Przekładka silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Przekładka silnika

Post autor: Michał_1977 » pt wrz 30, 2011 11:39

lukasz.gtd pisze:Ssak to jest to ustrojstwo co mierzy przy okazji poziom paliwa?
Tak.
lukasz.gtd pisze:Jeżeli zostanę przy baku z PB będę musiał zaślepiać/dokładać jakieś wężyki?
Raczej nie.Zostają te same.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Przekładka silnika

Post autor: Fahoo » ndz paź 02, 2011 09:37

poninformuj koniecznie co tam w wydziale komunikacji jak załatwiłes sprawy


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

rafxxx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn sie 31, 2009 01:38
Lokalizacja: szczecin

Przekładka silnika

Post autor: rafxxx » ndz paź 02, 2011 14:20

znajomy zmieniał silnik w mk4 z 1.6 sr na 1.9 tdi wazne bylo ze silnik byl od podanego modelu samochodu, poprostu na przegladzie diagnosta wpisal stan rzeczywisty jaki jest w aucie i potem w wydziale komunikacji i w skarbówce urzedy zostaly poinformowane o zmianie silnika ( w skarbowce to chyba nawet nie ma znaczenia o ile dobrze pamietam) i w dowodzie zostaly wbite rzeczywiste dane a nie te wczesniej

sytuacja tutaj przezemnie opisywana miala miejsce dla auta 1 raz rejestrowanego w polsce, sciagnietego z zagranicy, co do zmiany silnika na aucie juz zarejestrowanym w polsce podejrzewam ze procedura wyglada tak samo i poprostu w karcie pojazu wbijaja zmiany i w dowodzie tam w wolnym polu tez( ewentualnie kaza zaplacic za wyrobienie nowego dowodu ale uwazam to za malo realne)

natomiast jesli wkladasz silnik od innego auta a nawet modelu ( np 2.8 vr6 do mk2) to napewno trzeba pojsc do rzeczoznawcy ktory ci wszystko zmierzy ( waga nacisk na os itp) i wtedy nie powinno byc problemu z pojsciem do wydzialu komunikacji - te ostatnie dane mowie na przykladzie kolegi co ma corse A, mial 1.4 silnik a wsadzil 2.0 i wiem ze sie dowiadywal i ma zamiar tak zrobic zeby bylo wszystko legalnie



glowka123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 10:41
Lokalizacja: żnin

Re: Przekładka silnika

Post autor: glowka123 » ndz paź 02, 2011 19:36

lukasz.gtd pisze: 2. Jakich formalności muszę dokonać, żebym w dowodzie miał diesla?
ja 2 lata temu też tak robiłem z tego powodu co Ty.ogólnie jak będziesz miał silnik na podłodze to warto go dobrze przejrzeć z każdej strony.wyczyścić..ja przy tej okazji wymieniłem łożysko wciskowe w skrzyni.można także poduszki silnika,skrzyni i tą na wprost chłodnicy wymienić.ogólnie z całymi półośkami wkładałem.warto katalizator wyrzucić jak on jest.w baku nic nie grzebałem tylko z korka wlewu tam te blaszke wyrzuciłem.grzanie świec zrobiłem w godzinę.jakby co to pytaj o te świece. a teraz to o to co cytuje z Twojego postu to wygląda to tak u mnie:

1.wyrzuciłem silnik także 1.6 75km z gazem (panewka pukała)
2 włożyłem silnik diesla tylko że 1.6 d jk 54km
3.pojechałem na przegląd bo musiał przejść przegląd po takich modyfikacjach i musieli szukać po nr silnika na bloku w katalogu jaką ma moc itp ale miałem plusa bo miałem karte pojazdu od tego silnika i tylko wszystko przepisali.płaciłem z przeglądem 150 zł chyba(sam przegląd przecież kosztuje 98zł)
4 poszedłem od wydziału komunikacji z papierami z PZM-otu i wszytko poszło gładko wpisali mi do karty pojazdu o deinstalacjii silnika niskoprężnego(benzyniak) na wysokoprężny(diesel) no i to że gazu także nie ma.no i nowy dowód rejestracyjny i finał



lukasz.gtd
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:08
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Przekładka silnika

Post autor: lukasz.gtd » pn paź 03, 2011 18:02

Panowie robię teraz poprawki komory silnika i zastanawiam, się czy wygłuszenie ściany grodziowej takim czymś http://allegro.pl/mata-wygluszajaca-bit ... ml#gallery" onclick="window.open(this.href);return false; ma sens?
Wygłuszenie maski mam, dolna pokrywę silnika również, została tylko ściana grodziowa goła. Jeżeli ktoś coś takiego zrobił, to proszę o poradę, czy to coś dało, bo z tego co czytam w postach, to trudno coś sensownego wywnioskować :okej:


Najlepszy układ to...Żona w domu, a kochanka w garażu..
(tylko dlaczego obie są tak drogie w utrzymaniu?)

Downloadpro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw lip 28, 2011 20:41
Lokalizacja: 3 Miasto

Przekładka silnika

Post autor: Downloadpro » śr paź 05, 2011 12:59

To co podałeś to ci spłynie przy wyższej temp..



lukasz.gtd
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:08
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: Przekładka silnika

Post autor: lukasz.gtd » śr paź 05, 2011 19:22

Downloadpro pisze:To co podałeś to ci spłynie przy wyższej temp..
A coś takiego: http://allegro.pl/wygluszenie-maski-sil ... ml#gallery" onclick="window.open(this.href);return false; ? Zda to egzamin na ścianie grodziowej? W aukcji jest napisane, że wytrzymuje do 200*C


Najlepszy układ to...Żona w domu, a kochanka w garażu..
(tylko dlaczego obie są tak drogie w utrzymaniu?)

Awatar użytkownika
Krystian GTD
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:37
Lokalizacja: Gdańsk

Przekładka silnika

Post autor: Krystian GTD » śr paź 05, 2011 21:52

lukasz.gtd, jakiś czas temu wygłuszałem komorę silnika tą matą http://www.aphelektra.com/p/pl/3433/mat ... x50cm.html" onclick="window.open(this.href);return false; jest bardzo plastyczna i odporna na temperatury ujemne i dodatnie. Pozdro



lukasz.gtd
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:08
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: Przekładka silnika

Post autor: lukasz.gtd » śr paź 05, 2011 22:03

Krystian GTD pisze:lukasz.gtd, jakiś czas temu wygłuszałem komorę silnika tą matą http://www.aphelektra.com/p/pl/3433/mat ... x50cm.html" onclick="window.open(this.href);return false; jest bardzo plastyczna i odporna na temperatury ujemne i dodatnie. Pozdro
A jak wrażenia po wygłuszeniu?


Najlepszy układ to...Żona w domu, a kochanka w garażu..
(tylko dlaczego obie są tak drogie w utrzymaniu?)

lukasz.gtd
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:08
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Przekładka silnika

Post autor: lukasz.gtd » śr lis 09, 2011 23:28

Panowie silnik już mam przełożony, bawię się teraz z drobnymi rzeczami, miedzy innymi z ssakiem i z tą zwężka w baku. Dlaczego nie może zostać ssak z PB? Z góry wygląda prawie identycznie? Jak wywalić tą zwężkę w baku?


Najlepszy układ to...Żona w domu, a kochanka w garażu..
(tylko dlaczego obie są tak drogie w utrzymaniu?)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 173 gości