nierówna gleba
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- krystianoo
- I ♥ My vw Golf mk2
- Posty: 191
- Rejestracja: czw gru 30, 2010 19:32
- Lokalizacja: Okolice Przemyśla/Bircza
- Kontakt:
nierówna gleba
Panowie mam takie pytanie posiadam zawieszenie gwintowane MTS i sprawa jest taka ze gwint jest skręcony po równo czyli 2cm do końca przód i 6cm do końca tył i cała prawa strona jest prawie 1cm wyżej mierząc od piasty koła do nadkola ... Jaka może być tego przyczyna ??? I jeszcze jedno pytanko przy skręcaniu , lewa strona szczela czy to będzie wina poduszki amortyzatora ?
My Guulf ♥ http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=415054" onclick="window.open(this.href);return false;
nierówna gleba
pierwsza rzecz była nie raz wałkowana, buda krzywa "z racji wieku" oraz dlatego że większość ludzi jeździ samotnie, więc auto jest bardziej siadnięte na stronę kierowcy - wg. mnie nie ostawia się gwintu równo do mocowań, tylko tak, żeby odległość do nadkoli była równa
drugi problem - ciężko powiedzieć co strzela, może być poduszka, może zawadzać Ci felga o nakrętkę, może sprężyna pracować i "przeskakuje"...
drugi problem - ciężko powiedzieć co strzela, może być poduszka, może zawadzać Ci felga o nakrętkę, może sprężyna pracować i "przeskakuje"...
nierówna gleba
eee z tym się nie zgodzę a przynajmniej nie w takim znacznym stopniuWojtek pisze: buda krzywa
sam kiedyś zakładałem taki temat i jest na forum wiec zamykam....
ale głównie chodzi o to ze masa samochodu przeciez równo rozłożona nie jest, a sprężyny są z zza miękkiej stali robione i nierówno się uginają.. przy gwintach droższych typu k&w problem ogranicza się do 2mm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości