Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 138
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 02:43
- Lokalizacja: Rakszawa
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
5500rpm nie jest problemem. Te silniki kręcą spokojnie 6000rpm i więcej. W zasadzie ogranicza go tylko prędkość spalania oleju napędowego.
Wystarczy zrobić gov mod. Wtedy możemy kręcić auto powyżej 5000rpm, a dodatkowo auto na wyższych obrotach ma więcej mocy, bo dawka nie jest ograniczana.
Wystarczy zrobić gov mod. Wtedy możemy kręcić auto powyżej 5000rpm, a dodatkowo auto na wyższych obrotach ma więcej mocy, bo dawka nie jest ograniczana.
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
szkoda silnika na takie obroty, chcecie sie konkretnie pobawic to mam pompe 12mm z 4.0 litrowgo silnika uturbionego.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
sie rozpisuja to i ja napisze, bo dawno mnie tu nie bylo.
silnik ma zrobione dopiero 1,5kkm, docierany na ostro, jezdzi juz na pelnym syntetyku 5w50, w tym czasie 3 zmiany oleju
wal nominal, klin ok
korby tdi
panewki kolbenschmidt
tuleje kolbenschmidt
tloki nominal + luźne pasowanie
blok nominal lekko splanowany + honowanie + lakier z brokatem
glowica nowa [nowe gniazda, nowe zawory, nowe prowadnice, nowe komory] z moim oryginalnym walkiem
uszczelka metalowa 3 karby
k24 ponad 2 bary, do wyciagniecia wg, bo chyba sie zablokowal, dorobiony splyw oleju
ekopompa 10mm i wciaz za malo paliwa, a juz pompiarz sie poddal przy regulacji wolnych obrotow
wtryski nowe 274 ustawione na 160 bar
skrzynia oryginalna + lakierowanie
kolo zamachowe lekko odchudzone bez utraty wywazenia + zabielona powierzchnia
sprzeglo ori 20 lat, jak sie wysra wleci skrzynia tdi
odma pod silnik
wszystkie *#cenzura#* typu uszczelki, wysprzeglik, oslony przegubow, oslony magla nowe
rozrusznik i altek po full regeneracji
silnik i skrzynia pomalowane, komora silnika pomalowana pod kolor auta + zabezpieczone podluznice i nadkola
nowy pas przedni
nowa chlodnica wody
nowe zbiorniczki plynu i wspomagania
przyciemnione lampy
odmalowana belka przednia
zamontowana oslona pod silnikiem
wydech przelot + 1 tlumik, jest glosno
wszystko skrecane ksiązkowo, oprocz glowicy i kolka na wale - dokrecone mocniej, ale wszystko z kluczem dyno w rece
jeszcze zmienie popychacze, bo jeden sie tlucze, pozniej ustawienie kata wtrysku i tyle na ten sezon
na wiosne moze uda sie wstawic hamulce, kola, zawieche i dp
auto jakos tam sie odpycha, na mokrym nie ma przyczepnosci nawet na 3
jadac po mokrym jak docisne na 2 to zrywa przyczepnosc
na suchym piszczy do 3, ale sprzeglo sie slizga
wyprzedzanie to inna bajka - zaryczy i poszedl
silnik ma zrobione dopiero 1,5kkm, docierany na ostro, jezdzi juz na pelnym syntetyku 5w50, w tym czasie 3 zmiany oleju
wal nominal, klin ok
korby tdi
panewki kolbenschmidt
tuleje kolbenschmidt
tloki nominal + luźne pasowanie
blok nominal lekko splanowany + honowanie + lakier z brokatem
glowica nowa [nowe gniazda, nowe zawory, nowe prowadnice, nowe komory] z moim oryginalnym walkiem
uszczelka metalowa 3 karby
k24 ponad 2 bary, do wyciagniecia wg, bo chyba sie zablokowal, dorobiony splyw oleju
ekopompa 10mm i wciaz za malo paliwa, a juz pompiarz sie poddal przy regulacji wolnych obrotow
wtryski nowe 274 ustawione na 160 bar
skrzynia oryginalna + lakierowanie
kolo zamachowe lekko odchudzone bez utraty wywazenia + zabielona powierzchnia
sprzeglo ori 20 lat, jak sie wysra wleci skrzynia tdi
odma pod silnik
wszystkie *#cenzura#* typu uszczelki, wysprzeglik, oslony przegubow, oslony magla nowe
rozrusznik i altek po full regeneracji
silnik i skrzynia pomalowane, komora silnika pomalowana pod kolor auta + zabezpieczone podluznice i nadkola
nowy pas przedni
nowa chlodnica wody
nowe zbiorniczki plynu i wspomagania
przyciemnione lampy
odmalowana belka przednia
zamontowana oslona pod silnikiem
wydech przelot + 1 tlumik, jest glosno
wszystko skrecane ksiązkowo, oprocz glowicy i kolka na wale - dokrecone mocniej, ale wszystko z kluczem dyno w rece
jeszcze zmienie popychacze, bo jeden sie tlucze, pozniej ustawienie kata wtrysku i tyle na ten sezon
na wiosne moze uda sie wstawic hamulce, kola, zawieche i dp
auto jakos tam sie odpycha, na mokrym nie ma przyczepnosci nawet na 3
jadac po mokrym jak docisne na 2 to zrywa przyczepnosc
na suchym piszczy do 3, ale sprzeglo sie slizga
wyprzedzanie to inna bajka - zaryczy i poszedl
Ostatnio zmieniony sob paź 08, 2011 17:04 przez souler, łącznie zmieniany 2 razy.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
souler, mój na mokrym tracił przyczepność nawet na 4 Więc pewnie był silniejszy bez takiego nakładu pracy
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
jabcok ale ja nie robilem tego z kalkulatorem w reku, tylko na spokojnie dla wlasnej wiedzy i przyjemnosci.
koszt byl ogromny, ale nie zaluje. dla siebie zrobilem, a jeszcze nie skonczylem.
moglem wsadzic tdi i jezdzic. mialbym teraz pd i minimum 160 koni, ale od poczatku przyswiecal mi inny cel.
w kolejnym aucie bedzie juz co innego.
koszt byl ogromny, ale nie zaluje. dla siebie zrobilem, a jeszcze nie skonczylem.
moglem wsadzic tdi i jezdzic. mialbym teraz pd i minimum 160 koni, ale od poczatku przyswiecal mi inny cel.
w kolejnym aucie bedzie juz co innego.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
Może chodzi o to że bez lda.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Re: Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
Bo przy braku lda wycisniesz z pompy większą dawke i łatwiej to wszystko wyregulujesz ale trzeba mieć wprawną nogę na gazie rzeby nie przesadzić z chwilową dawką.
Na zagranicznym forum jakiś guru miał m-tdi na pompie bez lda i coś tam sobie chwalił.
Na zagranicznym forum jakiś guru miał m-tdi na pompie bez lda i coś tam sobie chwalił.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
souler masz dzwignie o większym skoku? bo brakuje paliwa na 10mm?
no chyba że to ciśnienie 2 bary to powoduje. Mam 12mm pompe i korpus 20mm wałek, na tym na pewno nie zabrakłoby paliwa:D
no chyba że to ciśnienie 2 bary to powoduje. Mam 12mm pompe i korpus 20mm wałek, na tym na pewno nie zabrakłoby paliwa:D
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
bez lda, bo taka mialem. zostala przebudowana na 10mm. najpierw popychacze i kat wtrysku, a potem sie dolozy jeszcze paliwa. najwyzej nie bedzie wolnych obrotow. nie pytajcie po co tyle nakladow, zeby nie miec sryliona kuni. zrobilem to dla siebie, a nie ze wzgledu na cokolwiek. tak sobie wymyslilem i osiagnalem cel. poczatkowy plan nie zakladal tylko nowej glowicy, no ale przeciez to aaz i cud by musial sie zdarzyc, zeby ktoras byla dobra.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
souler, ja kiedys tez takie cos bym sobie zaplanowal, jak juz bedzie moj silnik probowal sie wysrac. A nie myslales aby pompe jednak z LDA zbudowac? A tak apropo, jeszcze raz dzięki za srube od regulacji dawki paliwa od pompy ktora mi wyslales z 2 lata temu
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
satysfakcja z budowy ogromna. nie ma lipy!
paliwa moze i malo nie jest, ale niestety za duzo powietrza tez zle, bo powoduje rozdmuchanie dawki... to samo dzieje sie w tdi powyzej 2.2 bara.
swoja droga glowica aaz jest ujowa. teraz bym zawory dal wieksze.
paliwa moze i malo nie jest, ale niestety za duzo powietrza tez zle, bo powoduje rozdmuchanie dawki... to samo dzieje sie w tdi powyzej 2.2 bara.
swoja droga glowica aaz jest ujowa. teraz bym zawory dal wieksze.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości