Wasze opinie o różnicach w lampach do Mk3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
- Lokalizacja: MALBORK Hamburg
- Kontakt:
Wasze opinie o różnicach w lampach do Mk3
Cześć
Zbliża się zima, sporo jeżdżę zwłaszcza gdy jest ciemno po krętych drogach, przez wioski i pola... . Obecnie mam w swoim Golfie ori lampy na żarówki H4. Szukałem ale jakoś nie znalazłem konkretnej odpowiedzi, czy jest sensowne zmieniać te lapmy H4 na H1? Czy jest tak widoczna różnica w jakości oświetlenia drogi? Czytałem tez kilka podobnych wątków, w których pisano o wyborze samych lamp. Kilkukrotnie wymieniono firmę TYC, czy to ciekawa propozycja czy też lepiej pokusić się w razie wymiany na używana Hellę H1?
Piszcie wszystko, co istotne.
Zbliża się zima, sporo jeżdżę zwłaszcza gdy jest ciemno po krętych drogach, przez wioski i pola... . Obecnie mam w swoim Golfie ori lampy na żarówki H4. Szukałem ale jakoś nie znalazłem konkretnej odpowiedzi, czy jest sensowne zmieniać te lapmy H4 na H1? Czy jest tak widoczna różnica w jakości oświetlenia drogi? Czytałem tez kilka podobnych wątków, w których pisano o wyborze samych lamp. Kilkukrotnie wymieniono firmę TYC, czy to ciekawa propozycja czy też lepiej pokusić się w razie wymiany na używana Hellę H1?
Piszcie wszystko, co istotne.
Octavia III -1.4 DSG ---[/i]
Wasze opinie o różnicach w lampach do Mk3
Ja mam projektory z TYCa i moim zdaniem mają daleko za sobąreflektory na H1 i H4.
Zapraszam do poczytania tematu o żarówkach, montażu przekaźników.
Kumpel posiada również lampy na żarówki na H4, ale reflektory zostały wymyte, załozone przekaźniki, do tego porządne żarówki i jest dużo jaśniej.
Zawsze możesz założyć xenony, ale to już na twoją odpowiedzialność.
Zapraszam do poczytania tematu o żarówkach, montażu przekaźników.
Kumpel posiada również lampy na żarówki na H4, ale reflektory zostały wymyte, załozone przekaźniki, do tego porządne żarówki i jest dużo jaśniej.
Zawsze możesz założyć xenony, ale to już na twoją odpowiedzialność.
-
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
- Lokalizacja: MALBORK Hamburg
- Kontakt:
Wasze opinie o różnicach w lampach do Mk3
Dodam, że przekaźniki do aut grupy VW zakładałem już na początku lat 90tych. Już wtedy znałem problem w tych samochodach z oświetleniem. Tak więc i u siebie je posiadam .Miałem różne żarówki do tej pory, w tym Philipsy GT150, Xtreamy , Osramy, Bosche i wiem, jak one świeca.
Reflektory w aucie są oryginalne i nie są w tak złym stanie. Odbłyśniki nie lśnią już jak nowe no ale mają swoje lata. Znam jednak ograniczenia żarówek H4 -to stara konstrukcja. Dlatego ciekawi mnie porównanie ich do ciut nowszych H1.
Co do projektorów -nie wiem czy opłacalne jest inwestowanie 400-500 złotych w reflektory typu PROJEKTOR do tak starego samochodu. Nie jestem zainteresowany tuningiem optycznym, ten samochód służy mi na dojazdy do pracy i ma jeździć, być bezpieczny i niezawodny. Dlatego chcę poprawić pewne niedociągnięcia konstrukcyjne. W okresie jesień/zima/wiosna, wyjeżdżam gdy jest ciemno i wracam w takich samych warunkach. W sumie 2-3 godzin drogi jazdy.
Reflektory w aucie są oryginalne i nie są w tak złym stanie. Odbłyśniki nie lśnią już jak nowe no ale mają swoje lata. Znam jednak ograniczenia żarówek H4 -to stara konstrukcja. Dlatego ciekawi mnie porównanie ich do ciut nowszych H1.
Co do projektorów -nie wiem czy opłacalne jest inwestowanie 400-500 złotych w reflektory typu PROJEKTOR do tak starego samochodu. Nie jestem zainteresowany tuningiem optycznym, ten samochód służy mi na dojazdy do pracy i ma jeździć, być bezpieczny i niezawodny. Dlatego chcę poprawić pewne niedociągnięcia konstrukcyjne. W okresie jesień/zima/wiosna, wyjeżdżam gdy jest ciemno i wracam w takich samych warunkach. W sumie 2-3 godzin drogi jazdy.
Octavia III -1.4 DSG ---[/i]
Wasze opinie o różnicach w lampach do Mk3
H4 mimo że stare nie są złe. Szczególnie nowe modele a już w ogóle żarówki od Tungsrama, modele typu +90% mają żywotność żarówek praktycznie jak zwykłe. Dzięki niebieskiemu paskowi przy osłonie na szczycie bańki dają ciekawą niebieską poświatę. A koszt - 14 zł sztuka...A jakoś świecenia jak Philips X-Treme.
Skoro lustra są matowe i nie mają pełnego "lustra" nie wiem w czym problem, jedynie wymiana.
Jeśli masz przekaźniki, to pewnie wiesz że w przypadku reflektorów na dwie żarówki, można założy zworkę w skrzynkę bezpieczników o dzięki temu na długich nie gasną światła mijania.
Skoro lustra są matowe i nie mają pełnego "lustra" nie wiem w czym problem, jedynie wymiana.
Jeśli masz przekaźniki, to pewnie wiesz że w przypadku reflektorów na dwie żarówki, można założy zworkę w skrzynkę bezpieczników o dzięki temu na długich nie gasną światła mijania.
-
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
- Lokalizacja: MALBORK Hamburg
- Kontakt:
Wasze opinie o różnicach w lampach do Mk3
No własnie, nowe żarówki typu Philips X-treme, Tungsram +90 % mnie już nie interesują. Philipsy padają jak muchy, palą się po 2-3 miesiącach a kosztują niemało. Tungsramy także najtrwalsze nie są a do tego, rozkład światła jest jak dla mnie daleki od ideału.
Może poprawię pytanie, czy na reflektorach z zastosowaniem dobrych firmowych żarówek H1, jakość oświetlenia jest taka sama, lepsza czy może gorsza niż na reflektorach z H4 ale z żarówkami właśnie np. Philips X-tream lub Power GT-150?
Odblaski nie są matowe ale nie lśnią też już tak, jak w innych nowszych autach.
Może poprawię pytanie, czy na reflektorach z zastosowaniem dobrych firmowych żarówek H1, jakość oświetlenia jest taka sama, lepsza czy może gorsza niż na reflektorach z H4 ale z żarówkami właśnie np. Philips X-tream lub Power GT-150?
Odblaski nie są matowe ale nie lśnią też już tak, jak w innych nowszych autach.
Octavia III -1.4 DSG ---[/i]
Wasze opinie o różnicach w lampach do Mk3
Philips X-treme - padają jak muchy? O z tym się zgodzić chyba nie mogę. Wsadzone 4 sztuki przeszło rok temu. Nie wymieniłem jeszcze ani jednej, odpukać Więc co jak co, moim zdaniem te żarówki bardzo przyjemnie świeca, a na dodatek wcale nie są jakimś chłamem. Co do Tungsram - nie wypowiem się, nie użytkowałem. Lecz kolega w Vectrze ma i mówiąc wprost chwali sobie. Stosunek jakości do ceny jego zdaniem jest jak najbardziej ok.
powered by gbk
-
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
- Lokalizacja: MALBORK Hamburg
- Kontakt:
Wasze opinie o różnicach w lampach do Mk3
Kolego, wszystko zależy od tego, ile jeździsz i na jakich drogach. Złej jakości drogi, powodują więcej wibracji i wstrząsów, co nie jest bez znaczenia dla rozpalonego włókna żarówki. Ja w tym roku, przejechałem już 35 tyś km a jeszcze zostało przeszło 2 miesiące. Zw wszystkich informacji wynika, że żarówki typu 90-100% więcej światła, są nawet kilkukrotnie mniej trwałe, od standardowych. Wygląda to mniej więcej 600-800 godzin przy zwykłych oraz 300-350 przy X-Treme.
Dlatego też, wraz z wymianą reflektorów na H1+H1, rozważam założenie lamp do jazdy dziennej. Oszczędzi to żarówki oraz zmniejszy nieco zużycie paliwa. Podczas jazdy na trasie, światła mają minimalny wpływ na spalanie. Jednak już w miejskich korkach, spalanie potrafi znacznie wzrosnąć przez same światła.
Dlatego też, wraz z wymianą reflektorów na H1+H1, rozważam założenie lamp do jazdy dziennej. Oszczędzi to żarówki oraz zmniejszy nieco zużycie paliwa. Podczas jazdy na trasie, światła mają minimalny wpływ na spalanie. Jednak już w miejskich korkach, spalanie potrafi znacznie wzrosnąć przez same światła.
Octavia III -1.4 DSG ---[/i]
Re: Wasze opinie o różnicach w lampach do Mk3
Niestety 600 czy to 800 godzin możesz uzyskać w żarówkach typu H4 ewentualnie H1. H7 palą się praktycznie zawsze po około 300 godzinach i nie są to żarówki +% - taki ich "urok". 800 godzin zyskasz na żarówkach long-life i przy napięciu około 13V - taka żarówka świeci i świeci, ale co z tego jak mało co oświetla. Ja wolę jednak mieć te +90% i dużo światła. Do tego dzienne i nie ma problemu z żarówkami - śmigam już tak rok i nie narzekam.GRIZLI pisze:Kolego, wszystko zależy od tego, ile jeździsz i na jakich drogach. Złej jakości drogi, powodują więcej wibracji i wstrząsów, co nie jest bez znaczenia dla rozpalonego włókna żarówki. Ja w tym roku, przejechałem już 35 tyś km a jeszcze zostało przeszło 2 miesiące. Zw wszystkich informacji wynika, że żarówki typu 90-100% więcej światła, są nawet kilkukrotnie mniej trwałe, od standardowych. Wygląda to mniej więcej 600-800 godzin przy zwykłych oraz 300-350 przy X-Treme.
Dlatego też, wraz z wymianą reflektorów na H1+H1, rozważam założenie lamp do jazdy dziennej. Oszczędzi to żarówki oraz zmniejszy nieco zużycie paliwa. Podczas jazdy na trasie, światła mają minimalny wpływ na spalanie. Jednak już w miejskich korkach, spalanie potrafi znacznie wzrosnąć przez same światła.
-
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
- Lokalizacja: MALBORK Hamburg
- Kontakt:
Re: Wasze opinie o różnicach w lampach do Mk3
A o czym ja napisałem? H7 wcale nie poruszałem w temacie. Trwałość żarówek zależy głównie od przebiegu z włączonymi światłami a nie czasu. Możesz jeździć na H4 lub H1 +90% nawet 5 lat, jeśli będziesz jeździł głównie do szkoły, kina lub kościoła. Ja dzień w dzień robię 100 i więcej kilometrów + trasy po 500-1000. Takie żarówki wytrzymują mi góra 2-3 miesiące.skaktus pisze:Niestety 600 czy to 800 godzin możesz uzyskać w żarówkach typu H4 ewentualnie H1. H7 palą się praktycznie zawsze po około 300 godzinach i nie są to żarówki +% - taki ich "urok". 800 godzin zyskasz na żarówkach long-life i przy napięciu około 13V - taka żarówka świeci i świeci, ale co z tego jak mało co oświetla. Ja wolę jednak mieć te +90% i dużo światła. Do tego dzienne i nie ma problemu z żarówkami - śmigam już tak rok i nie narzekam.GRIZLI pisze:Kolego, wszystko zależy od tego, ile jeździsz i na jakich drogach. Złej jakości drogi, powodują więcej wibracji i wstrząsów, co nie jest bez znaczenia dla rozpalonego włókna żarówki. Ja w tym roku, przejechałem już 35 tyś km a jeszcze zostało przeszło 2 miesiące. Zw wszystkich informacji wynika, że żarówki typu 90-100% więcej światła, są nawet kilkukrotnie mniej trwałe, od standardowych. Wygląda to mniej więcej 600-800 godzin przy zwykłych oraz 300-350 przy X-Treme.
Dlatego też, wraz z wymianą reflektorów na H1+H1, rozważam założenie lamp do jazdy dziennej. Oszczędzi to żarówki oraz zmniejszy nieco zużycie paliwa. Podczas jazdy na trasie, światła mają minimalny wpływ na spalanie. Jednak już w miejskich korkach, spalanie potrafi znacznie wzrosnąć przez same światła.
Octavia III -1.4 DSG ---[/i]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Wasze opinie o różnicach w lampach do Mk3
GRIZLI, wracając do poczatku to mam jakieś porównanie bo jeźdżę zarówno mk3 z H1+H1 jak i Vento z H4. Reflektory sa fabryczne, lustra jak na moje oko są idealne, żarówki to tanie Tungsramy, oba auta mają przekaźniki, a golf ma instalację fabryczną czyli po włączeniu długich krótkie świeca dalej.
Po założeniu przekaźników poprawa była ewidentna ale różnic na korżyść H1+H1 to ja nie dostrzegam, no może na długich ciutkę lepiej. Więc uważam że niewleki sens ma zmiana reflektorów, natomiast na tematy reflektorów tungowych czy super żarówek się nie wypowiadam. Ponieważ po jakimś czasie doszedłem do wniosku że jedyną tanią metoda na dalszą poprawę świecenia jest modyfikacja niedozwolona, czyli mocniejsze zarówki, no i przyznaję że na takich jeżdżę (100/90 również Tungsramy)
Po założeniu przekaźników poprawa była ewidentna ale różnic na korżyść H1+H1 to ja nie dostrzegam, no może na długich ciutkę lepiej. Więc uważam że niewleki sens ma zmiana reflektorów, natomiast na tematy reflektorów tungowych czy super żarówek się nie wypowiadam. Ponieważ po jakimś czasie doszedłem do wniosku że jedyną tanią metoda na dalszą poprawę świecenia jest modyfikacja niedozwolona, czyli mocniejsze zarówki, no i przyznaję że na takich jeżdżę (100/90 również Tungsramy)
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: Wasze opinie o różnicach w lampach do Mk3
Podałem je jako przykład do porównania z innymi żarówkami - jako punkt odniesienia.GRIZLI pisze: A o czym ja napisałem? H7 wcale nie poruszałem w temacie.
Nie do końca, prócz przebiegu ważne jest napięcie na żarówce, stałość napięcia, rodzaj dróg po jakich się poruszamy, rodzaj żarówki, rodzaj reflektora jak i model żarówki - typowa czy + %.GRIZLI pisze: Trwałość żarówek zależy głównie od przebiegu z włączonymi światłami a nie czasu.
To gdzie jeździsz nie ma znaczenia. Można jeździć do szkoły oddalonej o 100 km w jedną stronę. Wiem, czepiam się, ale piszesz dziwnie to i dziwna odpowiedź. Wystarczy również że masz na żarówce 14V i taka żarówka jaka by nie była - +%, H7 czy H4 pada dużo szybciej niż przy prawidłowych napięciach.GRIZLI pisze: Możesz jeździć na H4 lub H1 +90% nawet 5 lat, jeśli będziesz jeździł głównie do szkoły, kina lub kościoła.
U ciebie na czas działania żarówki wpływa długość trasy - czyli wstrząsy, udary i inne. Do tego czas świecenia żarówki. Dlatego do żarówek +90% kupuje się lampy dzienne i korzysta z ich jakości świecenia, przy czym nie wypala się żarówek. W takim wypadku żarówka świeci praktycznie 80% czasu krócej niż przy typowym użytkowaniu.GRIZLI pisze: Ja dzień w dzień robię 100 i więcej kilometrów + trasy po 500-1000. Takie żarówki wytrzymują mi góra 2-3 miesiące.
Idealne czyli jakie i jak to sprawdzałeś ? Sciągałeś klosz ? Bo bez ściągnięcia klosza nie zobaczysz wiele. Lustro pewnie jest częściowo zakurzone a to naprawdę pogarsza strumień światła. Do tego dolicz że klosz masz spiaskowany, to też wpływa na rozproszenie wiązki światła.Paweł Marek pisze:GRIZLI, wracając do poczatku to mam jakieś porównanie bo jeźdżę zarówno mk3 z H1+H1 jak i Vento z H4. Reflektory sa fabryczne, lustra jak na moje oko są idealne, żarówki to tanie Tungsramy, oba auta mają przekaźniki, a golf ma instalację fabryczną czyli po włączeniu długich krótkie świeca dalej.
Po założeniu przekaźników poprawa była ewidentna ale różnic na korżyść H1+H1 to ja nie dostrzegam, no może na długich ciutkę lepiej. Więc uważam że niewleki sens ma zmiana reflektorów, natomiast na tematy reflektorów tungowych czy super żarówek się nie wypowiadam. Ponieważ po jakimś czasie doszedłem do wniosku że jedyną tanią metoda na dalszą poprawę świecenia jest modyfikacja niedozwolona, czyli mocniejsze zarówki, no i przyznaję że na takich jeżdżę (100/90 również Tungsramy)
Różnicę widać najbardziej na żarówkach +90% i to one z przekaźnikiem dają najlepsze rezultaty. Jednak trzeba pamiętać że na światło mają jeszcze wpływ reflektory tj ich stan, do tego ich ustawienie, czystość jak i sama konstrukcja reflektora. Jedna żarówka w jedym reflektorze świeci idealnie, w innym katastrofa. Niestety nie każda żarówka jest żarówką wzorcową, stąd te rozbieżności. Jak chcesz sprawdzić co i jak świeci, porównaj auta z właśnie reflektorami tuningowymi - tak sytuacja ma dużo lepiej niż w typowych lampach. Sam posiadałem prawie rok reflektory od Sonara, tak bardzo karcone na forum - świeciły dużo lepiej niż ori H4 i H1 + H1.
Co do żarówek o większej mocy - fajnie że wybrałeś coś markowego, bynajmniej jakość jest zapewniona. Niestety takie żarówki są niebezpieczne dla reflektora jak i są problemy z ich ustawieniem. Można sobie na nie pozwolić w typowych reflektorach starej generacji, jednak włożenie ich do soczewki czy nowego reflektora zawsze kończy się tak samo - katastrofa. Warto też wspomnieć że przy takiej ilości światła takie reflektory już oślepiają.
Tutaj jedna z takich żarówek - tuningowe cacko no-name:
Wasze opinie o różnicach w lampach do Mk3
Witajcie
Od paru dni żadnego odzewu, więc podłączę się pod temat coby nowego nie zakładać
Otóż chciałbym poprawić znacznie oświetlenie w swoim aucie.
Pacjent:
Golf III na ori lampach helli h1+h1
Żarówki: tungsramy +50 i +90%
napięcie na żarówce przy włączonym silniku:
12,74V ~
Sądzę, że po ten 1V nie ma co się spinać i bawić w przekaźniki, jak myślicie ?
Światełka oczywiście mam ustawione .
Przechodzę do konkretów:
Mam 2 typy - hella ala mk4 look lub projectory tyc'a .
jeśli wpadłyby projektory, to najpierw tungsramy +xx%, a zapewne z czasem xen 4300k i spryski .
Jesli hellenki to również tungsramy +xx%
Jaka jest Wasza opinia ? Bo aktualne lampki wyglądają ok, szczególnie odbłyśniki co mnie dziwi ;o
Może warto coś innego zrobić o czym nie pomyślałem ? Jakie jest najlepsze wyjście uwzględniając również cena/jakość ?
Chciałbym to ogarnąć bowiem jeżdżę dużo po zmroku głównie trasy .
Pozdro
Od paru dni żadnego odzewu, więc podłączę się pod temat coby nowego nie zakładać
Otóż chciałbym poprawić znacznie oświetlenie w swoim aucie.
Pacjent:
Golf III na ori lampach helli h1+h1
Żarówki: tungsramy +50 i +90%
napięcie na żarówce przy włączonym silniku:
12,74V ~
Sądzę, że po ten 1V nie ma co się spinać i bawić w przekaźniki, jak myślicie ?
Światełka oczywiście mam ustawione .
Przechodzę do konkretów:
Mam 2 typy - hella ala mk4 look lub projectory tyc'a .
jeśli wpadłyby projektory, to najpierw tungsramy +xx%, a zapewne z czasem xen 4300k i spryski .
Jesli hellenki to również tungsramy +xx%
Jaka jest Wasza opinia ? Bo aktualne lampki wyglądają ok, szczególnie odbłyśniki co mnie dziwi ;o
Może warto coś innego zrobić o czym nie pomyślałem ? Jakie jest najlepsze wyjście uwzględniając również cena/jakość ?
Chciałbym to ogarnąć bowiem jeżdżę dużo po zmroku głównie trasy .
Pozdro
Wasze opinie o różnicach w lampach do Mk3
O 1V mozna się bawić, zawsze to więcej światła.
Dlaczego ori świecą tak sobie - rozebrać i wyczyścić z kurzu i to porządnie. Efekt gwarantowany. To samo z kloszem - stare są już spiaskowane i na to nic nie poradzisz.
Nowe reflektory ? To jak uważasz i co ci się podoba. Projektory czy MK4LOOK twoja wola.
Xen w projektorach jest nielegalem, spryski tutaj ci i tak nie pomogą. Będziesz oślepiał na zakrętach i łukach drogi. Niskie ustawienie świateł nic nie da, zresztą to bez sensu - po co ma coś świecić blisko i bardzo mocno, jak lepiej mniej światła ale dalej. Takie moje zdanie. Wielu zakłada xeny, ustawia światła o 50% bliżej niż na żarówkach i kozaki. Ale co z tego jak mniej widzą mimo xena...
Dlaczego ori świecą tak sobie - rozebrać i wyczyścić z kurzu i to porządnie. Efekt gwarantowany. To samo z kloszem - stare są już spiaskowane i na to nic nie poradzisz.
Nowe reflektory ? To jak uważasz i co ci się podoba. Projektory czy MK4LOOK twoja wola.
Xen w projektorach jest nielegalem, spryski tutaj ci i tak nie pomogą. Będziesz oślepiał na zakrętach i łukach drogi. Niskie ustawienie świateł nic nie da, zresztą to bez sensu - po co ma coś świecić blisko i bardzo mocno, jak lepiej mniej światła ale dalej. Takie moje zdanie. Wielu zakłada xeny, ustawia światła o 50% bliżej niż na żarówkach i kozaki. Ale co z tego jak mniej widzą mimo xena...
Wasze opinie o różnicach w lampach do Mk3
skaktus, o 1V może się pobawię ale nie przed zimą już .
Jeszcze raz zerknę na te ori, ale wydaje mi się, że wszystko ok, a jednak dla mnie to za mało w trasie .
Nie koniecznie jak mi się podoba, bo na pewno jest różnica w świeceniu między projektorami, a mk4 look, tylko co się bardziej opłaca i co lepiej świeci ?
(ps. są jakieś podróbki mk4 look na allegro za 250~ miał ktoś?;> )
Wiem co jest legalem, a co nie legalem jeśli chodzi o xen, ale dzięki .
Nie chodzi tu o legalność, tylko o jakość świecenia (nie oślepianie innych również nie jest dla mnie bez znaczenia .
Pytam tutaj, bo na takiej soczewce pod halo jak w projkach, nie wiem jak świeci chiński xen, stąd moje pytanie .
Pomimo soczewki(fakt - pod halo) dalej oślepia na bank ?
Nie mam zamiaru niczego za nisko ustawiać, jeśli ma oślepiać to xen odpada i tyle .
Ps.2 wie ktoś może jak świeca votexowe "projki" ? soczewki nie ma i zdaje się, że jak normal lampa ale może nie ?;>
Jeszcze raz zerknę na te ori, ale wydaje mi się, że wszystko ok, a jednak dla mnie to za mało w trasie .
Nie koniecznie jak mi się podoba, bo na pewno jest różnica w świeceniu między projektorami, a mk4 look, tylko co się bardziej opłaca i co lepiej świeci ?
(ps. są jakieś podróbki mk4 look na allegro za 250~ miał ktoś?;> )
Wiem co jest legalem, a co nie legalem jeśli chodzi o xen, ale dzięki .
Nie chodzi tu o legalność, tylko o jakość świecenia (nie oślepianie innych również nie jest dla mnie bez znaczenia .
Pytam tutaj, bo na takiej soczewce pod halo jak w projkach, nie wiem jak świeci chiński xen, stąd moje pytanie .
Pomimo soczewki(fakt - pod halo) dalej oślepia na bank ?
Nie mam zamiaru niczego za nisko ustawiać, jeśli ma oślepiać to xen odpada i tyle .
Ps.2 wie ktoś może jak świeca votexowe "projki" ? soczewki nie ma i zdaje się, że jak normal lampa ale może nie ?;>
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości