Tak.lukasz.gtd pisze:Ssak to jest to ustrojstwo co mierzy przy okazji poziom paliwa?
Raczej nie.Zostają te same.lukasz.gtd pisze:Jeżeli zostanę przy baku z PB będę musiał zaślepiać/dokładać jakieś wężyki?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Tak.lukasz.gtd pisze:Ssak to jest to ustrojstwo co mierzy przy okazji poziom paliwa?
Raczej nie.Zostają te same.lukasz.gtd pisze:Jeżeli zostanę przy baku z PB będę musiał zaślepiać/dokładać jakieś wężyki?
ja 2 lata temu też tak robiłem z tego powodu co Ty.ogólnie jak będziesz miał silnik na podłodze to warto go dobrze przejrzeć z każdej strony.wyczyścić..ja przy tej okazji wymieniłem łożysko wciskowe w skrzyni.można także poduszki silnika,skrzyni i tą na wprost chłodnicy wymienić.ogólnie z całymi półośkami wkładałem.warto katalizator wyrzucić jak on jest.w baku nic nie grzebałem tylko z korka wlewu tam te blaszke wyrzuciłem.grzanie świec zrobiłem w godzinę.jakby co to pytaj o te świece. a teraz to o to co cytuje z Twojego postu to wygląda to tak u mnie:lukasz.gtd pisze: 2. Jakich formalności muszę dokonać, żebym w dowodzie miał diesla?
A coś takiego: http://allegro.pl/wygluszenie-maski-sil ... ml#gallery" onclick="window.open(this.href);return false; ? Zda to egzamin na ścianie grodziowej? W aukcji jest napisane, że wytrzymuje do 200*CDownloadpro pisze:To co podałeś to ci spłynie przy wyższej temp..
A jak wrażenia po wygłuszeniu?Krystian GTD pisze:lukasz.gtd, jakiś czas temu wygłuszałem komorę silnika tą matą http://www.aphelektra.com/p/pl/3433/mat ... x50cm.html" onclick="window.open(this.href);return false; jest bardzo plastyczna i odporna na temperatury ujemne i dodatnie. Pozdro
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 127 gości