pilna pomoc w sprawie silnika!!!!!!

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
xXJohnyBravo89X
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: czw gru 11, 2008 23:19
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

pilna pomoc w sprawie silnika!!!!!!

Post autor: xXJohnyBravo89X » wt wrz 20, 2011 20:45

witam wszystkich mam w mk3 silnik 1.8 abs chce poprawic osiagi i kolega mi powiedzial zebym wstawil dol silnika 2e a gore zostawil moje 1.8. Dodam rowniez ze to sama benzyna dolot ze stozkiem k&N wydech bez taka przelotowka fi60 od silnika do konca i mam pytanie
1) Ile moge uzyskac mocy (KM) na takiej modyfikacji dol 2e gora 1.8 bardzo mi zalezy na szybkich odp z tego wzgledu ze nie wiem czy zaczynac rozbiorke czy nie dziekuje! poleca punkty za odpowiedzi



pawelekk24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 261
Rejestracja: czw lut 19, 2009 02:14
Lokalizacja: NGO/WWL

pilna pomoc w sprawie silnika!!!!!!

Post autor: pawelekk24 » śr wrz 21, 2011 03:52

Jak mi wiadomo moc moze byc sporo wieksza ale jak nie ruszysz ecu czyli wieksza dawka paliwa chyba bedzie kiepsko na pb sam mam taki pomysl tym bardziej ze moj abs chyba juz umiera wiec juz zakupilem glowice po remoncie z rp i szukam dolu z 2e z aparatem zaplonowym bo bedzie potrzebny tryb z aparatu i chcem wlozyc walek z 2e i kolektor wydechowy pb ma tylko byc do odpalania u ciebie napewno trzeba to bedzie wystroic zeby na pb mialo pelna moc


mój golfik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

pilna pomoc w sprawie silnika!!!!!!

Post autor: bugalon » śr wrz 21, 2011 14:22

Mocy nie uzyskasz prawie wcale, no może z 10 koni Ci przyjdzie ale nie więcej. Takim ruchem sadzasz w zasadzie wszystkie wady silnika 1.8 na bloku 2.0 :)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

pilna pomoc w sprawie silnika!!!!!!

Post autor: imperfectCell » śr wrz 21, 2011 18:21

lepiej pomysl co mozna zrobic z glowica a przedewszytskim dolotem. z taka przepustnica to tak jak biegac oddychajac przez slomke



pawelekk24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 261
Rejestracja: czw lut 19, 2009 02:14
Lokalizacja: NGO/WWL

pilna pomoc w sprawie silnika!!!!!!

Post autor: pawelekk24 » czw wrz 22, 2011 02:11

rozumiem ale nie chcem utopic wielkiej kasy w silnik max 500pln czyli uszczelka glowica i dól z 2e reszta wlasna robota bo teraz abs przypomina raczej teraz prace diesla i niewiem co z nim naprawde sie dzieje czy dół silnika te zmoze pada np panewki i napewno cos jest z glowica bo ginie plyn w chlodnicy ponad rok temu mial okolo 14 bar na cylindrze ale kultura pracy przypomina prace diesla od zakupu , bo mam rp w golfie i on ma duzo wieksza sile niz abs aw passacie a dodam ze chyba juz wszytko sprawdzalem od czujnikow po sonde i filtry zaplon rozrzad i dalej jego moc jest bardzo niska


mój golfik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

pilna pomoc w sprawie silnika!!!!!!

Post autor: jeryk10 » ndz wrz 25, 2011 18:49

z głowica można zrobić to http://orr.eev.pl/printview.php?t=36&st ... 59bec33629" onclick="window.open(this.href);return false;


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
xXJohnyBravo89X
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: czw gru 11, 2008 23:19
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

pilna pomoc w sprawie silnika!!!!!!

Post autor: xXJohnyBravo89X » czw wrz 29, 2011 21:36

koledzy pwiedzcie co bedzie mocniejsze
1) 2e na jednopunkcie czy
2) dol silnika 2e gora 1.8 abs prosze o pilna pomoc



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

pilna pomoc w sprawie silnika!!!!!!

Post autor: bugalon » pt wrz 30, 2011 19:41

Jedno i drugie będzie praktycznie tak samo mocne (i jedno i drugie będzie jeździć niewiele lepiej niż 90 konna jednostka). To są w zasadzie te same głowice.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Re: pilna pomoc w sprawie silnika!!!!!!

Post autor: toffic » ndz paź 02, 2011 14:08

jeryk10 pisze:z głowica można zrobić to http://orr.eev.pl/printview.php?t=36&st ... 59bec33629" onclick="window.open(this.href);return false;
niektóre z podanych w tym linku porad jest niebezpiecznych dla silnika, radze dobrze pomysleć a nie robić brac tego info w "ciemno" :helm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości