Piątek wieczór ustawiliśmy się, z kolega od lagunki. Laguna 3,0 V6 190KM/267Nm, moje polo ciężko powiedzieć, może trochę więcej niż 100koni.
Doładowanie 0,9 bara według wskaźnika autogauge. Pierwszy przejazd, start i Polo ledwo na prowadzenie, może niecałą długość lub mniej. Druga próba z rolki, Polo znowu pierwsze, ale przetrzymałem na 3 biegu, laguna mnie dogoniła i minęła , nie dałem rady odrobić. Kolejna próba z zatrzymanego i koledze start nie wyszedl, dość spora przewaga. Kolejna próba z rolki, już mnie nie dogonił na 4 Ostania próba start, nie wyszedł mi, lagunka na prowadzenie, ale po wrzuceniu 2, Polo nadrabia i nieduża przewaga. Nie chce mi się opisywać po kolei każdego startu jak było na każdym biegu, ale po zapięciu 4 nie oddalałem się lagunie. Próbowałem z Polo GTI 1.8T 150koni i na 1/4 mili myślę, że dam radę, ale powyżej 140 dochodzi mnie i przy 180 mnie mija. G40 łapie muła od 140 do 180
Za tydzień będzie ciekawiej, BMW E46 328 Coupe, Skoda Octavia RS 218KM i Audi TT 225koni. Być może przegram, ale interesuje mnie jak bardzo
Nie wstyd przegrywać z mocniejszymi
VW Polo G40 vs Renault Laguna 3,0 V6
- reprobate7
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: ndz paź 18, 2009 23:43
- Lokalizacja: Słupsk
-
- Użytkownik
- Posty: 453
- Rejestracja: sob sty 19, 2008 15:59
- Lokalizacja: Otwock
- reprobate7
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: ndz paź 18, 2009 23:43
- Lokalizacja: Słupsk
VW Polo G40 vs Renault Laguna 3,0 V6
Tak manual, swoje Polo będę niedługo hamować, tak szacuje, że może mieć z 120koni.
PY+G60 w budowie :)
- reprobate7
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: ndz paź 18, 2009 23:43
- Lokalizacja: Słupsk
Re: VW Polo G40 vs Renault Laguna 3,0 V6
Moje Polo już jest pomodzone, rozwiert RS kompresora, odelżone koło zamachowe, chip od bartka RS2, intercooler od bmw, wydech 50mm przelotowy oraz wkładka K&N. Laguna do setki według danych 7,7s, ma 190 koni, wiec nie tak mało. Wygrywałem o dwie długości gdzieś, może czasami więcej. Niezłego muła łapie G40 powyżej 140, ale to chyba już przez pojemność silnika. Mondeo ST220 o podobnych osiągach, robiłem o niecałą maskę przed remontem silnika. Obecnie silniczek pracuje na 4 garach, więc chyba jest poprawa. Trzeba będzie pojechać na hamowanie i wszystko wyjdzie, czy będzie dalej coś szlifować.
PY+G60 w budowie :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości