cartonik,
PF nie jest na gaźniku to raz
nie znam PF który by miał ponad 130 KM
bo to sie po porstu nie opłaca, KR PL ze skrzynia kosztują tysiac zł i wtedy masz te 129 albo 139 KM
Jak chcesz z niego wycisnac 160 KM to musisz np przeprowadzic generalny remont z uwzględnieniem przygotanawia pod sprezarke i po remoncie zaozyc do niego g60 i bedize 160 KM tylko ze to sie mija z celem i to bardzo... 160 czyli tyle samo co PG czyli g60 seria
albo pojśc w baaardzo zaawansowańa modyfikację N/A co bedzie baaardzo drogie (wałki komp, obróbka, wydechy , pewnie remont hehe itd ) i auto juz nie beidze za bardzo na ulice jak ktos już pisał, ostre wałki, spalanie
w ogole smieszne rzeczy piszesz cartonik, nie masz widze prawie w ogole pojecia a zaczynasz temat piszac jedno zdanie, ze chceesz wiecej koni i tylko tyle....No to troche za mało....
Na pewno takim zapytaniem nie sprowokujesz poważnej dyskusji, co najwyżej ludzie beda tu zaglodac i Ci pisac ze powariowałes i beda miec siwietny ubaw czytajac takie bzdury....
Najprostszym sposobem na sprawdzenie co to jest za motor to sprawdzenie numerów wybnitych na bloku czyż nie?? jak nie wiesz gdzie one sa to ci powiem....
Wracajać do PFa to ja mam takiego serią wiec moze chciałbyś kiedyś sie zmierzyc z seryjnym PFem i zobaczyc ile tak na prawde masz koni
poza tym niezły bajkopisarz z ciebie jest , bo nikt z niemiec nie dostaje wykresów z hamowni, a juz na pewno nie jestem w stanie uwierzyc ze dostałeś wykresy do PF kupionego w Niemczech, na których było 134 KM....w to ze nahdlarz tak mówił to spoko ale ze wykresy tez gdzies miales ale sie zgubiły??? hmmm
[ Dodano: Sob Cze 24, 2006 13:31 ]
czy to moze pomalowanie kabli zapłonowych i odpowietrznika na niebiesko daje taki przyrost mocy???
ej chłopaki ja teżmam taki kwadrat czerwony u siebie i jak go gdzieś wsadze to bede miał 20 KM wiecej ?