Czy silnik Vr6 2.8 204KM z golfa 4 bedzie pasowal do golfa 3
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Ja w sumie też jestem ciekawy jak wygląda sprawa mocowania silnika bo seryjnie wisi on na podłużnicach w MK4 czy innych a tutaj musiałby być zamocowany tak jak ori VR6. Jest to do przejścia ? Jak wygląda sprawa elektryki bo ten motor fabrycznie nie widział w MK3 czy jak u mnie w Passacie B4. Chętnie poczytałbym o ew. problemach przy swapie choć zdaję sobie sprawę, że mało kto taką zamianę praktykował...
-
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: czw gru 27, 2007 21:52
- Lokalizacja: KONIN/GENOWEFA
- Kontakt:
Posiadam golfa mk3 z silnikiem r32(BMJ) i wszystko pasowało ,czyli jeśli r32 pasowało to i 24v będzie pasował bo mocowania są te same przerabiałem tylko przednią łapę bo zależało mi żeby zostawić orginalną chłodnice oleju bo tylko to przeszkadza pozostaje jeszcze drugie wyjście założyć chłodnice oleju od vr6 i nie trzeba przerabiać łapy jeśli chodzi o mk2 jest wszystko to samo co w mk3
Re:
a jak wyglada sprawa instalacji z mk IV 24v i podlaczenia tego do mkII, mkIII trzeba ciac i llutowac czy wtyczki sa plug and play, i co z zegarami ?waski00 pisze:Posiadam golfa mk3 z silnikiem r32(BMJ) i wszystko pasowało ,czyli jeśli r32 pasowało to i 24v będzie pasował bo mocowania są te same przerabiałem tylko przednią łapę bo zależało mi żeby zostawić orginalną chłodnice oleju bo tylko to przeszkadza pozostaje jeszcze drugie wyjście założyć chłodnice oleju od vr6 i nie trzeba przerabiać łapy jeśli chodzi o mk2 jest wszystko to samo co w mk3
Czy silnik Vr6 2.8 204KM z golfa 4 bedzie pasowal do golfa 3
Trzeba ciąć i lutować. MK4 ma zupełnie inne kostki. Zegary mogą sobie zostać z MK3 nawet nie koniecznie z VR6. Do tego trzeba usunąć immo z kompa oraz kilka niepotrzebnych rzeczy. Niektóre błędy powodują pracę sterownika w trybie awaryjnym co objawia się nie pełną mocą. Jeśli chcesz to zrobić profi to dzwoń na ten numer 513 101 977 lub email: waskiw020@gmail.com.TuneTech pisze:mkIII trzeba ciac i llutowac czy wtyczki sa plug and play, i co z zegarami ?
A jeśli jesteś na etapie szukania VR6 2.8 24V to szukaj czegoś na cewkach po 2002 roku, najlepiej silnik o oznaczeniu BDE.
Re: Czy silnik Vr6 2.8 204KM z golfa 4 bedzie pasowal do gol
Ja mam 24V BDE w Corrado ex ABV.Skrzynia pasuje zamach pasuje sprzęgło pasuje.Co do zegarów to pozostały stare i obrotek działa i prędkość róznież.Co do podstawy filtra oleju.Własnie tego nie zmieniłem ze starego vr i nie mam temperatury oliwy ale to jest do zrobienia ,nic skomplikowanego.
3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.
Czy silnik Vr6 2.8 204KM z golfa 4 bedzie pasowal do golfa 3
widziałem taki motor w mk2 syncro >limited< budzie więc sie da
Czy silnik Vr6 2.8 204KM z golfa 4 bedzie pasowal do golfa 3
Znowu odgrzeję kotleta. Jak to jest jak chciałbym swapować 2.8 24v do golfa mk3 GTI 2.0 8v AGG (wersja 20 Jahre więc pewne rzeczy np. heble są już od VR6).
Czy komputer od golfa IV ogarnie:
- poduszki powietrzne (czujniki i same poduchy) od mk3?
- ABS czyli wiadomo pompa, czujniki przy kołach itd od mk3?
- czy skrzynia musi być od AAA czy podejdzie oryginalna dedykowana do tego silnika z mk4?
- jeśli tak to czy trzeba przerabiać wybieraki od GTI i pedał sprzęgła (w GTI jest sprzęgło na linkę nie wiem jak w skrzyni od mk4)?
Może niektórym pytania wydadzą się dziwne, ale nie widziałem jeszcze na własne oczy jak to wygląda pod maską golfa 4 a jakbym się zdecydował na taki krok to na pewno chciałbym żeby wszystkie układy działały tak jak powinny, bo widziałem że niektórzy się nie przejmowali po swapie podłączaniem ABS czy poduszek powietrznych do nowego kompa
Czy komputer od golfa IV ogarnie:
- poduszki powietrzne (czujniki i same poduchy) od mk3?
- ABS czyli wiadomo pompa, czujniki przy kołach itd od mk3?
- czy skrzynia musi być od AAA czy podejdzie oryginalna dedykowana do tego silnika z mk4?
- jeśli tak to czy trzeba przerabiać wybieraki od GTI i pedał sprzęgła (w GTI jest sprzęgło na linkę nie wiem jak w skrzyni od mk4)?
Może niektórym pytania wydadzą się dziwne, ale nie widziałem jeszcze na własne oczy jak to wygląda pod maską golfa 4 a jakbym się zdecydował na taki krok to na pewno chciałbym żeby wszystkie układy działały tak jak powinny, bo widziałem że niektórzy się nie przejmowali po swapie podłączaniem ABS czy poduszek powietrznych do nowego kompa
-
- Użytkownik
- Posty: 497
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Czy silnik Vr6 2.8 204KM z golfa 4 bedzie pasowal do golfa 3
bedziesz musial zmieniac pedaly na te z hydro sprzeglem. Obie skrzynie czy od 24v czy 12v maja hydrauliczne sprzeglo i skrzynie na linki. Mozesz dac wybierak od ABFa lub VR6 do tego skrzynie z 12v i pedały z wysprzeglikiem (tak pewnie bedzie najtaniej i chyba najlepiej). Co do elektroniki to niech sie wypowie ktos bardziej ogarniety
- Leszek Madison
- Użytkownik
- Posty: 279
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
- Lokalizacja: WZ
Czy silnik Vr6 2.8 204KM z golfa 4 bedzie pasowal do golfa 3
Z tego co wiem:nowin pisze:Czy komputer od golfa IV ogarnie:
- poduszki powietrzne (czujniki i same poduchy) od mk3?
- ABS czyli wiadomo pompa, czujniki przy kołach itd od mk3?
- czy skrzynia musi być od AAA czy podejdzie oryginalna dedykowana do tego silnika z mk4?
- jeśli tak to czy trzeba przerabiać wybieraki od GTI i pedał sprzęgła (w GTI jest sprzęgło na linkę nie wiem jak w skrzyni od mk4)?
- w mk3 ABS i poduchy to zupełnie oddzielny system niezwiązany z ECU i wiązką silnika
- skrzynia z mk4 jest pod 4-motion, więc teoretycznie wsadzisz, ale nie wiem jak wygląda sprawa flanszy wału (nie znam się)
- niektórzy montują skrzynię z V5, ale kiepski to chyba pomysł bo ma 5 krótkich biegów i spalanie jest straszne - najlepszy chyba byłby składak w zależności od potrzeb
Z przeróbek to kojarzę, że są jazdy z chłodnicą oleju, a linki biegów powinny pasować z 12v. Ale to akurat najmniejszy problem, bo czeka zabawa z elektryką - jakaś wiedza by się przydała.
I ludzie nie piszcie, że trzeba zmieniać pedały w mk3, bo są przystosowane pod pompkę wysprzęglika, trzeba tam tylko wpiąć spinkę, która trzyma kulkę (cena w ASO niecałe 3 zł)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości