9A na Digi 1 - kilka pytań
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
9A na Digi 1 - kilka pytań
toffic chyba masz racje u mnie jest tak że albo hamuje silnikiem albo ciągnie, nie ma płynnego przejscia. Przy 2 tys. obrotów dla niewprawionego to powiedział bym że nawet było o ucązliwe, na szczescie wiecej na lpg jeżdze.
Jest taki jakby stan nie określony i silnik niewie co robic a to zdycha a to ciągnie, w górnych partiach tego nie ma.
Czyli powiedasz że umiesz wyelyminować takie coś?
Powiedzmi jeszcze czy to wynika ze złego strojenia ew. brak czyli wsadzenie gotowca, czy też moze wynika to z braku umiejetności strojących?
Kurde Toffic ja myslałem że 16v na digi tak mają a tu zostałem wyprowadzony z porządnego błedu.
Pochwałe mu dawać!!!
Jest taki jakby stan nie określony i silnik niewie co robic a to zdycha a to ciągnie, w górnych partiach tego nie ma.
Czyli powiedasz że umiesz wyelyminować takie coś?
Powiedzmi jeszcze czy to wynika ze złego strojenia ew. brak czyli wsadzenie gotowca, czy też moze wynika to z braku umiejetności strojących?
Kurde Toffic ja myslałem że 16v na digi tak mają a tu zostałem wyprowadzony z porządnego błedu.
Pochwałe mu dawać!!!
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Re: 9A na Digi 1 - kilka pytań
Tego na odległość nie można powiedziećMarszall pisze: Powiedzmi jeszcze czy to wynika ze złego strojenia ew. brak czyli wsadzenie gotowca, czy też moze wynika to z braku umiejetności strojących?
Zapytaj np. Bugalona jak powinna chodzić 16V z dobrym DigiMarszall pisze: Kurde Toffic ja myslałem że 16v na digi tak mają a tu zostałem wyprowadzony z porządnego błedu.
Pochwałe mu dawać!!!
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
9A na Digi 1 - kilka pytań
Ale jak ja zakladalem DIGI I zamiast DF2 to twierdziles ze i tak bedzie o niebo lepiej niz na digi II nawet na seryjnym sofcie bez obrobki pod 16V , a okazalo sie to nieporozumieniem co poradziles i chlopak poszedl w koszty przez ciebie, a pozniej nic tylko auto do ciebie przywiesc, naszczescie sa inni ludzie na tym forum ktorzy pomogli. DF2 jest leszy od 1 z prostego powodu, szybkosc procka + dokladnosc logarytmow , dlatego DF1 nie bedzie dobrze lata w 16V bez konkretnej obróbki.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
9A na Digi 1 - kilka pytań
ja tam uważam że df I jest lepszy ze wzgledu na map sensor, a co do softów no to nie wiem ale mysle ze oba nie robione pod 16v są do kupy
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
- mustang877
- Gadatliwa bestia
- Posty: 776
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
- Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
- Kontakt:
9A na Digi 1 - kilka pytań
Ja uważam że najlepszy jest Digi 3.0 z ADL, gdzie seryjnie już soft jest od 16v i można śmigać normalnie beż żadnych jaj, a jak ktoś chce dopracować to wystarczy tylko korekta softu i tyle. takie jest moje zdanie.
9A na Digi 1 - kilka pytań
też racja, ale co niektórzy uważają (mówie o obrabianych softach) że z ADL i Digi I tyle samo da sie wykrzesać. ADL rożni się tylko TPS'em bo oba nie mają sekwencji i opieraja sie tylko na aparace zapłonowym
Jak sie myle to niech ktoś mnie poprawi.
BTW. mustang877, uporałeś sie z przepustnicą? bedziesz dawał tps'a na ori przepust czy adapter na przepust z ABF'a?
Jak sie myle to niech ktoś mnie poprawi.
BTW. mustang877, uporałeś sie z przepustnicą? bedziesz dawał tps'a na ori przepust czy adapter na przepust z ABF'a?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
- mustang877
- Gadatliwa bestia
- Posty: 776
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
- Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
- Kontakt:
9A na Digi 1 - kilka pytań
dobrze mówiszMarszall pisze:Jak sie myle to niech ktoś mnie poprawi.
uporałem sie z przepustnicą, w sumie mozna powiedzieć że sprawa rozwiązała sie sama zupełnie przypadkowo ponieważ okazało sie że w moim 9A jest właśnie przepustnica z TPS, wczesniej jej nie wyjmowałem bo nie było takiej potrzeby i byłem przekonany że mam switche tak jak w poprzednim corrado.... a tu taka miła niespodzianka wyszła podaczas wymiany uszczelki pod głowicą. Ta przepustnica niczym nie różni sie od tej z audi o której we wcześniejszym topicu rozmawialiśmy. Jest idento.Marszall pisze:BTW. mustang877, uporałeś sie z przepustnicą? bedziesz dawał tps'a na ori przepust czy adapter na przepust z ABF'a?
9A na Digi 1 - kilka pytań
no tak ale czy potencjometr ma taką samą charakterystykę?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
- mustang877
- Gadatliwa bestia
- Posty: 776
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
- Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
- Kontakt:
9A na Digi 1 - kilka pytań
a tego jeszcze nie sprawdzałem, szukam cały czas info na ten temat.Marszall pisze:no tak ale czy potencjometr ma taką samą charakterystykę?
9A na Digi 1 - kilka pytań
nie ma co szukać info tylko bierzesz jeden i drugi dwa mierniki i patrzysz, a tak wogóle to skoro twoja przepustnica ma wyjscie na potencjometr to ja bym podpasował z abf'a
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
- mustang877
- Gadatliwa bestia
- Posty: 776
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
- Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
- Kontakt:
9A na Digi 1 - kilka pytań
no racja, pomysł dobry, ale wydaje mi sie że mocowania potencjometrów sie róznią.
9A na Digi 1 - kilka pytań
Odkopię trochę temat niedawno zmieniłem silnik na 9A i założyłem od razy digifanta od PG i nie działa to za dobrze, soft też niby zmieniony
Auto jest cały czas zalane i to bardzo - jechać się nie da.
Macie może pomysł co sprawdzić żeby ożyło na nowo?
I drugie pytanie zostały mi dwa pojedyncze kable na wsuwkę 1 niebiesko-czarny, drugi biało- brązowy wie ktoś może od czego sa?
Niebiesko czarny od Ciśnienia oleju?
Dzięki za wszelkie sugestie.
Auto jest cały czas zalane i to bardzo - jechać się nie da.
Macie może pomysł co sprawdzić żeby ożyło na nowo?
I drugie pytanie zostały mi dwa pojedyncze kable na wsuwkę 1 niebiesko-czarny, drugi biało- brązowy wie ktoś może od czego sa?
Niebiesko czarny od Ciśnienia oleju?
Dzięki za wszelkie sugestie.
9A na Digi 1 - kilka pytań
U mnie zalewało bo zamienione były kable przy wtyczce do copota..Na wolnych kulał, jakby na 3 gary, na wysokich coś tam jechał....
W FAQ o digi masz schematy el.
W FAQ o digi masz schematy el.
- qbejs
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
9A na Digi 1 - kilka pytań
Eternity, przedzwoń do mnie - jestem w Wawie to mogę podskoczyć i powalczymy coś dziś
VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości