznik modelowy '00 ma CANa, a 99 w VIN to może być równie dobrze rocznik 98 a modelowy 99 :bajer:



Awatar użytkownika
Andrzej4286
TYLKO VW
TYLKO VW
Posty: 662
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 19:48
Lokalizacja: Grudza

Zmiana zegarow Motometer na Bosch

Post autor: Andrzej4286 » pn paź 17, 2011 23:44

witam tak czytam temat i ostatnio bawilem sie w podmiane zegarow tylko z vdo na motometer z mfa w zegarku 919 i ostatnio na motometer z 1/2fis anglika i jak wytlumaczyt to ja mam golfa 98r z sierpnia i ori zegary byly z numerem 919 i zmienilem na takie gdzie jest can 920 i wszystko smigalo prucz kontrolki airbag bo wiadomo sygnal leci analogowo i wylaczylem ja kodowaniem ale spalanie itp wszystko smigalo i obrotek tez dzialal a czytalem gdzies na forum ze nie powinno dzialac bo wtedy nie bylo can


Moje BYŁE Wozidło viewtopic.php?f=89&t=420620" onclick="window.open(this.href);return false;

Nowy Nabytek Golf 6 Black Pearl viewtopic.php?f=94&t=600316" onclick="window.open(this.href);return false;

Behemoth1987
GREEN
GREEN
Posty: 666
Rejestracja: śr maja 20, 2009 12:18
Kontakt:

Zmiana zegarow Motometer na Bosch

Post autor: Behemoth1987 » wt paź 18, 2011 01:35

bo tak pisza a mnie też smiga wszystko ;) a mam z 98 z mfa org dałem 920 z 1/2 fis i wszystko ładnie działa
Ostatnio zmieniony wt paź 18, 2011 18:10 przez Behemoth1987, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5940
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Zmiana zegarow Motometer na Bosch

Post autor: grg474 » wt paź 18, 2011 07:13

Andrzej4286 pisze:i wylaczylem ja kodowaniem ale spalanie itp wszystko smigalo i obrotek tez dzialal a czytalem gdzies na forum ze nie powinno dzialac bo wtedy nie bylo can
nie dotyczy to niektórych silników TDI i tylko TDI - z tym, że od razu uprzedzam - niektórych


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości