Brak SSAnia golf 1.8 KR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Brak SSAnia golf 1.8 KR
Witam Panowie mam problem nie mam ssania w moim golfie silnik to 1.8 16v KR i co za to odp patrzyłem juz wtryskiwacz fota nizej i do i od niego kabelek leci do czujnika no ale podlaczalem inny czujnik nie wkladajac go do glowicy i tez nic wiec co dalej ?
Z góry dzieki za pomoc
Z góry dzieki za pomoc
Mk II German Style
- forevwers
- Użytkownik
- Posty: 384
- Rejestracja: pt kwie 28, 2006 12:53
- Lokalizacja: Sandomierz
- Kontakt:
Brak SSAnia golf 1.8 KR
pierwsze co sprobuj odpalic bez zadnego czujnika (z odpieta wtyczka) auto powinno pracowac na wyzszych obrotach (w trybie awaryjnym)
Brak SSAnia golf 1.8 KR
Pablo sprawdzałeś czy leci z podpiętym wężem paliwa?? wiem ,ze to głupie co pisze ale nie widać żebyś tą śrubę z wężem odkręcał.
Ale tak na poważnie to podłącz miernik i sprawdź czy podczas kręcenia rozrusznikiem jest napięcie na tej wtyczce . Jeżeli jest to trzeba szukać problemu z wtryskiwaczem, jak nie ma to w instalacji elektrycznej.
PS. silnik musi być podczas tego pomiaru całkiem zimny.
Choć podejrzewam problem z kabelkologią ze względu na te kabelki co widać na zdjęciu:(
Na poniższym zdjęciu masz schemat instalacji jakby się okazało ,ze to kabelki.
Nr16 to właśnie wtrysk rozruchowy ( twoje ssanie)
Ale tak na poważnie to podłącz miernik i sprawdź czy podczas kręcenia rozrusznikiem jest napięcie na tej wtyczce . Jeżeli jest to trzeba szukać problemu z wtryskiwaczem, jak nie ma to w instalacji elektrycznej.
PS. silnik musi być podczas tego pomiaru całkiem zimny.
Choć podejrzewam problem z kabelkologią ze względu na te kabelki co widać na zdjęciu:(
Na poniższym zdjęciu masz schemat instalacji jakby się okazało ,ze to kabelki.
Nr16 to właśnie wtrysk rozruchowy ( twoje ssanie)
Re: Brak SSAnia golf 1.8 KR
A wiec tak odłączałem i wtryskiwacz i czujnik do którego jest podpięty kabelek ze wtryskiwacza i na zimnym silniku chodzi tak jak z podpiętymiforevwers pisze:pierwsze co sprobuj odpalic bez zadnego czujnika (z odpieta wtyczka) auto powinno pracowac na wyzszych obrotach (w trybie awaryjnym)
Mk II German Style
Re: Brak SSAnia golf 1.8 KR
kopytko pisze:Pablo sprawdzałeś czy leci z podpiętym wężem paliwa?? wiem ,ze to głupie co pisze ale nie widać żebyś tą śrubę z wężem odkręcał.
Ale tak na poważnie to podłącz miernik i sprawdź czy podczas kręcenia rozrusznikiem jest napięcie na tej wtyczce . Jeżeli jest to trzeba szukać problemu z wtryskiwaczem, jak nie ma to w instalacji elektrycznej.
PS. silnik musi być podczas tego pomiaru całkiem zimny.
Choć podejrzewam problem z kabelkologią ze względu na te kabelki co widać na zdjęciu:(
Na poniższym zdjęciu masz schemat instalacji jakby się okazało ,ze to kabelki.
Nr16 to właśnie wtrysk rozruchowy ( twoje ssanie)
Heh no wiem ze nie wyglada bo ja wiesz od kad włożyłem silnik to nic jak narazie nie robione przy nim bardzo ale przez zime bedzie a co do tego problemu to tak
Miernikiem sprawdzałem wiesz jak ze po prostu sa dwa kable czarny jako minus i plus brałem z akumulatora to Ci powiem ze tak na odpalonym silniku to rożnie kurcze to pokazywało jak tam poprzyciskalem to bylo 12 v ale i spadało ,wtryskiwacz jest zmieniony z 2.0 16v ale popatrzę jeszcze mój i zamiast tego czujnika co kable ida do wtryskiwacza podłączałem inny i nic się nie dzieje tak samo chodzi muszę wykręcić tamten i sie zobaczy a ze instalka moze być coś nie tak to ja wiem bo mnie to strasznie boli to co ktoś z tym silnikiem zrobił ale ja to naprawie
aaa i właśnie przy pierwszym odpaleniu to wiesz odrazu łapie tak ponad 2 tys obrotow na chwile a pozniej to spada wiesz do ok poniżej 1tys no i tak chwile parkocze i jak nie jest za zimno na dworze to sie wyrownoje i juz chodzi ale to wiesz i tak lipa muszę dojść co z tym ssaniem bo to bedzie lipa w zimie nie odpale wogole
Mk II German Style
-
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 22:12
- Lokalizacja: Grójec
Brak SSAnia golf 1.8 KR
Kolego wtryskiwacz rozruchowy działa właśnie tylko przez chwilę. Napięcie dostaje z włącznika termiczno-czasowego pod króćcem wody, nad obudową koła zamachowego. Czasy działania przy różnej temp:
do -10 stopni - 4 do 9 sekund
do 0 stopni 3 do 7,5 sekundy
do 10 stopni 2 do 5,8 sekundy
do 20 stopni 1 do 3,8 sekundy
od 40 stopni przestaje się włączać.
do -10 stopni - 4 do 9 sekund
do 0 stopni 3 do 7,5 sekundy
do 10 stopni 2 do 5,8 sekundy
do 20 stopni 1 do 3,8 sekundy
od 40 stopni przestaje się włączać.
Brak SSAnia golf 1.8 KR
Jejku troche namieszałeś w tej wypowiedzi:)Pablo1010 pisze:Heh no wiem ze nie wyglada bo ja wiesz od kad włożyłem silnik to nic jak narazie nie robione przy nim bardzo ale przez zime bedzie a co do tego problemu to tak
Miernikiem sprawdzałem wiesz jak ze po prostu sa dwa kable czarny jako minus i plus brałem z akumulatora to Ci powiem ze tak na odpalonym silniku to rożnie kurcze to pokazywało jak tam poprzyciskalem to bylo 12 v ale i spadało ,wtryskiwacz jest zmieniony z 2.0 16v ale popatrzę jeszcze mój i zamiast tego czujnika co kable ida do wtryskiwacza podłączałem inny i nic się nie dzieje tak samo chodzi muszę wykręcić tamten i sie zobaczy a ze instalka moze być coś nie tak to ja wiem bo mnie to strasznie boli to co ktoś z tym silnikiem zrobił ale ja to naprawie
aaa i właśnie przy pierwszym odpaleniu to wiesz odrazu łapie tak ponad 2 tys obrotow na chwile a pozniej to spada wiesz do ok poniżej 1tys no i tak chwile parkocze i jak nie jest za zimno na dworze to sie wyrownoje i juz chodzi ale to wiesz i tak lipa muszę dojść co z tym ssaniem bo to bedzie lipa w zimie nie odpale wogole
Powiem Tobie tak:
1. odłącz wtyczke od wtryskiwacza.
2. w miejsce pinów we wtyczce podepnij miernik
3. na zimnym silniku zakręć rozrusznikiem
4. na mierniku powinno sie pojawić napięcie
5.jesli nie ma szukać trzeba w instalacji
6. Aby sprawdzić włącznik termiczny to na zimnym silniku podepnij pod jego wyjście(kabelek który idzie właśnie do wtryskiwacza- musisz dostać sie pod izolacje ) omomierz ( drugi kabelek omomierza do masy) i w momencie zakręcenia rozrusznikiem powinno sie pojawić przejście ( na omomierzu 0 ohm). jak nie bedzie przejścia do sprawdzenia włacznik termiczny.
7.Jak bedzie z włącznikiem wszystko ok to trzeba szukać czy jest jakaś oporność na wtryskiwaczu( nie wiem jaka niestety powinna być)
8. najlepiej sprawdzic wtrysk wykrecajac 2 imbusy i w momencie zakrecenia silnikiem (zimnym) sprawdzic czy leci chmurka benzyny.
PS. Prosze jak bedziesz odpisywał ,twórz krótkie zdania bo ciężko zrozumieć o co chodzi
Re: Brak SSAnia golf 1.8 KR
qbanczyk691 pisze:Kolego wtryskiwacz rozruchowy działa właśnie tylko przez chwilę. Napięcie dostaje z włącznika termiczno-czasowego pod króćcem wody, nad obudową koła zamachowego. Czasy działania przy różnej temp:
do -10 stopni - 4 do 9 sekund
do 0 stopni 3 do 7,5 sekundy
do 10 stopni 2 do 5,8 sekundy
do 20 stopni 1 do 3,8 sekundy
od 40 stopni przestaje się włączać.
Ok dzieki za info
Mk II German Style
Re: Brak SSAnia golf 1.8 KR
Jejku troche namieszałeś w tej wypowiedzi:)
Powiem Tobie tak:
1. odłącz wtyczke od wtryskiwacza.
2. w miejsce pinów we wtyczce podepnij miernik
3. na zimnym silniku zakręć rozrusznikiem
4. na mierniku powinno sie pojawić napięcie
5.jesli nie ma szukać trzeba w instalacji
6. Aby sprawdzić włącznik termiczny to na zimnym silniku podepnij pod jego wyjście(kabelek który idzie właśnie do wtryskiwacza- musisz dostać sie pod izolacje ) omomierz ( drugi kabelek omomierza do masy) i w momencie zakręcenia rozrusznikiem powinno sie pojawić przejście ( na omomierzu 0 ohm). jak nie bedzie przejścia do sprawdzenia włacznik termiczny.
7.Jak bedzie z włącznikiem wszystko ok to trzeba szukać czy jest jakaś oporność na wtryskiwaczu( nie wiem jaka niestety powinna być)
8. najlepiej sprawdzic wtrysk wykrecajac 2 imbusy i w momencie zakrecenia silnikiem (zimnym) sprawdzic czy leci chmurka benzyny.
PS. Prosze jak bedziesz odpisywał ,twórz krótkie zdania bo ciężko zrozumieć o co chodzi [/quote]
Ok to postaram sie jutro tak zrobic i dam znac , dzieki bardzo za odp. i cierpliwość w czytaniu moich wypocin
Powiem Tobie tak:
1. odłącz wtyczke od wtryskiwacza.
2. w miejsce pinów we wtyczce podepnij miernik
3. na zimnym silniku zakręć rozrusznikiem
4. na mierniku powinno sie pojawić napięcie
5.jesli nie ma szukać trzeba w instalacji
6. Aby sprawdzić włącznik termiczny to na zimnym silniku podepnij pod jego wyjście(kabelek który idzie właśnie do wtryskiwacza- musisz dostać sie pod izolacje ) omomierz ( drugi kabelek omomierza do masy) i w momencie zakręcenia rozrusznikiem powinno sie pojawić przejście ( na omomierzu 0 ohm). jak nie bedzie przejścia do sprawdzenia włacznik termiczny.
7.Jak bedzie z włącznikiem wszystko ok to trzeba szukać czy jest jakaś oporność na wtryskiwaczu( nie wiem jaka niestety powinna być)
8. najlepiej sprawdzic wtrysk wykrecajac 2 imbusy i w momencie zakrecenia silnikiem (zimnym) sprawdzic czy leci chmurka benzyny.
PS. Prosze jak bedziesz odpisywał ,twórz krótkie zdania bo ciężko zrozumieć o co chodzi [/quote]
Ok to postaram sie jutro tak zrobic i dam znac , dzieki bardzo za odp. i cierpliwość w czytaniu moich wypocin
Mk II German Style
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości