Bolidy na dieslach.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Mnie sie jezdzi tak samo dobrze benzyna jak i dieslem. Duza moc jest bardzo pozadana w niektorych okolicznosciach i umiejetnosciami sie jej nie zastapi. Szczegolnie moc potrzebna jest na wysokich biegach - kiedy trzeba wyprzedzic 30to metrowego tira z przyczepa przy 100km/h. Slabym autkiem to samobojstwo:)
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 709
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
- Lokalizacja: Łomianki / VaWa
- Kontakt:
no tak,diesel jest jak porządna kobieta - nie lubi do końcaszerszeniak pisze:niestety one tego nie lubia tak do końca
to też prawdadziechu pisze:kiedy trzeba wyprzedzic 30to metrowego tira z przyczepa przy 100km/h. Slabym autkiem to samobojstwo:)
pzdr
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
w porownaniu mas, na pewno r32 mialo by probleme, gdyby nie to ze ma chyba naped na 4 lapy, i asr, co przeciwdziala takiej sytuacji... nie ??Johny1984 pisze:racja - jeśli ma ktoś nawet R32, a jeździ jak przysłowiowa piz** to koleś Mk1 go objedzie już na starcie - bo ten będzie buksował na starcie a Mk1 pojedzie jak należy.....
a ja ciagle czytam ze wlasciciele dieslow chwala sie ze jednak sie nadaja... i do czego to sluzy??dziechu pisze:Kilka razy czytalem na tym forum ze diesle nie nadaja sie do scigania
fakt faktem jest, ze dzisiejsze diesle to nie sa te same muly co dawniej, jednakze mysle ze raczej w nascarze w najblizszej dekadzie nie wezma udzialu...
auta sa idealne do jazdy codziennej, i malego tuningu, jednakze ciezko przekroczyc pewna bariere mocy... o momencie nie wspominam, bo chyba wszyscy wiemy, ze wagon kolejowy to mozna ciagac:P
mowiac maly tuning mialem na mysli stosunkowe male koszty, wtryskiwacze, turbina, intercooler, soft... malo jest diesli ktore osiagaly by moce 200+, chodzi oczywiscie o jednostki 1,9, nowsze 2.0.
granica technologiczna?? wiem ze mozna je jechac i workiem zlota obsypac, ale chyba jednak nie o to chodzi...
wytlumacz czemu oznacza wieksza mase?? 1,6 ma wspolny blok z benzynowa 1,6, wiec roznica nie moze byc na tyle duza, zeby znaczaco wplynac na wyniki....szerszeniak pisze:wciąrz silnik iesla oznacza większą mase
moze i tak, ale jesli wziac podobnie zaawansowane jednostki, tdi 1.9 150 i 1.8t 225 to niestety obawiam sie ze jednakze stanelo by na PB98 :> ktos napisze ze mozna porownac do 1.8t 150km... niby mozna, ale 150 to najslabsza turbobenzyna, cos jak 110 w dieslach a chodzi mi zeby pokazac seryjne jednostki o jak najlepszych parametrach.... a i jak myslicie, ktory silnik jest drozszy, tdi150 czy 1.8t 225Johny1984 pisze:nawet auto TDI ma szanse z benzyniakiem o tej samej pjemności
mimo wszystko nik nie musi mi uswiadamiac przewagi slabych tdi nad starszymi silnikami grupy vw/audi, zdaje sobie sprawe ze od rp, aam i abs-a kazde tdi bedzie lepsze:P
pozdrawiam
- Kapibara
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
- Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
- Kontakt:
malolat, to porownaj spalanie wes benzyne ktora pali powiedzmy te 15 przy deptaniu i wes diesla ktory spali 15 przy deptaniu. benzynka bedzie duzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzoooooooooooo slabsza. A pozatym nie boj nic bo juz do wyscigowek na pustyniu montuja diesle (JCB diesel max). moc jeszcze nei pewna ale chyab 1500 kucy
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
A ja mysle ze tak, i to znacznie szybciej, nawet moge sie zalozyc:) Wysokie ceny ropy wymuszaja prace nad silnikami o malym zapotrzebowaniu, stad nacisk na nowoczesne diesle (i oczywiscie hybrydy elektryczne). Silniki diesla maja wieksze rezerwy i w teorii powinny byc znacznie sprawniejsze od benzynowych (jednym z parametrow majacych wplyw na sprawnosc silnika jest stopien sprezania - a tu oczywiscie diesle maja 2-3 razy wiecej). Kiedys, w czasach zwyklych wolnossacych diesli, czy nawet pierwszych TD chyba bym nie kupil diesla majac do wyboru benzyne. Ale obecnie majac do wyboru nowoczesne TDI nie kupilbym benzynowego - z wielu wzgledow.malolat pisze:jednakze mysle ze raczej w nascarze w najblizszej dekadzie nie wezma udzialu...
to ciekawe czy bedzie duzo mniej palil niz 1500 konna benzyna..., powiedzmy w suprze...Kapibara pisze:moc jeszcze nei pewna ale chyab 1500 kucy
zreszta nie widze jakiegos specjalnego minusa duzego w perspektywie wielkich mocy i wyscigow, wiec twoj argument ma sie srednio w tym temacie, jednak w naszych realiach jak najbardziej przyznaje ci racje... ale temat byl o wyscigach
15 przy deptaniu pali z tego co pamietam 1,9 220koni w tym malym lupo/polo z plyta podlogowa golfa
a ile ci 1,8 turbo spali - ?? 17 co to za roznica dla posiadaczy owych silnikow??
1500koni w dieslu to jaki to bedzie mialo moment, a pojemnosc?? 6litrow, 7 ?? i jakiej wielkosci sprzeglo?? ale formuly 1 tez chyba nie zrobia z diesla :> ale czekam
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
zawsze byłem zdania nawet jeszcze 4 miechy temu że benzyna to jest TO (miałem 3 benzyny)Chciałem kupić beznyne, ale jednak zdecydowałem sie (na początku z bólem serca) na diesla, wsiadłem do golfa 1.9TD no i pomyślałem że benzyna droga, gaz drożeje a tu mam diesla gdzie leje rzepak (tańszy) i jade. Nie wspomne tez że ma takie same parametry ja silnik 1.8 75kucy gdzie jeszcze TD ma lepszy moment obrotowy. Przemyślałem i zdecydowałem sie na diesla. Nie bede tu pisać słowa: DIESEL RULEZ, DIESEL IS'T THE BEST czy coś w tym stylu, ale fakt jest faktem że w tej chwili diesel jest ekonomiczniejszy (taniej wyjdzie na 100km). Fakt jest faktem przy wyprzedzaniu brakuje laga ale odtego ma sie ten "pusty" łeb aby coś pokompinować z tym osiołkiem, sam zaczołem kompinować od kiedy 20 kwietnia otarłem sie o śmierć wyprzedzając moim osiołkiem 2 tiry (bo trzymały sie bardzo blisko siebie więc bym sie nie wcisną więc chciałem 2 na raz); redukcja na 3bieg (samochód 4 osoby + cały bagażnik bagarzy + pełny bak wachy) i dzida, wymijam pierwszego dojeżdżam do drugiego a tu z naprzeciwka czanre BMW 5 zapierdala i mi światłami zaczyna prugać to ja co mogłem zrobić - poprostu zacisnąć zęby i dalej cisnąć, powiem tyle że udało mi sie, ok 2-2,5 metra to byłaby czołówka (ja ok 130km/h a BMW np: niech te będzie 100km/h) już dawno byłbym u św. Piotra. Potem zatrzymałem sie na parkingu odpaliłem faje i zaczołem napierdalać z trepami golfa, pogiołem błotnik i drzwi, dziewczyna mnie zaczęła odciągać, wtedy powiedziałemże tego rempla sprzedam i kupie 2.0 GTI (najbidniej). jednak rozmowa z dziewczyną zakończyła sie tym że mam do teraz tego zdechlaka. w tej chwili zaczynam go podkręcać (silnik) i prostować blache żeby na drugi raz był pewniejszy na drodze
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
eldorado przegiales i tyle. moze to wina krotkiej jazdy tdkiem. ja juz sie nuczylem ile potrzebuje czasu i odleglosci zeby wyprzedzic. smigam sobie moim bez zadnych przerobek i raczej zwykli uzytkownicy drog nie uciekna mi pomimo wiekszej mocy. niestety znajomosc auta to podstawa przy bezpiecznej jezdzie a zwlaszcza wyprzedzaniu.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
Mój golf 1 z silnikiem 1.6 td z GTD 2 ostatnio pomykał za golfem 3 VR6, w sumie bide miała ta 3 po mieście mi uciec. A jadąc w nim przy innej okazji koło kierowcy widzialem na MFA spalanie przy takiej ostrej jeździe,oscylujące ok. 15-18 litrów benzynki ... . Jak ktoś ma za dużo gotówki to może nie mieć znaczenia ... ale dla mnie ma kolosalne .
Mnie mocy w krytycznych momentach nie brakuje .
Mnie mocy w krytycznych momentach nie brakuje .
I did it all for the nookie ... :D
chyba ze ruszal caly czas z 3-go biegu...Wawro pisze:Mój golf 1 z silnikiem 1.6 td z GTD 2 ostatnio pomykał za golfem 3 VR6, w sumie bide miała ta 3 po mieście mi uciec.
na pierwszym biegu vr kreci kolo 65-70 km/h w jakies 3 sekundy jak nie szybciej, na 2 idzie do 120 w jakies 8-9 wiec jak twoim golfem ktory sete lapie w 12-14 sekund nie dal ci radu?? w korku staliscie chyba tez lubie diesle, ale nie stawial bym 70-konnego td z 150-170konnym vr6...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 163 gości