K14

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
djszaman
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 541
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 09:29
Lokalizacja: NS
Kontakt:

K14

Post autor: djszaman » śr paź 05, 2011 23:00

Witam jestem na kupnie turbiny K14 z 1,6TD, ogladalem ją i brak jakichkolwiek luzów, ale za to wirnik się kręci ciut ciężej niż w mojej obecnej K03, to turbina K14 jest padnięta? Dodam że znalazłem ją na złomie :P I zastanawiam się czy opłaca się kupować ?


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images47.fotosik.pl/319/ba0a03ebd36ed9f5.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59645

kamix500
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt cze 04, 2010 18:58
Lokalizacja: Izdebnik

K14

Post autor: kamix500 » czw paź 06, 2011 16:30

k14 a k03 mają zupełnie inne flansze, będzie troche rzeźbienia, moim zdaniem jak już planujesz takie zabawy to lepiej odrazu poszukać k24 a najlepiej t3



Awatar użytkownika
djszaman
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 541
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 09:29
Lokalizacja: NS
Kontakt:

K14

Post autor: djszaman » czw paź 06, 2011 20:09

kolektor wystarczy zmienic i bedzie pasowalo, K24 to na trase dobra a tak często nie jeżdzę :)


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images47.fotosik.pl/319/ba0a03ebd36ed9f5.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59645

Downloadpro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw lip 28, 2011 20:41
Lokalizacja: 3 Miasto

Re: K14

Post autor: Downloadpro » czw paź 06, 2011 22:40

djszaman pisze:kolektor wystarczy zmienic i bedzie pasowalo, K24 to na trase dobra a tak często nie jeżdzę :)
nie tylko kolektor potrzeba inny.. ale także spływ, często też down pipe a także zasilenie z filtra powietrza..



Awatar użytkownika
djszaman
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 541
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 09:29
Lokalizacja: NS
Kontakt:

K14

Post autor: djszaman » czw paź 06, 2011 22:43

wszystko mam jedynie co, to pewnie downpipe trzeba będzie przespawać, o ile tak wolno :) tylko moje pytanie odnośnie wirnika się tyczy, bo ciut ciężej się kreci niż moja obecna K03.


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images47.fotosik.pl/319/ba0a03ebd36ed9f5.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59645

Downloadpro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw lip 28, 2011 20:41
Lokalizacja: 3 Miasto

K14

Post autor: Downloadpro » czw paź 06, 2011 23:35

ciężej kreci bo pewnie oleju nie ma bo długo stała..



Awatar użytkownika
djszaman
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 541
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 09:29
Lokalizacja: NS
Kontakt:

K14

Post autor: djszaman » śr paź 12, 2011 21:34

właśnie jestem w trakcie zakładania jutro zostało tylko odkręcić spływ od oleju i wkręcić nowy i można sprawdzić jak jeździ narazie bez IC :) jakie ustawić ciśnienie bezpieczne dla tej turbinki? dodam że zwiekszona dawka paliwa, zmieniony boost pin


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images47.fotosik.pl/319/ba0a03ebd36ed9f5.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59645

arwam

K14

Post autor: arwam » czw lis 17, 2011 21:47

jak na silniku 1.9 to nie przekraczałbym ciśnienia 1,2-1,3bara.
więcej na silniku 1.9 to jest już tylko męczenie turbiny a korzyści nie wielkie. jak chcesz coś co ogólnie zwiększy moc ale nie będzie miało laga to załóż większe VNT



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości