Gasnący TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: czw paź 14, 2010 18:45
Gasnący TDI
Witam,
mam problem ze swoją Borą 1,9 TDI 66 kW AGR.
Otóż po odpaleniu samochodu i dodaniu gazu silnik ma takie dziwnie drganie jak osiąga obroty jałowe czasami zdarza się że nawet zgaśnie. Gaśnie również czasami podczas jazdy najczęściej po wciśnięciu sprzęgła lub puszczeniu całkowicie gazu, po ponownym uruchomieniu zaczyna mrugać kontrolka świec żarowych. Co może być przyczyną takiego zachowania.
mam problem ze swoją Borą 1,9 TDI 66 kW AGR.
Otóż po odpaleniu samochodu i dodaniu gazu silnik ma takie dziwnie drganie jak osiąga obroty jałowe czasami zdarza się że nawet zgaśnie. Gaśnie również czasami podczas jazdy najczęściej po wciśnięciu sprzęgła lub puszczeniu całkowicie gazu, po ponownym uruchomieniu zaczyna mrugać kontrolka świec żarowych. Co może być przyczyną takiego zachowania.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Gasnący TDI
Taaa...najprawdopodobniej coś z nastawnikiem ,podepnij pod kompa ,jak bedzie jakiś bład zwiazany z n146 i poczatkiem wtrysku to na 100% coś z nastawnikiem ...edzio pisze:pompa
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Gasnący TDI
wyczysć nastawnik , kolega brzoza123 przerabia ten sam temat napewno ci pali wiecej , czasem sobie gazu przytrzyma i takie tam , dłuże odpalanie nie ?
Gasnący TDI
w takim przypadku sterownik silnika sam z siebie sygnalizuje tą kontrolką, że trzeba zacząć diagnozę od podpięcia interfejsu diagnostycznego i odczytania zapisanego w sterowniku silnika błędu/ów, skasować je i ponownie sprawdzić które dały się skasować a które nie lub pojawiają się po ponownym uruchomieniu silnika i krótkiej przejażdżce. Określenie "pompa" to wskazanie szwankującego podzespołu a "nastawnik" to część składowa pompy wtryskowej więc nie ma co się czepiać bo wiadomo o co biega.Kamienczyk pisze:po ponownym uruchomieniu zaczyna mrugać kontrolka świec żarowych
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: czw paź 14, 2010 18:45
Gasnący TDI
Zdecydowanie za dużo pali to fakt 6 sobie pociągnie albo i więcej. Co do odpalania to zależy raz zapali od pół obrotu a czasami trzeba więcej zakręcić dzisiaj stojąc w korku bawiłem się trochę i nawet przy rozgrzanym silniku zdarza się że zgaśnie po dodaniu i puszczeniu gazu. Ma też tak jakby nie mógł trafić na obroty jałowe. Szarpie obroty spadają i rosną. A co do tego nastawnika to jest może jakaś porada...
Gasnący TDI
Porad jest mnóstwo na necie (nie tylko na forum Golfa) ale zacznij od odczytania błędów.
Gasnący TDI
Nie wierzę,że można tak zajeździc nastawnik ,żeby samochód gasł na wolnych.Rozumię szarpania na wolnych,przy przyśpiszaniu,czy też przy jeździe na równych obrotach.Tutaj stawiam na pękniętą ośkę regulacji dawki w samej pompie.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: czw paź 14, 2010 18:45
Gasnący TDI
Samochód kupiłem nie dawno bo w czerwcu już z takimi objawami. Ale od razu nie było się czasu tym zająć ponieważ praca sezonowa zabiera dużo czasu teraz zrobiło się trochę luźniej więc postanowiłem się zająć problemem.
Gasnący TDI
edzio uwierz że można, ja ostatnio przeżyłem szok jak zobaczyłem cewke a raczej to co było miedzy wirnikiem a magnesem cewki - SYF. nie było kontroli nad autem. Kamienczyk, obstawiam ze to bedzie koniec twoich problemów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości