[mk3] Światła awaryjne :(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

[mk3] Światła awaryjne :(

Post autor: Gobo90 » sob cze 24, 2006 08:43

Witam Panowie ! Mam problem z moim golfem odkąd go mam niema świateł awaryjnych. To znaczy są ale tylko jak zapłon jest włączony. Wtedy6 jest normalnie ,Ale jak zapłon wyłączę to przestają migać kierunki i ciągle świeci ten przycisk awaryjnych. Co to może być ??? Punkty czekają !!
Ostatnio zmieniony sob cze 24, 2006 09:38 przez Gobo90, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob cze 24, 2006 08:51

czyli ktos grzebal w inst. awaryjki musza byc zasilane bezposrednio nieprzechodzac przes stacyjke,moze zasilanie przekaznika jest podpiete nie z tego miejsca co powinno,ale ja bym stawial ze masa jest rozlanczana kluczykiem dlatego swieci caly czas przycisk.czyli zaczolbym od szukania masy od awaryjek i podpiecie jej omijajac stacyjke i sprawdzil skad jest zasilany przekaznik od awaryjek,ciezko tak poradzic nie bedac przy aucie i nie zagladajac tam samemu.



Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » sob cze 24, 2006 09:08

To znaczy chyba źle napisałem przycisk świeci jak go wcisnę a powinien mrugać! A jak włączę zapłon wszystko jest jak powinno! A jak zapłon wyłączony to po włączeniu awaryjnych świeci się ciągle ten guzik i tyle po wyłączeniu gaśnie guzik .



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob cze 24, 2006 09:15

tak tez myslalem,bezpieczniki sprawdzales od awaryjek oczywiscie?(moze podociskaj jak da rade z tylu za bezpiecznikami moze cos poluzowalo sie,jakas wsowka)ale jak pisalem pewnie z ta masa jest problem kiedys jak wymienialem zegary w mk2 (zasada dzialania awaryjek pewnie taka sama)podobnie mialem jak upierd..m mase.tylko mi sie masa przy przycisku spieprzyla



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob cze 24, 2006 09:38

zxmień przekaźnik i zobacz co będzie. A na drugi raz za nie precyzowanie tematu dostaniesz ostrzeżenie.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob cze 24, 2006 14:14

Do wyłączxnika awaryjnych dochodzą dwa zasilania jedno bez włączonej stacyjki kolor czerwono-biały i drugie jak włączysz stacyjke czarno-biały do przekażnika awaryjnych dochodzą trzy kable jeden to masa kolor brązowy i dwa do wyłącznika kolor biało żółty oraz czarno-biało-zielonyjak masz tak jak opisujesz to masz uszkodzony wyłącznik awaryjnych A do kierunkowskazów wychodzą z przełącznika dwa kable do lewych kolor czarno-biały a do prawych kolor czarno-zielony



km22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob sty 21, 2006 04:22
Lokalizacja: Zagórzany

Post autor: km22 » sob cze 24, 2006 14:20

sprawdz mase czy jest w każdej lampie



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob cze 24, 2006 14:22

Albo jeszcze bezpiecznik F17



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob cze 24, 2006 16:07

Wg mojego rozumienia schematu:
1. przekaźnik masz dobry, bo inaczej nie migały by w ogóle awaryjne ani kierunki również przy włączonym zapłonie
2. bezpiecznik 17 masz dobry bo nie działały by kierunki
3.
miś fazi pisze:bez włączonej stacyjki kolor czerwono-biały
ma być czerwono żółty.
Myślałem nad tym z 15 minut i nic innego nie porzyszło mi do głowy jak to że w samym wyłączniku awaryjnych masz coś zepsute. Tam są 4 pary styków, coś nie działa tak jak trzeba. Sprawdź jeszcze czy błyskają ci dlugie światła (po pociągnięciu dźwigni kierunków do siebie), bo jeśli nie to jeszcze coś mi się nasuwa.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob cze 24, 2006 16:24

Tak racja czerwono zółty i prawdopodobnie to tylko ten wyłącznik albo chyba myślisz ze ma uwalony kabel włśnie czerwono zółty



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob cze 24, 2006 16:31

Raczej nie bo wtedy nie świeciła by się kontrolka awaryjnych na wyłączonym zapłonie. Zostaje chyba ten włącznik.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob cze 24, 2006 16:35

Święta racja



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 130 gości