stukanie w silniku

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8883
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Re: stukanie w silniku

Post autor: marcin7x5 » wt wrz 27, 2011 11:01

xXAdiXx pisze:Marcin nie wiem słyszałem różne opienie na temat tego silnika zależy jakie oznaczenie bo "sr" to to samo g... co mój
Nie pisałem o 1,6 SR a o 1,6 16V -AUS AZD, BCB
Ja osobiście mam AUS i nie narzekam na niego pod względem mechanicznym



Awatar użytkownika
xXAdiXx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: pt sie 19, 2011 08:37
Lokalizacja: Śląsk

stukanie w silniku

Post autor: xXAdiXx » pn paź 03, 2011 08:54

No i Panowie w Piątek oddałem auto do mechanika zrobiłem małe zakupy a dokładniej
Rozrząd 1.4 16v 460zł
Zawory 1.4 16v 304zł
Popychacze 1.4 352zł
Uszczelniacze 1.4 16v 40zł
Uszczelka pod głowice wraz ze śrubami 1.4 16v 190zł
Tłoki z pierścieniami 1.4 16v nad wymiarowa 840zł
Olej castrol 10w/40 4l 100zł
filtry 50zł
Pasta uszczelniająca oraz silikon do miski 20zł / 20zł
SUMA za częci 2376

z planowaniem i innymi pracami przewidziana cena to 3400zł
jak na taki remont to ja uważam że tanio ale zobaczymy jak golfik będzie pracował na nowych częściach
odbieram w środę to się pochwalę czy warto wydać tyle żeby pozbyć sie problemu z tym silnikiem :)



Awatar użytkownika
xXAdiXx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: pt sie 19, 2011 08:37
Lokalizacja: Śląsk

stukanie w silniku

Post autor: xXAdiXx » czw paź 06, 2011 09:25

No i tak Panowie wszystko wyniosło mnie 3600 zł ale pracuje 100% lepiej niż nowy oczywiscie mialem szlif cylindrów i wieksze tłoki nominały były mniejsze od cylindra i to o wiele za małe wiec ten zabieg był potrzebny frajda z pracy i dynamiki silnika super narazie docieram ale polecam ten zabieg zamiast zmieniać silnik bedzieci bardziej zadowoleni ze swoich golfików tak jak ja:D Pozdrawiam wszystkich :)



Awatar użytkownika
Seru79
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 21:28

Re: stukanie w silniku

Post autor: Seru79 » sob paź 08, 2011 09:55

Śledziłem twój temat od początku ale nie chciało mi się wtrącać.

Nie podoba mi się w tym tylko ten szlif tulei i wymiana tłoków na większe.
Jak dla mnie to przy takim przebiegu świadczy to o cofniętym liczniku albo o debilnym poprzednim właścicielu który go po prostu zajeździł.

U mnie były przegrzane pierścienie i przy przebiegu 200tyś tuleje miały idealny wymiar i były na nich jeszcze ryski po fabrycznym honowaniu.

Życzę ci bezawaryjnej jazdy.

Mój 1.6SR AKL po mini remoncie śmiga już dwa lata od wymiany do wymiany bez dolewek oleju. U ciebie pewnie też tak będzie 
:bajer:


kiedyś MK IV

Awatar użytkownika
xXAdiXx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: pt sie 19, 2011 08:37
Lokalizacja: Śląsk

stukanie w silniku

Post autor: xXAdiXx » pn paź 24, 2011 08:47

Seru79 Zależy jak leży wielu miało problem z mniejszymi tlokami ja mialem tloki sporo mniejsze srednicą od średnicy cylindrow dlatego mialem efekt stuków a szlif to normalny zabieg jezeli chcesz zalozyc takie tłoki zeby byly wieksze a wszystko dobrze spasowalo.U mnie tuleje tez luzów nie miały ;p tu chodzi tylko o ten felerny blok silnika że z alu jest zrobiony ;/ a przebieg na bank pewny ;)
Pozdrawiam :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości